Miksi miehet sekoavat rakastuessaan?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuvatko miehet kahdessa viikossa?
Rakastun miehenä jokaiseen maksulliseenkiin naiseen jota panen. Puhumattakaan normaaleihin naisiin. Valitettavasti se tunne menee nopeasti ohi. Kun olen tyydytetty ja nainenkin näyttää tyytyväiseltä, en sitä rakkautta niin tunne enää. Naisesta menee uutuudenviehätys ja jännitys ohitse. Metsästäjä on kaatanut saaliinsa. Fiksu metsästäjä jää pörräämään saaliinsa ympärille ja suojelee sitä. Niin siitä riittää iloa pidemmäksi aikaa. Vaikkei koskaan enää samaa tunnetta saakaan, kuin ensimmäisestä puraisusta. Tähän vanhan kansan sanonta sopii hyvin. Parempi pyy pivossa, kuin kymmenen oksalla.
Sekoitat nyt pahasti rakkauden ja himon eikä tuo ole rakkautta mitä kuvailit.
En ole kirjoittaja mutta kyllä sitä kuule maksulliseenkin naiseen voi rakastua. Todellisuus on tarua ihmeellisempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuvatko miehet kahdessa viikossa?
Rakastun miehenä jokaiseen maksulliseenkiin naiseen jota panen. Puhumattakaan normaaleihin naisiin. Valitettavasti se tunne menee nopeasti ohi. Kun olen tyydytetty ja nainenkin näyttää tyytyväiseltä, en sitä rakkautta niin tunne enää. Naisesta menee uutuudenviehätys ja jännitys ohitse. Metsästäjä on kaatanut saaliinsa. Fiksu metsästäjä jää pörräämään saaliinsa ympärille ja suojelee sitä. Niin siitä riittää iloa pidemmäksi aikaa. Vaikkei koskaan enää samaa tunnetta saakaan, kuin ensimmäisestä puraisusta. Tähän vanhan kansan sanonta sopii hyvin. Parempi pyy pivossa, kuin kymmenen oksalla.
Sekoitat nyt pahasti rakkauden ja himon eikä tuo ole rakkautta mitä kuvailit.
En ole kirjoittaja mutta kyllä sitä kuule maksulliseenkin naiseen voi rakastua. Todellisuus on tarua ihmeellisempää
Voi rakastua mutta jos se "rakkaus" loppuu pallien tyhjentämiseen niin kyse ei tasan tarkkaan ollut rakkaudesta.
Mulla on 5 miestä seonnut ja tunnustaneet maanisina rakkauttaan. Koen jotenkin pelottavaksi. Siis tuo rakkausjuttu on ihanaa kun jo oikeasti tunnetaan mutta se alun rakastumiskohta. Ei ei.
Herrasmiehelle rakkaus on aito tunne sydämessä.