Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako miehesi esileikkiä vai paneeko suoraan?

Vierailija
22.06.2015 |

Jos saat esileikkiä, millaista se on ja kauanko kestää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:22"]

Mun miehellä se alkaa tissien puristelulla. Sieltä käsi siirtyy pikkareitten päälle kummun kosketteluun ja hinkkaamiseen. Myös peppu saa tuossa vaiheessa huomiota osakseen. Jos olen halukas annan kähminnän jatkua niin kohta onkin jo rassaamassa pikkarin punttia sivuun ja sormeaan vaolle. Kun alkaa tuntea että kostun, niin vetää pikkarit kokonaan sivuun ja antaa mulle härnäävää sormihoitoa, jossa se  on taitava ja osaa oikeat otteet. Härnäys jatkuu vielä kalun tuonilla huulille ja usein siinä vaiheessa olen jo niin kuumana, että joudun melkein kiskomaan ukon sisälleni.  Sanotaan nyt vielä, että suu seksistä en pidä esileikkinä, enkä muutenkaan, mutta tuo sormetus on mun juttuni.   N 36v.

[/quote]

Ei mulla ole kyllä mitään tiettyä kaavaa ikinä esileikissä vaan teen niinkuin tuntuu :D. Tuo kuulostaa siltä että miehelläsi on autotallin seinällä piirrustus jonka mukaan toimitaan ja seksi alkaa äkkiä puuduttaa jos kangistuu kaavoihin

Vierailija
22/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:35"]

Voisko ajatella, että nainenkin olisi edes jotenkin aktiivinen seksin suhteen?

[/quote]

Näimpä kun mediakin jauhaa vain millainen miehen pitäisi olla sängyssä. Sitten kun itse toimit ohjeiden mukaan ja plussaa tulee uuden naisen kanssa  huomaat ettei nainen tiedä miehen esileikistä ja hyväilystä mitään muuta kuin kädellä vetelyä

[/quote]

Kuka tietää, kuka ei. Kumman huonoa tuuria teillä narisijoilla seksiseuran suhteen. Yleistäminen ei ole kivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä todella paljon esileikkiä. Itse en saa orkkua yhdynnässä, joten teemme sen yhdessä minulle ennen yhdyntää, joskus jälkeenpäin. Läheskään aina ei edetä lainkaan yhdyntään. Mieskin saa orkun suuseksillä tai käsipelillä silloin. Usein koko seksisessiossa menee aikaa pari tuntia. Aamulla voi väsyttää, mutta on se sen arvoista.

Vierailija
24/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:50"]

Media voisi tosiaan välissä uutisoida naisille niitä esileikkien saloja ja miehen koskettamista sillä yllättävän monesti tulee vastaan kumppaneita jotka ei osaa edes runkata yhtään vaan on todella kovakouraisia niin että on nautinto kaukana. Naisen kyllä pitää saada aina täydellistä mutta on se mieskin olemassa ??

[/quote]

'Miksi alapeukkua ? Tottakai se mieskin on olemassa itse nautin että saan tuottaa miehelle mielihyvää vaikka täällä se tuntuu olevan pakkopullaa teille tai asia joka pitäisi välttää kaikin tavoin. Et voi olettaa miehesi antavan sinulle aina hyvää jos et itse osaa antaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi