Miten ratkaista seksiongelma?
Meidän suhteessa seksi on muodostunut suureksi ongelmaksi, enkä enää tiedä, miten sen ratkaisisi. Ongelma ei sinällään ole halujen puute kummallakaan, vaan ongelma on erilaisuutemme. Minä naisena haluaisin ihan perusseksiä, yhdyntä, joskus suuseksiä (miehelle, emme harrasta sitä toisinpäin), hyväily käsin (myös vain miehelle) minusta sen ei arjessa tarvitsisi olla sen kummempaa. Joskus toki on kiva tehdä jotain erikoisempaa. Mutta mieheni inhoaa tavallista seksiä, hän haluaisi yllätyksellisyyttä ja erilaisia juttuja ja hän haluaa minun olevan kiihkeä ja aktiivinen ja jännittävä. Minua sellainen seksi ei ole koskaan kiinnostanut, mutta seurusteluaikoina tein niin miehen mieliksi. Mutta nyt minulla on kokopäivätyö, kolme pientä lasta, koira, omakotitalo ja olen myös vastuussa mieheni naapurissa asuvista iäkkäistä vanhemmista, joten en millään jaksaisi! Kaikista näistä vastuistani seksistä on tullut minulle se epämiellyttävin velvollisuus. Illalla kaipaisin hellyyttä ja tavallista seksiä, en tosiaankaan jaksaisi enää etsiä netistä jotain uutta ja olla niin kauhean kiihkeä ja aktiivinen, varsinkaan, kun en itse saa sellaisesta seksuaalista nautintoa! Joskus toki, mutta ei joka ilta! Mies ei jousta ja minä en enää jaksaisi. Suhde on muuten hyvä, joten en pelkän seksin takia haluaisi erotakaan. Miten tilanteen voisi ratkaista?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:42"]
Muelestäni miehesi on hyvin kohtuuton. Ratkaisuehdotuksia minulla ei valitettavasti ole. Seksin kuuluisi olla myös sinulle se lataava voimavara eikä voimia entisestään kuluttava asia. Todella surullisen kuuloinen tilanne. Mitä miehesi on sanonut, kun olet kertonut asiasta? Miksi hän ei jousta? N32v
[/quote]
Hän on sitä mieltä, että ns. tavallinen seksi on niin tylsää, että hän on sitten mieluummin ilman. Mutta sitten taas jos emme harrasta seksiä, hän on kuin persiiseen ammuttu karhu. Tilanne tuntuu täysin mahdottomalta nyt taas tällä hetkellä, mutta en kai voi jättää lasteni isää vain seksin takia!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:42"]
Muelestäni miehesi on hyvin kohtuuton. Ratkaisuehdotuksia minulla ei valitettavasti ole. Seksin kuuluisi olla myös sinulle se lataava voimavara eikä voimia entisestään kuluttava asia. Todella surullisen kuuloinen tilanne. Mitä miehesi on sanonut, kun olet kertonut asiasta? Miksi hän ei jousta? N32v
[/quote]
Hän on sitä mieltä, että ns. tavallinen seksi on niin tylsää, että hän on sitten mieluummin ilman. Mutta sitten taas jos emme harrasta seksiä, hän on kuin persiiseen ammuttu karhu. Tilanne tuntuu täysin mahdottomalta nyt taas tällä hetkellä, mutta en kai voi jättää lasteni isää vain seksin takia!
[/quote]
Ei seksi ainakaan itselleni ole mikään VAIN... Anna olla ilman ja koita vain selittää, että sinusta hänen vaatimansa seksi on kurjaa. Ihmettelen kyllä miestä, joka nauttii vaikka tietää takaraivossaan, että kumppani feikkaa oman "yllätyksellisyytensä" ja intonsa... En voi vaan ymmärtää tuota tilannetta. Etkö muuten pidä suuseksistä tai koskettelusta?
N32v
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:42"] Muelestäni miehesi on hyvin kohtuuton. Ratkaisuehdotuksia minulla ei valitettavasti ole. Seksin kuuluisi olla myös sinulle se lataava voimavara eikä voimia entisestään kuluttava asia. Todella surullisen kuuloinen tilanne. Mitä miehesi on sanonut, kun olet kertonut asiasta? Miksi hän ei jousta? N32v [/quote] Hän on sitä mieltä, että ns. tavallinen seksi on niin tylsää, että hän on sitten mieluummin ilman. Mutta sitten taas jos emme harrasta seksiä, hän on kuin persiiseen ammuttu karhu. Tilanne tuntuu täysin mahdottomalta nyt taas tällä hetkellä, mutta en kai voi jättää lasteni isää vain seksin takia! [/quote] Ei seksi ainakaan itselleni ole mikään VAIN... Anna olla ilman ja koita vain selittää, että sinusta hänen vaatimansa seksi on kurjaa. Ihmettelen kyllä miestä, joka nauttii vaikka tietää takaraivossaan, että kumppani feikkaa oman "yllätyksellisyytensä" ja intonsa... En voi vaan ymmärtää tuota tilannetta. Etkö muuten pidä suuseksistä tai koskettelusta? N32v
[/quote]
Kyllä hän tietää, ettei se ole minun juttuni, mutta hänestä kai tuntuu, ettei meidän kesken voi olla sellaista seksiä, josta molemmat pitäisi ja hän käsittääkseni ajattelee, että minä olen parempi sietämään seksiä, josta en pidä.
En ole koskaan kokeillut suuseksiä tai koskettelua, joten en osaa sanoa. Minulla on ollut vain yksi mies ennen tätä nykyistä, joten olen aika kokematon.
Kokeile suuseksiä ja koskettelua, voit vaikka yllättyä! Toinen vaihtoehto on hankkia miehelle joku mukava nainen, joka tällaiset erikoisuudet hoitaa mennen tullen mielellään eikä vingu. Voit sillä aikaa vaikka käydä lasten kanssa ruokakaupassa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:35"]
Kokeile suuseksiä ja koskettelua, voit vaikka yllättyä! Toinen vaihtoehto on hankkia miehelle joku mukava nainen, joka tällaiset erikoisuudet hoitaa mennen tullen mielellään eikä vingu. Voit sillä aikaa vaikka käydä lasten kanssa ruokakaupassa.
[/quote]
Niin siis minä annan kumpaakin miehelle, mies ei minulle... Vai tarkoititko, että minun pitäisi hankkia itselleni mies, joka tyydyttää minutkin ja lähettää oma mies ruokaostoksille? No, idea sekin.
Miehesi on vähän niin kuin mä ja sinä kuten mieheni. Vaihdetaanko? ;D
Nauttikaa siitä seksistä mitä teillä on! Kaikilla ei ole sitäkään. 22 v aviossa ja ollaan enemmän kämppiksiä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:35"]
[/quote]
Niin siis minä annan kumpaakin miehelle, mies ei minulle... Vai tarkoititko, että minun pitäisi hankkia itselleni mies, joka tyydyttää minutkin ja lähettää oma mies ruokaostoksille? No, idea sekin.
[/quote]
Kommentoija oli lukenut huonosti aloituksen varmaankin. Mutta siis... Jäät kyllä paljosta paitsi, jos et kokeile suuseksiä ja käsipelejä. Monet miehet loistavat vähintäänkin jommassa kummassa puuhassa. Ja suulla ja käsillä voi saada aikaan sellaisia orgasmeja, mitkä avaavat ihan uusia ulottuvuuksia seksuaaliseen hyvään. Oikeastaan, ei hullumpi ajatus hankkia itsellesi kunnon mies sinne sänkyyn ja lähettää siippa lasten kanssa anoppilaan:) Yleensä en ehdota tällaisia, mutta nyt mun käy sua vaan niin sääliksi. Joutua pelleilemään toisen pillin mukaan saamatta itse mitään. Eikö miehesi tajua edes hävetä itsekeskeisyyttään?
N32v
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:16"]
Miehesi on vähän niin kuin mä ja sinä kuten mieheni. Vaihdetaanko? ;D
[/quote]
Vaihdetaan vaan! ;)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:44"]
Nauttikaa siitä seksistä mitä teillä on! Kaikilla ei ole sitäkään. 22 v aviossa ja ollaan enemmän kämppiksiä.
[/quote]
Miksi minun pitää oppia nauttimaan hänen saamastaan seksistä? Miksei hän voisi oppia nauttimaan muunlaisesta seksistä? Miksi naisen on aina uhrauduttava... Ei ihme, että naiset pihtaa!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:35"] Kokeile suuseksiä ja koskettelua, voit vaikka yllättyä! Toinen vaihtoehto on hankkia miehelle joku mukava nainen, joka tällaiset erikoisuudet hoitaa mennen tullen mielellään eikä vingu. Voit sillä aikaa vaikka käydä lasten kanssa ruokakaupassa. [/quote] Niin siis minä annan kumpaakin miehelle, mies ei minulle... Vai tarkoititko, että minun pitäisi hankkia itselleni mies, joka tyydyttää minutkin ja lähettää oma mies ruokaostoksille? No, idea sekin. [/quote] Kommentoija oli lukenut huonosti aloituksen varmaankin. Mutta siis... Jäät kyllä paljosta paitsi, jos et kokeile suuseksiä ja käsipelejä. Monet miehet loistavat vähintäänkin jommassa kummassa puuhassa. Ja suulla ja käsillä voi saada aikaan sellaisia orgasmeja, mitkä avaavat ihan uusia ulottuvuuksia seksuaaliseen hyvään. Oikeastaan, ei hullumpi ajatus hankkia itsellesi kunnon mies sinne sänkyyn ja lähettää siippa lasten kanssa anoppilaan:) Yleensä en ehdota tällaisia, mutta nyt mun käy sua vaan niin sääliksi. Joutua pelleilemään toisen pillin mukaan saamatta itse mitään. Eikö miehesi tajua edes hävetä itsekeskeisyyttään? N32v
[/quote]
Ei tuota minun miestäni taida kiinnostaa loistaa kummassakaan. En tosin ole pyytänytkään.
Minusta tuntuu, että mieheni on sitä mieltä, että minussa on vikaa, etten osaa nauttia "oikeista" asioista. Tilanne on kyllä kurja.
Roolileikit saattaisi tuoda säpinää. Voisitte vaikka leikkiä että miehesi on naapurissa asuva iäkäs appiukko. Miehesi saattaisi pitää tämmöisestä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:13"]
Roolileikit saattaisi tuoda säpinää. Voisitte vaikka leikkiä että miehesi on naapurissa asuva iäkäs appiukko. Miehesi saattaisi pitää tämmöisestä.
[/quote]
Appiukko on kohta 80, joten minä en pitäisi! :D
Muelestäni miehesi on hyvin kohtuuton. Ratkaisuehdotuksia minulla ei valitettavasti ole. Seksin kuuluisi olla myös sinulle se lataava voimavara eikä voimia entisestään kuluttava asia. Todella surullisen kuuloinen tilanne. Mitä miehesi on sanonut, kun olet kertonut asiasta? Miksi hän ei jousta?
N32v