Onko teillä yliluonnollisia voimia?
Tämä ei ole vitsi! Minä pystyn vaikuttamaan ihmisten olotilaan puhumatta. Toistan, ei ole vitsi.
Kommentit (54)
En yhtään tiiä, niiden vaikutukset kai esiintyvät jossain muualla kuin luonnossa.
Tunnen ihmisen energian käsillä ja pystyn antamaan lämpöä toiselle jos haluan.
Jotkut todennäköisesti ihastuvat tai tulevat hänen hyväntuulisuudestaan hyvälle mielelle.
Sitten on niitä toisenlaisiakin ihmisiä, jotka kyr piintyvät ap:sta.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana sain ajatuksen voimalla kankeni kovenemaan.
No eihän tuo vielä mitään yliluonnollista ole itse saan mällit lentämään pelkällä ajattelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvin voimakas intuitio. Aavistan useinkin asioita, ennen kuin ne "näkyvät" muille. Jonkun mielestä se voi olla yliluonnollista, mutta itse en koe niin. Luultavasti huomaan vain herkemmin pienet signaalit, jotka muilta menevät ohi.
Täällä toinen samanlainen. Jos on esim kaksi vaihtoehtoista tapahtumaskenaariota niin aavistan miten tulee käymään. Joskus en ole halunnut uskoa, etenkin silloin kun lopputulema ei ole itselleni mieleinen, mutta iän myötä olen hyväksynyt tämänkin.
Paitsi että 50 % kerroista kun ei käykään niin et vain rekisteröi asiaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko sen koskettamatta siten, että viet käden lähelle ihoa?
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että et.
Et voi tietää. Minäkin tunnen ihmisen energian koskematta häntä ja parannan (edelleen koskematta), jos siinä energiassa on häiriö (kipu). Tämä on testattu riittävän monella ja kaikille se on toiminut. Tässä maailmassa on muutakin kuin sinun umpimielisyytesi.
HAH HAH 😁😂🤣olipa taas vitsi!
Et säkään kävele vetten päällä , kuin Jeesus!
Näen ihmisten läpi. Vaikka joku teeskentelee kivaa, aistin jos hänellä on pelkkä rooli päällä. Minulle on mahdotonta esittää mitään roolia.
Joskus aistin etukäteen tapahtumia myös.
Rahat hupenevat tililtäni mystistä vauhtia.
Minulla ei ole, mutta äidilläni on jokin selvänäkö- ja ennustamistaito. Oikeasti. En tiedä miten sen voi selittää. Ehkä se on jotain aistien herkkyyttä. Hänellä on muuten myös erityisen hyvä hajuaisti, on aina haistanut sellaista, mitä me muut emme, vaikka kuinka yrittäisimme nuuhkia.
Täällä toinen samanlainen. Jos on esim kaksi vaihtoehtoista tapahtumaskenaariota niin aavistan miten tulee käymään. Joskus en ole halunnut uskoa, etenkin silloin kun lopputulema ei ole itselleni mieleinen, mutta iän myötä olen hyväksynyt tämänkin.