Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijoilta pitäis lapset ottaa pois!

Vierailija
28.06.2015 |

Sairasta tupakoida raskaana ja lasten läsnäollessa!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia reaktioita on tullut. Ihanko oikeasti teistä on ok polttaa lapsen lähellä? Tai yleensä kenenkään lähellä?

Vierailija
2/43 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:18"] [/quote][/quote] Vaihdatko myös vaatteesi joka kerta kun käyt tuopakalla? Ainakin ennen kun otat lapsen syliin? Minua oksettaa vanhemmat jotka polttaa ja sitten ottavat lapsen syliin. Minustakin se aikuinen haisee kamalalle, mutta kyllähän ne lapsi raasut ovat tottuneet siihen hajuun. Tosin hajua pahempi on että ne myrkyt tarttuvat vielä niistä vaatteista. Esim. Vauvaa ei saisi nukuttaa perhepedissä jossa nukkuu aikuinen joka on polttanut tupakkaa.

[/quote]

Joillakin on ihan aitoa tuskafestaria koko elämä.

Notta ristus sentään.

[/quote]

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:22"]En tiedä yhtään älykästä.sivistynyttä.kaunista.ihmistä joka vetää röökiä.rööki rumentaa ja tyhmentää tekee heti selväksi että henkilö on wt. [/quote] Mä tiedän siinä tapauksessa mm. todella tyhmän ja sivistymättömän wt-lääkärin.

[/quote]

Ai että oikein yhden tiedät? Voi huoh tätä wt-logiikkaa...

Elikkäs: Tiedä että joku lääkäri on joskus polttanut tupakkaa ---> kaikki tupakkaa polttavat ovat lääkäreitä.

Ei se kuule ihan noin mene :DDD

[/quote]

Kyllä se menee, hyvin pienen ihmisen hyvin pienessä maailmassa.

Ja selvennöksenä, en siis tarkoita lasta vaan ihan normaalia, penaalin tylsintä kynää edustavaa "aikuista".

Vierailija
4/43 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitäisi ottaa pois myös niiltä, jotka ostavat lapsilleen aspartaamijuotavia.

Vierailija
5/43 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:45"]Meillä lapset tykkää myös "polttaa" kun olen parvekkeella sauhuilla. Ottavat tupakat suuhun ja ovat polttavinaan, mutta en tietenkään sytytä niitä. Meiltäkin pitäis sit vissiin hakea lapset pois :DD
[/quote]

Ei jumalauta oikeasti. Tällä pitäisi saada jo vuosikymmenen wt-palkinto.

Vierailija
6/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesi!

Vierailija
7/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteeristä

Vierailija
8/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tupakoitsija(mies) mutta kyllä meinasin lentää perseelleni kun tuntematon äiti ensin pistää lapsen turvaistuimessaan autoon, hyppää viereen ja pistää nortiksi ahtaassa auton sisätilassa. Ei kyllä tulis mieleenkään kenenkään lapsen vieressä tupakoida. 

Tahtoo sanoa, että ei me kaikki tupakoitsijat aivan mulkkuja olla vaikka olemme tyhmyyksissään joskus tämän aloittaneet.

Vierailija
9/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin alkoholia käyttäviltä lapset pois.

Vierailija
10/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.mikään ei oo niin wt ku röökaaminen.

Vierailija
11/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät polttavatko he lapsensa läheisyydessä?

Vierailija
12/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillekö ne muuttaisi hä?

Vierailija
13/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:18"]Olen itse tupakoitsija(mies) mutta kyllä meinasin lentää perseelleni kun tuntematon äiti ensin pistää lapsen turvaistuimessaan autoon, hyppää viereen ja pistää nortiksi ahtaassa auton sisätilassa. Ei kyllä tulis mieleenkään kenenkään lapsen vieressä tupakoida. 

Tahtoo sanoa, että ei me kaikki tupakoitsijat aivan mulkkuja olla vaikka olemme tyhmyyksissään joskus tämän aloittaneet.
[/quote]
Samaa mieltä. Tupakoin itsekin (olen nainen, jos sillä on merkitystä) mutta en koskaan altistaen lasta enkä IKINÄ polttaisi autossa lapsen kanssa. Todellakaan. Vaikka riippuvainen olenkin, en nyt hitto niin huonossa jamassa etten selviäisi tasan niin kauan ilman tupakkaa kuin tarve vaatii - varmasti voisin lopettaakin, jos motivaatio olisi oikea. Ikävä kyllä siihen ei nyt löydy tarpeeksi motivaatiota, mutta sen verran kuitenkin etten myrkytä lastani.

Vierailija
14/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan hakemaan. Hulluksihan noiden kanssa tulee tämmöisenä sadekesänä. Hermosavuilla saa myötäänsä laukata.

Vierailija
15/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:18"]

Olen itse tupakoitsija(mies) mutta kyllä meinasin lentää perseelleni kun tuntematon äiti ensin pistää lapsen turvaistuimessaan autoon, hyppää viereen ja pistää nortiksi ahtaassa auton sisätilassa. Ei kyllä tulis mieleenkään kenenkään lapsen vieressä tupakoida. 

[/quote] Missä on markorepairs kun häntä tarvitaan?

Vierailija
16/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään älykästä.sivistynyttä.kaunista.ihmistä joka vetää röökiä.rööki rumentaa ja tyhmentää tekee heti selväksi että henkilö on wt.

Vierailija
17/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu jaksa enään näitä. Meen partsille röökille. Yöllä rappuun puhaltelen naapurin ämmä postiluukusta sauhut sisälle siinähän taas mietii röökin hajua eteisessä. Hah

Vierailija
18/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joku olisikin ottanut minut pois silloin joskus.
T: yhden tupakoivan ja yhden alkoholistin/tupakoivan lapsi

Vierailija
19/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sikarikin WT? Poltan kunnon kuubalaisen tai dominikaanisen silloin tällöin terassilla. Kesällä ehkä kerran viikossa, talvella harvemmin.

Vierailija
20/43 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Siirretään ne skidit alkoholia nauttivien vanhempien helliin huoviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän