Paras ystävä flirttailee miehelleni, mitä tekisit?
Paras ystäväni on alkanut flirttailla mieheni kanssa. Olen asiasta koittanut hienovaraisesti sanoa. Mies on sanonut vain ettei anna vastakaikua. En halua menettää kuitenkaan parasta ystävääni välirikollakaan.
Mitä sinä tekisit tilanteessani?
Kommentit (89)
Onko ystävä sellainen johon et voi luottaa? Jos on, hän ei ole ystäväsi. Onko miehesi niin lässy ettei kiellä ystävääsi, tekemällä selväksi ettei häntä kiinnosta. Ongelmahan on heissä, miksi siis sinulla on paha olla.
Siinä muutama kysymys joihin olisi hyvä löytää vastaukset.
Voihan olla että olet vain turhaan mustasukkainen ja epävarma itsestäsi?
Joka tapauksessa asia on saatva päätökseen tavalla tai toisella. (ketään haavoittamatta mieluiten).
Flirttailu ei ole vaarallista. Se on virkistävää ja hauskaakin.
Mieheni flirttailee naisille, joista pitää.
En osaa olla mustasukkainen tai peloissani. Minäkin flirttailen joskus.
Asia on juurikin näin, tosiystävä ei tee noin. Ja se joka tekee, tietää sanomattakin että toimii väärin mutta ei välitä, puhuminen ei siis kannata. Ala siis etsiä uusia ystäviä ja jätä kahvittelut vähemmälle "ystäväsi" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tekisin mitään? Ei flirttailussa ole mitään pahaa. En ensinnäkään usko että ystäväni oikeasti makaisi mieheni kanssa ja miksi mieheni haluaisi maata hänen kanssaan? Kun on suhteessa jossa kumpikaan ei ole tyytynyt, on ihan turha pelätä mitään ”miehen varastamista”. Vapaaehtoisestihan tuo tuossa on.
Ystävän miehen kanssa ei flirttailla. Pitää osata edes jotakin käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kimppa kokeilu
Katsoin dokumenttielokuvan "Teenager bangfest" aiheesta, ja siinä tämä ratkaisu lähensi kaikkia osapuolia.
Sama ongelma. Ystävä kieltää ja vähättelee asian, mutta mies tuo ilmi. Ja olen kyllä nähnyt pari kertaa kun se on oikeasti flirttaillut mun miehelle ja sitten yritellyt peitellä kun olen tullut paikalle.
Se ystävä on toisaalta ollut tukena kaikissa mun hankaluuksissa, mutta olisiko se sittenkin susi lampaan asussa?
Mitäs jos lemppaisit tuommoisen ”ystävän” vaikka mäkeen?
Kyseessä voi olla myös kateus ja yrittää rikkoa teidän suhteen. Voi hyvinkin olla narsisti, joka ei siedä muiden onnea, kun ei ole kyennyt omaa onnea koskaan saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut nuoret naiset ovat tuollaisia. Varsinkin baareissa on noita, jotka kuvittelevat itsestään liikoja. Yksikin yritti lähennellä mun miestä sillä aikaa, kun kävin vessassa. Hän näki aivan selvästi kuinka suudeltiin miehen kanssa ennen kuin lähdin vessaan. No, saipahan nenilleen sekin hut..su.
Tämä on huomattu! Kun tulevat täysi-ikäisiksi niin alkavat testata omaa vetovoimaansa varattuihin miehiin mm. yökerhoissa ja se on näille hempuille kuin peliä. Ovat sitä sukupolvea joka on kasvanut salarakkaiden ja temptation island aikakaudella missä telkkarissa näytetään miten ihanaa ja jännittävää elämä on jos siihen liittyy viettely ja pettäminen.
Outoa, minäkin usein flirttainen ihan viattomasti miesten, myös varattujen kanssa,mutta kyllä siinä pitää olla se toinenkin mukana. Ja samalla molemmat ymmärtää, että tämä on tämmöistä vitsailua. Samaa sarjaa kun miesten h omoilu - vitsit saunaillassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tekisin mitään? Ei flirttailussa ole mitään pahaa. En ensinnäkään usko että ystäväni oikeasti makaisi mieheni kanssa ja miksi mieheni haluaisi maata hänen kanssaan? Kun on suhteessa jossa kumpikaan ei ole tyytynyt, on ihan turha pelätä mitään ”miehen varastamista”. Vapaaehtoisestihan tuo tuossa on.
Eihän se varastamista ole. Lainaamista vain.
Huomiohu*ra miehet on suurin turn off ikinä. Mutta parempi jos paljastuu jo suhteen alussa. Siihen katkeaisi jännite jos toisen kanssa flirttailee.
Vierailija kirjoitti:
suutelisin kiihekästi kaverin nenän edesssä miehen kanssa.
Reaktiotkin voisivat kertoa jotakin? Miksi joku flirttailisi ystävänsä miehen kanssa muuten vaan (tai ylipäätään)? Pitäisihän hänen tajuta, miltä susta tuntuu. Millaista flirttailua se on?
Ehkä se on vain hyväntahtoista huulenheittoa, otatkohan vähän liian tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, minäkin usein flirttainen ihan viattomasti miesten, myös varattujen kanssa,mutta kyllä siinä pitää olla se toinenkin mukana. Ja samalla molemmat ymmärtää, että tämä on tämmöistä vitsailua. Samaa sarjaa kun miesten h omoilu - vitsit saunaillassa.
Homoiluvitsit?
Homoiluvitsit tai flirttailu toisen kanssa - jos mies tuo ne minun ja itsensä väliin, niin siinä on kyllä seksuaalinen jännite pamahtaen poikki, iäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoiluvitsit?
Homoiluvitsit tai flirttailu toisen kanssa - jos mies tuo ne minun ja itsensä väliin, niin siinä on kyllä seksuaalinen jännite pamahtaen poikki, iäksi.
Jokainen tavallaan. Minusta muiden kanssa saa nauraa ja vitsailla, myös seksijutuille.
Vierailija kirjoitti:
No voin kyllä kertoa, ettei kovinkaan monen muun saunailloissa ole tapana kertoilla homoiluvitsejä. Kuten ei myöskään ole tapana flirttailla varatuille.
Vierailija kirjoitti:
Onko ystävä sellainen johon et voi luottaa? Jos on, hän ei ole ystäväsi. Onko miehesi niin lässy ettei kiellä ystävääsi, tekemällä selväksi ettei häntä kiinnosta. Ongelmahan on heissä, miksi siis sinulla on paha olla.
Siinä muutama kysymys joihin olisi hyvä löytää vastaukset.
Voihan olla että olet vain turhaan mustasukkainen ja epävarma itsestäsi?
Joka tapauksessa asia on saatva päätökseen tavalla tai toisella. (ketään haavoittamatta mieluiten).
En reagoisi mitään miehen/ naisystäväni suuntaan, sen sijaan voisin itse lähennellä muita miehiä. Ihan huvin vuoksi. Näkisin mieheni reagtiot.
Etäännytä heti. Tämän tytön ei tule olla samassa tilassa miehesi kanssa, koskaan. Voit joskus tavata kahdestaan, mutta ole tietoinen siitä, että hän ei ole hyvä ystävä kenellekään - vaikka "paras" ystäväsi olisikin. Tarvitset parempia ystäviä.
Ystävä ulos elämästä! Noin ei toimi kukaan ystävä
. Jos toimii, ei ole ystäväsi. So simple. Et voi luottaa siihen
Tuntisin iloa ja ylpeyttä, että minulla on seksuaalisesti vetovoimainen mies. :)