Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatko invapaikoille?

Vierailija
27.04.2022 |

Ymmärrän, että joskus on kiire tai jalka poikki yms yms mitä ikinä, mutta ärsyttää nähdä jos invapaikalle on pysäköinyt joku, joka ei sitä välttämättä niin kriittisesti tarvitsisi. Olen itse liikuntavammainen, pyörätuolia jokapäivittäisessä elämässä tarvitseva mies. Tänäänkin invapaikoilla oli joku teinijoukko, kaikilla kännykät kädessä. Voi olla, etteivät he itse ymmärtäneet pysäköineensä invapaikalle, en tiedä. Helpottaisi vain elämää huomattavasti, jos ihmiset ajattelisivat vähän enemmän muita ja tajuaisivat, että ne paikat ovat siellä ihan syystä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke, vammanen. Osaatko puhuu 😹

Vierailija
2/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan aina invapaikoille, ei se ole kiellettyä. Et sinäkään, ap, voi tietää oliko niillä teineillä joku vamma. Ni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invapaikat pitäisi siirtää kyllä jonnekin syrjemmälle. Ne vievät ikävästi parkkipaikkoja normaaleilta ihmisiltä.

Vierailija
4/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Invapaikat pitäisi siirtää kyllä jonnekin syrjemmälle. Ne vievät ikävästi parkkipaikkoja normaaleilta ihmisiltä.

Tää. Maailmaa ei ole rakennettu ap:ta ajatellen.

Vierailija
5/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, niin kai se on. Kiitos näkökulmista.

AP.

Vierailija
6/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan! Invapaikolle saa ajaa vaan mikäli on liikuntarajoitteinen. Sekava pää ei riitä vaikka on "työkyvytön".

Vierailija
7/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, niin kai se on. Kiitos näkökulmista.
AP.

Höps, sait kyllä tosi paljon törkykommentteja. Olen pahoillani. Jotkut ihmiset ovat tosi moukkamaisia eivätkä ajattele toisia ollenkaan. Eivät kaikki ajattele niin. Suurin osa aikuisista ihmisistä kyllä ymmärtää invapaikkojen tärkeyden ja merkityksen.

Vierailija
8/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietenkään

Vierailija
9/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invapaikalle vain silloin, jos on asianmukaiset luvat kunnossa.

Vierailija
10/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Aattelen aina ettei sitä koskaan tiedä milloin itse niitä paikkoja tarvitsee kun ikä tuo kaikenlaista mukanaan.

Vierailija
11/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan

Vierailija
12/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja. Pystyn ja jaksan kävellä kauppaan vähän kauempanakin olevasta parkkiruudusta.

Vierailija
13/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he ymmärsivät, että olivat väärässä paikassa! Huono käytös ja kasvatus syy eivätkä he olleet missään tapauksessa "uhreja" tai tietämättömiä. Leveät hameetkaan ei ole tekosyytä.

Vierailija
14/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, mutta nauratti hevosperäkärryä kuljettanut tyyppi, joka oli vallannut kaikki lapsiperhepaikat.

Vierailija
15/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai! Ajaha mie.

Vierailija
16/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä, mutta nauratti hevosperäkärryä kuljettanut tyyppi, joka oli vallannut kaikki lapsiperhepaikat.

XDD

Vierailija
17/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään jättää vanhan polttisautoni sähköautojen latauspaikoille. Voi sitä riemua kun sähköfanaatikko tulee raivoamaan :D

Vierailija
18/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap koskaan saanut pi llua?

Vierailija
19/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap koskaan saanut pi llua?

Minulla on terve, ihana vaimo. Siitä voit päätellä.

-AP

Vierailija
20/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään jättää vanhan polttisautoni sähköautojen latauspaikoille. Voi sitä riemua kun sähköfanaatikko tulee raivoamaan :D

Entä jos sähkö loppuu sähköautosta juuri siihen sähköauton latauspaikalle, sinun autosi eteen, jolloin et pääse siitä enää poiskaan...