Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani nälvivät minua kun tykkäsin Bäkkäreistä. En tee samaa virhettä.

Vierailija
01.06.2015 |

Tykkäsin teininä Backstreet Boysista. Sain kuulla "hauskoja" vitsejä että ootkos rakastunut Tajapihan poikiin,taasko kuuntelet bäkkiksii jne. Naurua, hörötystä jne.
Sydän kurkussa ripustin huoneeseeni Bäkkärijulisteita vaikka tiesin että tulee nälvimistä. No heti tulikin kun ne huomattii. Kauhea käkätys ja huomauttelu. Nolotti.
Aterioilla sai kuulla kysymyksiä että.nooooh miten rakastunut olet siihen Nikkiin? Vai Braianiin?
Ei mitään kannustavaa että haluaisitko synttäriksi niiden cd:n tai sen uuden vhs-kasetin?
Olen päättänyt että kun lapseni ovat kiinnostuneita jostain niin kannustan. En ikinä nälvi tai kysele keneen on rakastunut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei pidä lytätä tai aliarvioida lapsen/teninin fanittamista ja idoleita. Mutta nykyään, kun Suomestakin löytyy näitä nuoria tähtiä Robin, Isac Ellion yms. niin joillain se fanittaminen tuntuu karkaavaan käsistä, kun linsataan koulusta keikkajonotusten/nimmarijakojen takia ja seurataan idoleita joka paikkaan riesaksi asti, kuten vaikka lentokentille. Tällaisissa tapauksissa kyllä pitää vanhemman olla se vanhempi ja koittaa pitää joku järki tuossa touhussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Eikä kannata kiusta teiniä ensi-ihastuksesta tai rakkaudesta riutumiseen huvittavuudesta. Se on totisinta totta 13-vuotiaalle, vaikkakin hyvin kaukana siitä mitä aikuinen jo rakkaudesta tietää-

Vierailija
4/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä teinin pidä huutaa vanhemmilleen päin naamaa ties mitä horoa ja toivoa ettei olisi koskaan syntynytkään niin paskalle mutsille. Ihme kyllä, myös aikuisella on tunteet.

Vierailija
5/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yksi tyttö rinnakkaisluokalla joka fanitti Backstreet Boysia. Siis lukion 3. luokalla. Paineli koulussa fanipaita päällä, huoneensa oli tapetoinut niiden kuvilla ja tietenkin kuunteli niiden musiikkia. Ja oli siis ihan tosissaan fanituksensa kanssa.

Ei sille kukaan vissiin koskaan suoraan asiasta sanonut, takanapäin sitten hihiteltiin sitäkin enemmän.

Vierailija
6/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin ja nälvittiin aina pojista ja ihastumisesta yms. tai äitini sitä lähinnä teki, isäni on fiksu. Olin ujo ja hiljainen tyttö, en ole ikinä edes tanssinut hitaita koulun discossa tms. Silti aina kun sanoin menevänk vaikka Jonnalle niin äitini oli pakko päästä nälväisemään "vai menetkös sittenkin Jonnelle" heko heko.
Ja kyllä, olen niin herkkänahkainen, että nyt kun olen 23 en vaan siedä äitini seuraa. Verenpaine nousee ja tekisi mieli mottaista kyseistä akkaa kuuppaan.

Vierailija
7/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:28"]Mua kiusattiin ja nälvittiin aina pojista ja ihastumisesta yms. tai äitini sitä lähinnä teki, isäni on fiksu. Olin ujo ja hiljainen tyttö, en ole ikinä edes tanssinut hitaita koulun discossa tms. Silti aina kun sanoin menevänk vaikka Jonnalle niin äitini oli pakko päästä nälväisemään "vai menetkös sittenkin Jonnelle" heko heko.
Ja kyllä, olen niin herkkänahkainen, että nyt kun olen 23 en vaan siedä äitini seuraa. Verenpaine nousee ja tekisi mieli mottaista kyseistä akkaa kuuppaan.
[/quote]

Tähän piti vielä lisätä, että jos joskus teen lapsia niin en todellakaan kiusaa heitä tuolla tavalla. Kuuntelen ja autan jos he haluavat avautua tai apua, mutta en kiusaa. Mulla oli jo teininä niin huonot välit äitiini, etten halunnut kertoa hänelle edes kuukautisteni alkaneen.
Ja nykyään hän nöyryyttääkin minua sukulaisten edessä jauhamalla lastenlapsista. Ei auta vaikka olen sanonut että lapsia on turha odottaa 10 vuoteen niin viikonloppunakin sukulaispojan valmistujaisissa oli pakko huudella sukulaisten kuullen että jokos sulla xxxxx on maha pystyssä. Niin raivostuttavaa.

Vierailija
8/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap koska vanhempasi ovat syntyneet?

Vierailija
9/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12 vuotiaan tytön isä silloin kuin Spaissarit tekivät viimeisen esiintymisensä ikinä tähän saakka, jonotin lippuja työajalla, tosin liukuva sellainen, hänen parhaalle ystävällekin sain liput, mutta ostin sellaisen vanhemmalle veljellekin.
Oikein hauska konsertti, mutta jos olisi tykännyt aikoinaan Dingoa joka taisi vielä tytön vaippaiässä olla pinnalla, niin en olisi ollut niin varma. Työkaveri tytölleen hankki Rihannan liput, en muista kuinka vanha tyttö oli tai menikö isä mukaan.
Tuollaisia elämyksiä ei voi toista kertaa saada saman ikäisenä ja asia ei ole yhtään sama juttu vaikka artitstit esiintyisivät Suomessa kymmenen vuoden kuluttua.
Spaissarit oli kyllä tyttöbändi mutta 12 vuotiasta ei yksin tuollsiseen tapaukseen päästää, minä ja velipoika nautimme myös konsertista vaikka moni voisi musiikillista tasoa toisin arvioida.
Konsertin turvatakistus oli legendaarinen. Turvaihmiset ei kysyneet pärtkäjegiläisen näköiseltä velipojalta mitään, pikkutytöiltä ne kydyivät viinaa ja huumeita ja minulta että ei vaan kameraa ole mukana.
Onhan se tietty ero nyt tytöt taas on poikabändien perään. Ei tullut lesboja näistä tytöistä. Nuori ja vähän nuorempi tarvitsee turvsllisia ihastumisen kohteita, bändit käy hyvin. Neumannista en tiedä pysyiķö fanien kanssa ikärajoissa. Se oli mun pikkusiskon juttu, jota en ymmärtänyt kun ei omaa tytärtä ollut.
Tuntemallani elämm koululaisella oli ja Neuman sai mustansilmän Kymen Motellissa, mutta kaikki oli hyvin seiskapäivää ei ollut ja iltapäivälehdet painoivat poliitikkojen puheita vasta kun olivst nämä itse tarkistaneet ja kuvia oli korkeintaan Hymyssä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi