Mikä mulla on..? Pitkään kestänyt
nuha, yskä joka kuulostaa röhinältä ja kumpuaa sisuskaluista jostain..
Ei kuumetta. Voimaton olo.
Pahinta on hengenahdistus. Jos jotain teen, tuntuu että saa vetää happea urakalla sisuksiin. Sittne tulee kauhee hikikin. Tuskainen olo.
Crp ok, nielussa ei mitään, poskiontelot ok. Nämä katsoi sairaanhoitaja.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:54"]mykoplasma??
[/quote]
Mikäs tämä on? Eikö näy crp:ssä?
Ap
Monenlaista ehdotellaan ja monenlaista voi olla! Allergia ja astma voi alkaa aikuisiälläkin ilman mitään lapsuuden oireita! Tautisi voi olla ihan viatonta ja ohimenevää, mutta myös pitkäaikaista ja vakavaa! Sukulaisellani, tosin oli iäkkäämpi, keuhkosyöpä oireili köhällä ja voimien hiipumisena, joten otahan oireesi vakavasti ja mene uudelleen lääkärin puheille - ja tiedän, että hoitajamuuri on joskus vaikea ohittaa, mutta pitäisi päästä, kun oireet eivät kerran parane!
Mullakin samoja oireita. Olisko siitepöly? Toisaalta poltan tupakkaa ja ikää 40+. Pelkään syöpää. Nenä vuotaa ja kurkku rohisee helposti eli kuorsaa jo melkein hereillä ns.. Tosin olen juonut aika paljon kriisin vuoksi myöskin ja käytän lääkettä, joka väsyttää.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:10"]Mullakin samoja oireita. Olisko siitepöly? Toisaalta poltan tupakkaa ja ikää 40+. Pelkään syöpää. Nenä vuotaa ja kurkku rohisee helposti eli kuorsaa jo melkein hereillä ns.. Tosin olen juonut aika paljon kriisin vuoksi myöskin ja käytän lääkettä, joka väsyttää.
[/quote]
Minulla ei samanlaista taustaa, tsemppiä sulle myös toivottavasti saat avun. Itse tupakoin silloin tällöin kun olen ns. viihteellä (1-2 kertaa puolessa vuodessa). Nyt ei tulisi mieleenkään kun ahistaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:00"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:50"]Allergiaa?
[/quote]
Koskaan ei ole allergioita ollut.
Voiko puhjeta noin vaan ... ja miksi? :/
Ap
[/quote]
Enpä minäkään ole koskaan ennen saanut paprika mausteesta oireita vaan niinpä eilen jouduin päivystykseen lähtemään hengenahdistuksen ja kurkun turpoamisen takia, jonka ko mauste mulle aiheutti.
Allergiat voi puhjeta ihan milloin vain ja mihin tahansa, toki on allergioita joita ei voi ihan niin vain saada, mut ne on harvinaisia.
Ja nyt on siitepölyä ilmoilla aika paljonkin, joten siitä voi löytyä syy. Ota allergialääke ja jos se auttaa oireita niin silloin syy on siinä.
mykoplasma??