Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautisalushousut

Vierailija
10.02.2022 |

Näissähän on aivan liian lyhyt imuosa! Takaa ihan ok mutta edestä ei nouse tarpeeksi ylös. Ainakin 10cm lisää pituutta tarvitsisi. Voi harmi :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä tilaamalla saa kunnollisia. En nyt muista kaupan nimeä, mutta saksalainen oli mistä tilasin. Ihan Googlaamalla löysin.

Vierailija
2/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki? Mullakin on saksalaisen verkkokaupan housuja. Femtis tai joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi merkki.

Vierailija
4/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thinx-housut on hei hyviä! Ne "boy shorts" tms. malliltaan etenkin, käytän niitä jopa yön läpi. Enkä yhtään tampoonia ole sen koommin käyttänytkään - nyt vasta tajuan miten absurdia on tunkea kuivaa puuvillaa toosaansa.

Vierailija
5/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti, oikeestiko annatte veren vaan valua housuihin... Inhottava ajatus, että siellä ne muhjut hautuu iholla joka puolella.

Vierailija
6/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Prismasta menkkapöksyt ja niiden ainoa huono puoli on, että haju on aivan järkyttävä kun ne on ollut jonkun aikaa päällä. Pöksyjä pitäisi siis vaihtaa tosi usein, mielellään parin tunnin välein.

Vierailija
7/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libresset. Haksahdin ruokaostoksilla. Olisi pitänyt ottaa selvää enemmän mitä myydään. Nää on surkeat.

Vierailija
8/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä eroaa siteestä?

Vierailija
9/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin housuissa on jotakin ainetta, joka saa ne haisemaan. En muista mikä se aine oli.

Itse tilasin Saksasta, kun sai kahdet ilman postikuluja tms. Käytän kupin varmistuksena joskus. Eivät ne nyt kuitenkaan niin mukavat ole päällä. Vähän on sellainen "topattu" olo. Eivät haise.

Vierailija
10/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
11/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten alushousut eroaa siteestä? Ei ole mitään pullottavaa vaippaa housuissa.

Vierailija
12/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo pestään? Ja itselle tulee kyllä ihan runsaasti verta ja hyytymiä joten pitääkö niitä liotella jossain saavissa ennen pesua eli miten kone pesee ne?

Vierailija
13/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helevetti, oikeestiko annatte veren vaan valua housuihin... Inhottava ajatus, että siellä ne muhjut hautuu iholla joka puolella.

Kannattaako ja tarvitseeko aina kiirehtiä pätemään ja kommentoimaan, vaikkei olisi mitään todellsita käsitystä asiasta?

Vierailija
14/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suoja on menkkojen aikaan virtsan karkailuun inkontenssi suoja. Ei hajuja eikä tunnu märältä. ne mulla käytössä jo vuosia

Vierailija
15/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kuukaustispöksyjä ei voi ostaa (kuten ei lunetteakaan) koska niiden sivut eivät käytä sanaa nainen laisinkaan eli ovat gwnder-queer-muusu aatteen sanansaattajia. Yöks, olen nainen ja joka ikinen joka vuotaa kuukautisverta on ihan tavallinen biologinen nainen, eikä mikään speshuuul minä minä minä muusuton.

Vierailija
16/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ihan vaan tuomaan mielenrauhaa, jos sattuisi side/kuppi/tamponi falskaamaan. Hyvin toimii.

Vierailija
17/20 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain kuukaustispöksyjä ei voi ostaa (kuten ei lunetteakaan) koska niiden sivut eivät käytä sanaa nainen laisinkaan eli ovat gwnder-queer-muusu aatteen sanansaattajia. Yöks, olen nainen ja joka ikinen joka vuotaa kuukautisverta on ihan tavallinen biologinen nainen, eikä mikään speshuuul minä minä minä muusuton.

Mitkä merkit on sitten hyviä? En halua tukea merkkiä, joka kuvailee naisia dystopiaromaaniin sopivalla sanaketjulla.

Vierailija
18/20 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Nehän on ihan veressä ne pikkuhousut sitten, ja miten semmoiset ohuet pöksyt edes suojaa?

Vierailija
19/20 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Libresset. Haksahdin ruokaostoksilla. Olisi pitänyt ottaa selvää enemmän mitä myydään. Nää on surkeat.

Kutittava pitsi ja liian lyhyt suojaosa. Ja alkaa haisemaan omituiselle melko nopeasti.

Vierailija
20/20 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Nehän on ihan veressä ne pikkuhousut sitten, ja miten semmoiset ohuet pöksyt edes suojaa?

Miten kestovaipat toimivat tai siteet? 🤦🏼