Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua äidit

Vierailija
22.06.2015 |

Hei! Olen 20-vuotias poika. Olen viikon yksin kotona kissavahtina, kun äiti ja sisko on lomalla. Nyt iski kuitenkin paniikki, en saa äitiä kiinni ja avun tarve on suuri...

Asiani koskee sitä, että kissallamme peppu haisee kakalta. Millä shamppoolla kissan pepun voi pestä, vai antaako kissan itse pestä itsensä vai kannattaako minun pestä kissan kakkapylly?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias poika? Söpöä :D Parasta olisi pestä kissoille tarkoitetulla shampoolla, mutta hätätilanteessa ihmisten shampookin käy. Jos kissa ei ole itse saanut peppuansa puhtaaksi niin on syytä pestä.

Vierailija
2/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kissashamppoota voisi saada? En millään viitsisi pestä omalla suihkushamppoollani kissaa ja naisten suihkushamppoista en tiedä uskallanko käyttää mikä on äidin tai siskon... Ovat hajustettuja, niin en tiedä uskallanko käyttää ettei kissalle tule huono olo, koska tuoksuvat kuitenkin ihmisen nenään voimakkaasti, ja kissalla vielä tarkempi hajuaisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:46"]Mistä kissashamppoota voisi saada? En millään viitsisi pestä omalla suihkushamppoollani kissaa ja naisten suihkushamppoista en tiedä uskallanko käyttää mikä on äidin tai siskon... Ovat hajustettuja, niin en tiedä uskallanko käyttää ettei kissalle tule huono olo, koska tuoksuvat kuitenkin ihmisen nenään voimakkaasti, ja kissalla vielä tarkempi hajuaisti.
[/quote]

Joko lemmikkitarvikeliikkeestä tai sitten ihan marketeissa siellä kissanruokahyllyjen luona pitäisi olla jotain hoititarvikkeitakin. Yleensä marketeissa ei taida olla myynnissä kuin Best Friend-merkkistä sekä koirille että kissoille tarkoitettua shampoota. Hajusteeton ihmisten shampoo käy varmasti myös, esim. Erisan tai Neutral.

Vierailija
4/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pitäisi itse pestä pyllynsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme