Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on..? Pitkään kestänyt

Vierailija
22.06.2015 |

nuha, yskä joka kuulostaa röhinältä ja kumpuaa sisuskaluista jostain..
Ei kuumetta. Voimaton olo.
Pahinta on hengenahdistus. Jos jotain teen, tuntuu että saa vetää happea urakalla sisuksiin. Sittne tulee kauhee hikikin. Tuskainen olo.
Crp ok, nielussa ei mitään, poskiontelot ok. Nämä katsoi sairaanhoitaja.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tässä ny tekisi. Lääkärille vai töihin...
Olen lepäillyt. Kuumetta ei edelleenkään (huippulukema 37,0 saavutettu eilen), väsyttää vaan. Yskä on erilaista, vielä syvemmältä tulevaa. Nuhaa vähän mutta tukkoinen olo.
Henkeä ahistaa helposti.

Vierailija
2/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aids

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:38"]nuha, yskä joka kuulostaa röhinältä ja kumpuaa sisuskaluista jostain..
Pahinta on hengenahdistus. Jos jotain teen, tuntuu että saa vetää happea urakalla sisuksiin. Sittne tulee kauhee hikikin. Tuskainen olo.
[/quote]

Lääkäriin!

Vierailija
4/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieluummin lääkäriltä kuin täältä.

Vierailija
5/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:38"]nuha, yskä joka kuulostaa röhinältä ja kumpuaa sisuskaluista jostain..
[/quote]

Lääkäriin!
[/quote]

No kävin mutta lääkärille saakka en päässyt kun sairaanhoitaja totesi että kotiin lepäämään (otettuaan nuo kokeet).
Ap

Vierailija
6/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä

Vierailija
7/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko punkki purrut? Minulla oli samakaltaisia oireita useita viikkoja borrelioosin alkuvaiheessa.

Vierailija
8/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:48"]Onko punkki purrut? Minulla oli samakaltaisia oireita useita viikkoja borrelioosin alkuvaiheessa.
[/quote]

Ei tietääkseni ole purrut. Ainakaan ihossa en huomaa jälkiä.
Ap

Vierailija
9/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiaa?

Vierailija
10/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään?

Vierailija
11/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:53"]Kuinka pitkään?
[/quote]

Kolmisen viikkoa ja oireet pahentui huomattavasti viime viikolla su-ma aikoihin...
Ap

Vierailija
12/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:50"]Allergiaa?
[/quote]

Koskaan ei ole allergioita ollut.
Voiko puhjeta noin vaan ... ja miksi? :/
Ap

Vierailija
13/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta surma.

Vierailija
14/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tulehdus + lievä infektioastma? Toivottavasti pääsisit lääkärille. Itse olin Lääkärillä monta kuukautta kestäneen "flunssan" takia (yskä, limaisuus, hengenahdistus, ei kuumetta), otettiin sekä thoraxkuva että allergia ja astmakokeet (ja tietty crp, pvk ym). Mutta olinkin harvinaisen positiivisesti yllättynyt tuosta lääkäristä. Itsellä oli kyse jostain allergisesta. Olen muuten 30+ eikä muuta allergiahistoriaa kuin mansikat lapsena.

Vierailija
15/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:00"]Musta surma.
[/quote]

Kiitti! Tää on todennäköisin vaihtoehto!!
Ap
p.s onko sulla vähän tylsää?

Vierailija
16/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuonkaltaisia oireita keuhkoputkentulehduksessa, ja keuhkoemboliassa!!!
Joka tapauksessa, tuo on lääkäriasia. Ja hengenahdistus on niin vakava oire, että voit mennä päivystykseen. Sanot tietysti, että oireet juuri pahenivat. Outoa, ettet päässyt lääkäriin aiemmin.

Vierailija
17/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:02"]Joku tulehdus + lievä infektioastma? Toivottavasti pääsisit lääkärille. Itse olin Lääkärillä monta kuukautta kestäneen "flunssan" takia (yskä, limaisuus, hengenahdistus, ei kuumetta), otettiin sekä thoraxkuva että allergia ja astmakokeet (ja tietty crp, pvk ym). Mutta olinkin harvinaisen positiivisesti yllättynyt tuosta lääkäristä. Itsellä oli kyse jostain allergisesta. Olen muuten 30+ eikä muuta allergiahistoriaa kuin mansikat lapsena.
[/quote]

Sain ohjeen palata huomenna jos oireet ei helpota.
Crp kuitenkin alle 5 niin ei tulehduksesta kyse, joku virustauti niin epäili sh.
Ap

Vierailija
18/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:02"]Joku tulehdus + lievä infektioastma? Toivottavasti pääsisit lääkärille. Itse olin Lääkärillä monta kuukautta kestäneen "flunssan" takia (yskä, limaisuus, hengenahdistus, ei kuumetta), otettiin sekä thoraxkuva että allergia ja astmakokeet (ja tietty crp, pvk ym). Mutta olinkin harvinaisen positiivisesti yllättynyt tuosta lääkäristä. Itsellä oli kyse jostain allergisesta. Olen muuten 30+ eikä muuta allergiahistoriaa kuin mansikat lapsena.
[/quote]
Ja ei ollut siis kurkkukipuakaan.

Vierailija
19/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:02"]Joku tulehdus + lievä infektioastma? Toivottavasti pääsisit lääkärille. Itse olin Lääkärillä monta kuukautta kestäneen "flunssan" takia (yskä, limaisuus, hengenahdistus, ei kuumetta), otettiin sekä thoraxkuva että allergia ja astmakokeet (ja tietty crp, pvk ym). Mutta olinkin harvinaisen positiivisesti yllättynyt tuosta lääkäristä. Itsellä oli kyse jostain allergisesta. Olen muuten 30+ eikä muuta allergiahistoriaa kuin mansikat lapsena.
[/quote]

Sain ohjeen palata huomenna jos oireet ei helpota.
Crp kuitenkin alle 5 niin ei tulehduksesta kyse, joku virustauti niin epäili sh.
Ap
[/quote]
Minä siis varasin ajan ihan tk-lääkärille, en mennyt päivystykseen koska oireena olivat kestäneet niin kauan. Mutta sinulla on vähän eri asia kun oireet ovat kestäneet sen verran vähän aikaa ja pahentuneet selvästi.

Vierailija
20/27 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä huomenna uudelleen, ei varmaan ehdi helpottaa ennen sitä :/ kun ei mitään tee on vaan vädynyt olo. Mutta kun jotain tekee, alkaa yskittää ja henkee ahistaa.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan