Miksi mies kysyy kuulumisia yhtäkkiä
monen kuukauden jälkeen, kun ensin otti etäisyyttä ja lopetti yhteydenpidon saatuaan kuulla mun tunteista?
Kommentit (18)
Miksi nainen kysyisi keneltäkään kuulumisia?
Miehet nyt vaan on huolehtivaisempia ja sosiaalisempia.
No sillä oli silloin joku kiinnostavampi nainen, joka dumppas sen nyt joten säkin kelpaisit.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 17:00"]
No sillä oli silloin joku kiinnostavampi nainen, joka dumppas sen nyt joten säkin kelpaisit.
[/quote]
Tämä on ihan mahdollista. Mullakin yksi eksä kyseli kuulumisia aina siinä vaiheessa kun viimeisimmän naisen kanssa oli alkanut mennä huonosti/sellaista uutta ei ollut löytynyt, ja tuli mieleen meidän välisemme seksi. Eli ihan vonkausyhteydenottoja ne oli, tarpeeksi kun on puutteessa ei ole enää merkitystä millaisissa väleissä ja tunnelmissa oli viimeksi erottu.
Hyvissä väleissä me on ns.erottu (eihän me koskaan edes seurusteltu, mies vaan jäädytti koko paskan kun paljastin haluavani enemmän). Luulisi kyllä että helpompaakin pillua olis tarjolla kuin ihmiseltä joka tosissaan välittää...ap
Itse tuskin vonkaisin kullia ihmiseltä, joka olisi muhun rakastunut mutta itse en haluaisi mitään muuta. Ehkä tää on vaan naisen logiikkaa, mut hakisin sen kullini ihan muualta. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:28"]Hyvissä väleissä me on ns.erottu (eihän me koskaan edes seurusteltu, mies vaan jäädytti koko paskan kun paljastin haluavani enemmän). Luulisi kyllä että helpompaakin pillua olis tarjolla kuin ihmiseltä joka tosissaan välittää...ap
[/quote]
Eikö tuollaiselta välittävältä ole helpointa saada? Meinaatko antaa?
No ehkä mies halusi vaikka jollain tapaa kautta rantain selvittää esim. oletko toipunut tilanteesta, ovatko tunteesi kenties vielä samat vai muuttuneet tai olisitko vielä kiinnostunut...
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:33"]Itse tuskin vonkaisin kullia ihmiseltä, joka olisi muhun rakastunut mutta itse en haluaisi mitään muuta. Ehkä tää on vaan naisen logiikkaa, mut hakisin sen kullini ihan muualta. Ap
[/quote]
No tuo on juurikin sitä naisen logiikkaa. Kummaltakohan on helpompi saada seksiä, sinuun rakastuneelta vai joltakin täysin tuntemattomalta? Ensiksi mainitulta tietysti, ja näin varmasti mieskin ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:28"]Hyvissä väleissä me on ns.erottu (eihän me koskaan edes seurusteltu, mies vaan jäädytti koko paskan kun paljastin haluavani enemmän). Luulisi kyllä että helpompaakin pillua olis tarjolla kuin ihmiseltä joka tosissaan välittää...ap
[/quote]
[/quote]
Tarkoitan että eikö ole harvinaisen sikaa pyytää pillua ihmiseltä, joka on rakastunut? Jos se nyt siis sen perässä on pelkästään. Minä en pyytäis, siitähän saa pelkkiä ongelmia. No en tiedä mitä teen. Toistaiseksi on kysynyt vain kuulumisia, enkä ole vielä vastannut. Ap
Kuka tuollaisten aivoituksista tietää. Ja mua ei ainakaan edes kuukausien jälkeen enää kiinnostaisi tuollainen paskahousu.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:43"]Kuka tuollaisten aivoituksista tietää. Ja mua ei ainakaan edes kuukausien jälkeen enää kiinnostaisi tuollainen paskahousu.
[/quote]
En ole päässyt vielä yli. Siksi tämä onkin paha paikka. Mies ei koskaan edes selittänyt mitään, lopetti vaan lähettämästä viestejä. Luulin, että hän tykkäsi myös musta..semmoisen vaan näkee toisesta jollain tapaa. Ehkä sitten tykkäs vaan pillusta, seksi oli nimittäin aika hyvää. Helvetin miehet! Ap
Kysy suoraan että mistäs nyt tuulee?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:56"]Kysy suoraan että mistäs nyt tuulee?
[/quote]
Niin se on kai kysyttävä. Muutenhan mä lankean vaan sen syliin. V*ttu! Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:28"]Hyvissä väleissä me on ns.erottu (eihän me koskaan edes seurusteltu, mies vaan jäädytti koko paskan kun paljastin haluavani enemmän). Luulisi kyllä että helpompaakin pillua olis tarjolla kuin ihmiseltä joka tosissaan välittää...ap
[/quote]
[/quote]
Tarkoitan että eikö ole harvinaisen sikaa pyytää pillua ihmiseltä, joka on rakastunut? Jos se nyt siis sen perässä on pelkästään. Minä en pyytäis, siitähän saa pelkkiä ongelmia. No en tiedä mitä teen. Toistaiseksi on kysynyt vain kuulumisia, enkä ole vielä vastannut. Ap
[/quote]
On sikaa, mutta himot ne on siallakin.
Omg!
minuun otti kans yhteyttä pitkän hiljaisuuden jälkeen mies johon olin rakastunut! Hän hävisi sanomatta mitään ja viime yötä tuli vonkaus viestejä ja kyseli tykkäsinkö mä meidän xxx hetkistä..
sano tulevansa joku päivä.. "Käymään"
43-vuotias joka osaa tehdä noin julmasti niin runkatkoon rauhassa!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:46"]Omg!
minuun otti kans yhteyttä pitkän hiljaisuuden jälkeen mies johon olin rakastunut! Hän hävisi sanomatta mitään ja viime yötä tuli vonkaus viestejä ja kyseli tykkäsinkö mä meidän xxx hetkistä..
sano tulevansa joku päivä.. "Käymään"
43-vuotias joka osaa tehdä noin julmasti niin runkatkoon rauhassa!
[/quote]
Vituttaa niin paljon noi katoavat äijät! Eikö ihmisellä voi olla munaa selittää, että en halua kanssasi mitään, jos on sitä munaa lykkiä mättääseen. Maailman törkeintä!
En tiedä koska en tajua miehiä.