Mieheni tuijottaa naisia juoksutrikoissa
Kommentit (22)
Siis miehesi pukeutuu juoksutrikoisiin ja lähtee tuijottamaan naisia? Pelottavaa.
Niin munkin : D
Tuijottaa se minuakin, jos olen trikoissa. Se on ihan mukavaa.
Ehkä meidän miehet on ihan terveitä tavallisia miehiä?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:29"]
Kertoi eilen kun lähdin lenkille. Ärsyttävää!
[/quote]
Olisin huolissani vasta jos se ei jäisi tuijotteluun vaan lähtisi juoksemaan niiden perässä.
Eikö se sitten itte juokse? Pitää vaan trikoita jalassa? Missä se niitä tuijottaa? Parvekkeella, jossain puskassa, puistonpenkillä? Vai tuijottaako se niitä naisia netissä tai telkkarista? Onko ne trikoot niinku fetissi sille?
Lähde uimaan ja kerro miehellesi, että tuijotat siellä miesten lupaavasti pullottavia uikkareiden etumuksia ja peppuja.
Vierailija kirjoitti:
Niin munkin : D
Tuijottaa se minuakin, jos olen trikoissa. Se on ihan mukavaa.
Oikea asenne. Jos nainen laittaa juoksutrikoot, niin kannattaa tottua katseisiin. Ja kyllä ne katseet ovat usein ihailevia.
Osta miehellesi omat juoksutrikoot, niin hänen ei kannata kadehtia jatkossa naisten trikoita.
Ehkä hänellä on niin leveä lantio ja pieni penis, että naisten mallit sopivat hänelle paremmin?
Huolestuisin siinä vaiheessa, kun se tuijottaa ilman niitä trikoita.
Miehessä on jotain vikaa, jos ei hyvää persettä tuijota.
Vierailija kirjoitti:
Osta miehellesi omat juoksutrikoot, niin hänen ei kannata kadehtia jatkossa naisten trikoita.
Se vain kääntyisi itseään vastaan, kun naiset tuijottaisivat pullottavaa etumusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vain kääntyisi itseään vastaan, kun naiset tuijottaisivat pullottavaa etumusta.
Tähän mennessä olen nähnyt yhden ainoan kerran niin kiinnostavan etumuksen, että sitä kannatti katsoa.
N50
Normaalien heteromiesten touhua. Ei ne ressukat voi itselleen mitään, siellä seisoo kivasti yhdessä järki ja ku**i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä olen nähnyt yhden ainoan kerran niin kiinnostavan etumuksen, että sitä kannatti katsoa.
N50
Katsoit kuitenkin muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Ja se oli saatu aikaan tennissukilla?
Muista pitää mies tyytyväisenä niin se ihailu jää vain ihailuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Miksi sitten katselet niitä? Masokisti-pervoilija?
No jos se on itse juoksutrikoissa ja tuijottaa naisia niin se on kai homo ja näkee naiset kilpailijoina ?
Jos taas naiset joita se tuijottaa ovat juoksutrikoissa niin se ei ole homo mutta toisaalta näkee ne sinun kilpailijoinasi?
Kaikella on puolensa.
Olen mies ja en mahda sille mitään, että katseeni kohdistuu naiseen jonka jalassa on tiukat juoksutrikoot tai sitten tiukat ratsastushousut. Kyllä minä hoen itselleni siis omassa mielessä " ÄLÄ KATSO ÄLÄ KATSO... " katseeni sitten pälyilee eestaas taas ees kuin kuula flipperissä.
Ainut johon olen syyllistynyt on katsominen!
No niin menen nurkkaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja en mahda sille mitään, että katseeni kohdistuu naiseen jonka jalassa on tiukat juoksutrikoot tai sitten tiukat ratsastushousut.
Pakkohan sitä on katsoa, kun pakarat ovat hyvin esillä ja joskus trikoot menevät häpyhuulten väliin.
Hyi hyi.