Onko sinusta 23-vuotias vanha?
Eräässä ketjussa joku ihmetteli kun 23-vuotias kutsui itseään "vasta 23-vuotiaaksi". Olen saman ikäinen ja itse koen ainakin olevani ihan kakara vielä :D Opiskelut kesken ja biletys kiinnostaa.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:55"]Onhan se stanan vanha. T. 45-v.
[/quote]
Yök.
Jos tyttö niin ihan lapsi, ei seksuaalisesti vielä kiinnostava. Jos mies niin vanha limainen ukko jolla tuskin edes seisoo enää!?!?!! Näin av:lla.
23-vuotias ei ole vanha. Olen 25 ja mielestäni vielä ihan nuori. :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:01"]23-vuotias ei ole vanha. Olen 25 ja mielestäni vielä ihan nuori. :)
[/quote]
Sama! Tai no, vasta syksyllä täyttämässä 25 mutta kutsuisin itseäni nuoreksi aikuiseksi :)
25v jälkeen alkaa olla vanha. Monella on silloin perhe-elämää, jos jäät yksin niin vietät aikaa netissä aina vain nuorempien kanssa. Kohta huomaat et olet muita puolet vanhempi.
Toivottavasti ei, olen itsekin 23-vuotias. Bilettänyt en ole kylläkään enää vuosiin ja nykyään olen naimisissa ja taaperon äiti. Nuoruuttani se silti tuskin poistaa, opiskelut on minullakin kesken vielä ja henkinen kasvu myös :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:06"]25v jälkeen alkaa olla vanha. Monella on silloin perhe-elämää, jos jäät yksin niin vietät aikaa netissä aina vain nuorempien kanssa. Kohta huomaat et olet muita puolet vanhempi.
[/quote]
Ai. Mun piireissä ihmisillä ei ole vielä lapsia, 3-kymppisinä sit ehditään
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:09"]Toinen jalka jo haudassa.
[/quote]
Onhan hautajaismusiikkia jo mietitty?
Mä olen 23 ja mulla on jo lapsi, mies, talo, auto, vakityöpaikka... Mitä nyt siihen "koko pakettiin" kuuluukaan! Bilettänyt ja reissannut maailmaa enemmän kuin riittävästi 18+. Ei ole yhtään ikävä minnekään baareihin tai "vapauteen". Riittää, kun pääsee silloin muutaman kerran vuodessa viettämään lapsivapaata iltaa.
23 vuotias alkaa olla aikuisuuden alussa. Täysikäisyys 18-v, aikuisuus vasta vähän myöhemmin.
nuori ja vanha ovat suhteellisia asioita.
23- vuotias on vanha lukemaan goosebumbs- tai sweet valley high-tyylisiä teinikirjoja, pukeutumaan niin kuin äiti käskee, asumaan vanhempiensa kotona, suorittamaan lukiota päiväkoulussa tai käymään nuokkarilla illanvietoissa. (Mind you, ehkä noita nuokkarin illanviettoja lukuunottamatta kaikki nuo voivat silti olla ihan ok myös 23-vuotiaalle.)
23-vuotias on nuori työskentelemään johtavassa asemassa kovin hierarkisessa ympäristössä, esimerkiksi lääkärinä tai asianajajana hän on todennäköisesti vielä aika kokematon. Samoin hän on nuori suhteessa muiin samassa tilanteessa oleviin, jos hän perustaa perheen, rakentaa omakotitalon tai menettää vanhempansa. Ja näitäkin toki silti tapahtuu - itsellenkin aikanaan.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:06"]
25v jälkeen alkaa olla vanha. Monella on silloin perhe-elämää, jos jäät yksin niin vietät aikaa netissä aina vain nuorempien kanssa. Kohta huomaat et olet muita puolet vanhempi.
[/quote]
Kaveri/ystäväpiirissäni kellään ei ole vielä lapsia, harva on edes vakituisessa parisuhteessa kun työ ja opiskelut vie niin paljon aikaa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:15"]
Mä olen 23 ja mulla on jo lapsi, mies, talo, auto, vakityöpaikka... Mitä nyt siihen "koko pakettiin" kuuluukaan! Bilettänyt ja reissannut maailmaa enemmän kuin riittävästi 18+. Ei ole yhtään ikävä minnekään baareihin tai "vapauteen". Riittää, kun pääsee silloin muutaman kerran vuodessa viettämään lapsivapaata iltaa.
[/quote]
Tässä varmasti puhuu 5 vuoden vahva kokemus täysi-ikäisen elämästä, awww
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:06"]25v jälkeen alkaa olla vanha. Monella on silloin perhe-elämää, jos jäät yksin niin vietät aikaa netissä aina vain nuorempien kanssa. Kohta huomaat et olet muita puolet vanhempi. [/quote] Ai. Mun piireissä ihmisillä ei ole vielä lapsia, 3-kymppisinä sit ehditään
[/quote]
Kun sinun kavereilla ei ole lapsia niin muillakaan ei voi olla?
No eihän tuo niin nuori enää ole mun mielestä. Tai ehkä nykyään aloitetaan biletys niin vanhana että ei ole tuohon ikään vielä enimmät ehtinyt?