Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako miehesi esileikkiä vai paneeko suoraan?

Vierailija
22.06.2015 |

Jos saat esileikkiä, millaista se on ja kauanko kestää?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies vai nainen

Vierailija
2/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ajatella, että nainenkin olisi edes jotenkin aktiivinen seksin suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nainen. Ja nykyään meillä on esileikkinä korkeintaan miehelle suuhoitoa. Mies kyllä huolehtii minun tulemisestani kunhan on ensin päässyt aloittamaan panemisen.

Vierailija
4/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 "esileikkinä" aika usein ja pitkään.

Vierailija
5/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:45"]69 "esileikkinä" aika usein ja pitkään.
[/quote] se oli meistä aika väkinäistä, parempi erikseen. Ap

Vierailija
6/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni antaa esileikkiä ja se myös saa sitä, suuseksi, hyväilyä ja ensin pari työntöä isojen tissieni väliin... Sieltä sitten pillun kautta perseeseen n43p

Vierailija
7/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:35"]

[/quote]

Meillä ainakin se, joka tekee aloitteen seksiin, saa yleensä nähdä vähän vaivaa saadakseen toisenkin sille tuulelle. Ihan molemmin puolin. Toki joskus tähdet kohtaa ja toinenkin on heti valmis. Mutta uskokaa tai älkää niin ei mun mieskään ole välittömästi muna pystyssä, jos jotain ehdotan. Eikä sitä kiihottumista voi itse pakottaa. Vähän voi tietysti omalla asennoitumisella edesauttaa asiaa. 

En saa yhdynnässä orgasmia vaan ainakin toistaiseksi ainoastaan sormin. Mies taas saa ainoastaan yhdynnässä ja vain parissa asennossa,  tai runkkaamalla itse aivan älyttömän kovaa. Vaatii siis nopeaa liikettä ja sitä, että hänellä itsellään on täysi kontrolli siitä.  Siksi nämä menee meillä yleensä niin, että mies hoitaa mulle sormin orgasmin joko ennen, jälkeen tai kesken aktia ja mies tulee sitten yhdynnässä. Suuseksiä ja hyväilyä on tietysti myös molemmin puolin, mutta ennemmin tai myöhemmin se menee aina panemiseksi. Mulla ei ole valittamista eikä toivoakseni miehelläkään. En kieltäydy seksistä oikeastaan koskaan, sillä seksi on hyvää. Jos mies olisi yksi näistä "jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan" -ääliöistä, niin motivaationi avata haarat voisi vähän kärsiä. Mies kieltäytyy kyllä aina silloin tällöin, mutta ymmärrän sen, koska meidän seksi nyt vaan on hänelle fyysisesti rankempi suoritus. Toki minäkin voin vetää itseni piippuun ratsastamalla, mutta kun se ei vaan riitä. 

Vierailija
8/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä se alkaa tissien puristelulla. Sieltä käsi siirtyy pikkareitten päälle kummun kosketteluun ja hinkkaamiseen. Myös peppu saa tuossa vaiheessa huomiota osakseen. Jos olen halukas annan kähminnän jatkua niin kohta onkin jo rassaamassa pikkarin punttia sivuun ja sormeaan vaolle. Kun alkaa tuntea että kostun, niin vetää pikkarit kokonaan sivuun ja antaa mulle härnäävää sormihoitoa, jossa se  on taitava ja osaa oikeat otteet. Härnäys jatkuu vielä kalun tuonilla huulille ja usein siinä vaiheessa olen jo niin kuumana, että joudun melkein kiskomaan ukon sisälleni.  Sanotaan nyt vielä, että suu seksistä en pidä esileikkinä, enkä muutenkaan, mutta tuo sormetus on mun juttuni.   N 36v.

Vierailija
9/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joskus 69, joskus mies nuolee vain, joskus annetaan molemmat suuhoitoa. Sitä kestää pitkään.

Vierailija
10/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormihoitoa, kiusoitelua, orgasmin viivyttämistä. Tulen useita kertoja ennen varsinaista yhdyntää

Vierailija
11/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna. Olen 38, enkä ole koskaan kokenut esileikkiä (minulle annettuna siis), miehelle kyllä joutuu tekemään vaikka mitä. Taitaa olla pelkkä myytti, että naiset olisivat lahnoja, kyllä ne on miehet, jotka vain makaa ja odottavat palvelua. 

Vierailija
12/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on esileikkiä sängyssä yleensä 69:n muodossa ja välillä esileikiksi riittää kun toinen katsoo vain tietyllä tavalla. Kummatkin tekevät aloitteita yhtä paljon ja molemmat ovat aktiivisia loppuun saakka. Seksi on meillä mukavaa, eikä mitään totista puurtamista. Ei siinä kelloa ehdi katsella, mutta aikaa menee ehkä 5 min - 1 h. N39

Vierailija
13/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:42"]

Sormihoitoa, kiusoitelua, orgasmin viivyttämistä. Tulen useita kertoja ennen varsinaista yhdyntää

[/quote]

Just. Minäkin hoitelen vaimoani ja juuri niin, lopulta hän melkei itkee ja anoo kulliani. Hän saa monia orgasmeja, ennen kun nain häntä, vaimoni on oikein valuvan märkä kun alan naida häntä. Tuntuu kun hän saa koko naimisen aikana monia orgasmeja, kullini ei välillä meinaa pysyä sisällä. Itsekkin tulen sarjaorgun saattelemana, kyllä on väsynyt mutta rento-olo kummallakinM50+.

Vierailija
14/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän esileikit ovat onnistuneen seksin salaisuus ja ne kestävät joskus parikin tuntia. Siinä on koko keho huomioitu ja juteltu mukavia, viivytelty, kädet vaellelleet joka puolella, joskus suuseksiä (useammin miehelle, kun se ei ole mulle niin tärkeää), rinnat huomioitu erityisen hyvin ja toki se jatkuu vielä yhdynnän aikana. Joskus on vaikea vetää rajaa sille, mistä esileikit alkaa ja mihin loppuu, kun hommia hidastellaan ja aloitellaan alusta ja ollaan sisäkkäin jne.

Vierailija
15/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aviossa ollaana,välillä esileikki jää vähäiseksi, silloin kun mies on rapulassa, on hän kovin kiihkeä ja minä todella silloin nautin, toivoisin hänen olevan aina rapulassa,jota hän harvoin on...

Vierailija
16/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tietenkin. Suuhoitoa, sormetusta, hyväilyä, suutelua. Välillä ollaan kuusysissä, oikein kiimaisella päällä ollessani istun miehen naamalle nuoltavaksi. Tulen ainakin kerran ennen kuin panemaan päästään.

Vierailija
17/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin seksimme kestää n. puoli tuntia, josta ensimmäiset 15 minuuttia on esileikkiä. Olen vissiin vähän harvinaisempi nainen, etten erityisesti kaipaa nuolentaa. Tulen parhaiten yhdynnästä, joten esileikkimme on suutelua, koskettelua, hyväilyä ja vastaavaa. Ei tulisi mieleenkään harrastaa seksiä ilman esileikkiä. Ex-poikaystävällä oli kyllä vähän eri ajatus... No, se onkin ex!

Vierailija
18/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista esileikkiä suudelmista nuolemiseen ja hieromiseen. Miesystäväni avaa minulle myös auton oven ja hallitsee muutenkin herrasmiehen käytöksen. Tämä jos mikä on hyvää esi-esi-leikkiä ja takaa myös seksin saatavuuden, eikä tule mieleen lahnailla

Vierailija
19/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:35"]

[/quote]

Näimpä kun mediakin jauhaa vain millainen miehen pitäisi olla sängyssä. Sitten kun itse toimit ohjeiden mukaan ja plussaa tulee uuden naisen kanssa  huomaat ettei nainen tiedä miehen esileikistä ja hyväilystä mitään muuta kuin kädellä vetelyä

Vierailija
20/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media voisi tosiaan välissä uutisoida naisille niitä esileikkien saloja ja miehen koskettamista sillä yllättävän monesti tulee vastaan kumppaneita jotka ei osaa edes runkata yhtään vaan on todella kovakouraisia niin että on nautinto kaukana. Naisen kyllä pitää saada aina täydellistä mutta on se mieskin olemassa ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan