Ongelma
Meillä on takanamme pitkä, antoisa suhde mutta ongelmilta ei ole vältytty, viimeksi viime vuonna olimme eroamassa. Onneksi saimme asiat kuntoon ja nyt suhteemme on paljon parempi kuin ennen. Ongelmia on kuitenkin taas...ja ne aiheutan minä.
Olen vasta heräilemässä kinkyyn puoleeni ja tajuamassa että olen erittäin alistuva, hyväksyntää hakeva ihminen. Minussa on tiettyä perusturvattomuutta ja olen kokenut mm. sidonnan helpottavan sitä. Puolisoni on ihana ja tekee, mitä pyydän. Mutta hän ei voi ymmärtää, miten pahasti tämä pervouteni vaikuttaa tapaani ajatella...minun on nykyään vaikea miettiä mitään normaalisti, ajatukset pyörivät lähinnä seksin ympärillä. Jos pyydän että puoliso sitoisi minut, hän sitoo. Jos pyydän seksiä, saan sitä. Mutta...jään aina kaipaamaan lisää, jotain vahvempaa ja jotain aidompaa. Tiedän ettei puolisoa haittaa nämä leikit mutta minä en tahtoisi enää leikkiä. Tahtoisin olla tosissani.
Rakkaani kuinka kertoisin sinulle, että haluan tästä elämäntavan. Haluan viettää päiväni alistuen ja miellyttäen Sinua. Tahdon siivota jälkesi, olla käytettävissäsi, nähdä sadistisen puolesi. Tahdon että piiskaat niin että sattuu etkä lopeta kesken. Rankaise minua, pakota minut orjaksesi. Ole tosissasi äläkä leiki enää. Sydämmeni särkyy.