Paras ystävä flirttailee miehelleni, mitä tekisit?
Paras ystäväni on alkanut flirttailla mieheni kanssa. Olen asiasta koittanut hienovaraisesti sanoa. Mies on sanonut vain ettei anna vastakaikua. En halua menettää kuitenkaan parasta ystävääni välirikollakaan.
Mitä sinä tekisit tilanteessani?
Kommentit (89)
Mieheni sanoi vastaavassa tilanteessa, että hän ei ole otettavissa, hän on kanssani onnellinen ja jos aikaisemmin piti naista ystävänäni jota kohtaan mieheni tästä syystä käyttäytyi ystävällisesti, ei nyt halua enää koskaan olla hänen kanssaan tekemisissä.
En katselisi miestä joka sietää flirttailevia onneaan kokeilevia ystäviä
Ap: ystävä on sosiaalisesti taitavana huomannut ap:n pinnalliset motiivit miesvalinnassa, eli miehen syyt olla ap:n kanssa. Kokeilee nyt samoilla aseilla, eli ulkonäöllään.
Jos ap painottaisi miesvalinnoissaan syvällisiä henkisiä arvoja, eikä statusta ja pintaa, ap;n ystävällä ei olisi keinoja.
Mutta kaikki kolme ovat pinnallisia ihmisiä.
Mun sisko kännipäissään flirttailee kaikkien miesten kanssa, vaikka näiden vaimot seisoisivat vieressä. Muuten on ihan mukava ihminen. Jostain syystä luulee olevansa vastustamaton miesten silmissä. Itse asiassa on lyhytjalkainen, pyylevä, huonohampainen ja ohuttukkainen. Älykkyys on alta keskitason. En ole koskaan ollut huolissani miehestäni tai mustasukkainen, sillä tiedän, että tyhmät naiset eivät kiihota häntä yhtään. Tunnen usein syvää sääliä siskoani kohtaan kun katson sitä hänen peliään.
Onko lisää omakohtaisia kokemuksia aiheesta? Miten tilanne on päättynyt?
Flirttailu kuuluu ystävyyteen miesten ja naisten välillä, tiukkapipot ei tätä ymmärrä vaan kieriskelee mustasukkaisuudessaan kun oma kumppani saa ihanaa huomiota muilta. Ei se ole teiltä pois, ystävyys rikastuttaa elämää!
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko kännipäissään flirttailee kaikkien miesten kanssa, vaikka näiden vaimot seisoisivat vieressä. Muuten on ihan mukava ihminen. Jostain syystä luulee olevansa vastustamaton miesten silmissä. Itse asiassa on lyhytjalkainen, pyylevä, huonohampainen ja ohuttukkainen. Älykkyys on alta keskitason. En ole koskaan ollut huolissani miehestäni tai mustasukkainen, sillä tiedän, että tyhmät naiset eivät kiihota häntä yhtään. Tunnen usein syvää sääliä siskoani kohtaan kun katson sitä hänen peliään.
Olet vain kateellinen kun siskosi on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja tuo sen modernin naisen tavoin esiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä edes halua sun miestä. Haluaa vaan rikkoa teidän parisuhteen vamppaamalla miehen = kateellinen teidän suhteesta.
Sama kokmus ja riitaa alkoi tulla miheni ja mun välillä,tämä oli tarkoituskin EX ystävälläni. Oli kateellinn , sanoi kun hiillostin asiasta. Otin etäisyyttä ystävääni,koitti kysellä mieheltäni vielä kaupassa ollaanko edelleen yhdessä . Ollaan,onneksi mieheni oli napakka. Ex ystävääni en jäänyt kaipaamaan.
Olipa lapsellista käytöstä "ystävältäsi", törkeää myös-
En olisi enää missään tekemisissä ns ystävän kanssa. Olen itse äärimmäisen lojaali ystävilleni, joten en hyväksyisi tuollaista käytöstä tippaakaan. Hän ei olisi arvoiseni ystävä.