Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

One Directionin keikalle menijät

Vierailija
22.06.2015 |

Onko keikalle menossa ketään 25-vuotiasta tai yli? Omista kavereista kukaan ei kuuntele One Directionia ja en haluaisi yksin keikalle mennä. Olen 25 v. ja ei kauheasti innostaisi olla keikalla 12-15-vuotiaiden kanssa yksin. Aikaa keikkaan on enää 5 pv ja en ole ostanut lippua, koska en osaa päättää menenkö vai en. Tiedän, että kadun sitä, jos en mene.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menossa! Minä 27v. ja tätini 30+ ollaan menossa. :) Kenttä 4 liput on meillä. Mukaan vain! :) 

Vierailija
2/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen pitäisi osata mennä paikkoihin jo ihan yksinkin. Oikeasti! Uskallusta nyt nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hävetä. Olen minäkin ollut mm. Robinin (16v.) keikalla ja oli siellä minua vanhempiakin..:) -N29

Vierailija
4/8 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo... Siis eikai tälläiset asiat voi olla joillekin näin suuria kynnyskysymyksiä ihan oikeasti? Itse olen 24-vuotias, menossa kentälle yksin ja aivan varmasti olen ylpeänä mainostanut ihmisille olevani menossa konserttiin. Kyseessä on MINULLE tärkeä asia ja MINÄ haluan osallistua tapahtumaan, joten miksi ihmeessä vaivaisin päätäni miettimällä mitä muu yleisö ajattelee minusta? Olipa sitten 12, 22 tai 102, niin kaikki siellä samasta syystä ovat ja tuskin kiinnittävät toisiinsa yhtään sen enempää huomiota. 

Vierailija
5/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menossa. Ei kai kukaan mieti keikalla minkä ikäisiä ihmisiä siinä ympärillä on? Tai jos miettii, niin mitä sitten?

Vierailija
6/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan

Vierailija
7/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan, itse vien sinne tyttäreni ja hänen kaverinsa ja vakavasti harkitsen josko ostaisi lipun vielä itsellekin :) ja olen 42v
Kyllä siellä on kaiken ikäistä väkeä :)

Vierailija
8/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Sinä joka ei vielä lippua ostanut, haluatko sen vielä? Tyttäreni ei pääse, saisit vip lipun puoleen hintaan ( norm.199 e), jos kiinostaa eddenleen@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi