Näärännäppy ja kylpyläloma :( ???
Nyt on toisen silmän yläluomi isosti turvoksissa, näärännäppy ilmestyi toisen kerran. Muuten ei hätää, muttä pitäisi iltapäivällä lähteä kylpylälomalle ja siellä mun olisi pystyttävä pitämään piilareita, että näen lapseni. Onko tietoa tai kokemusta, voiko kylpylä tai piilari pahentaa näärännäppyä?
En uskaltaisi mätää itse puhkaista. Lääkärille voisin vielä päästä tänään, mutta tuskin voin pitää piilaria ja antibioottitippaa yhtä aikaa..?
Kommentit (5)
Onko sulla ollut näärännäppyä? Kuinka nopeasti se paranee? Mulla oli eka näärännäppy lapseni, en oikein muista sitä tarkkaan.
ap
Piilari vain toiseen silmään? Itse olen kyllä pitänyt molemmissa vaikka olis näppy ollut, mutta sinuna varmistaisin tk:sta.
Just... työterveyteen pääsee puhelimella vain vaihteeseen ja kaikki tämän päivän ajat varattuja. Arvauskeskus ei ainakaan meillä auta, jos oikeus käyttää työterveyttä.
Jospa haudon näppyä lämpöisellä ja yritän sitä pikkuisen painella, jos puhkeis ja paranis. Vai olisiko jollain parempaa apua? Auttaako kuivan silmän tipat tai geelit yhtään?
ap
Laittaisin pilarit. Voithan soittaa terveydenhoitajalle ja kysyä vielä.