Nautinnon salaisuus
Täytyy sanoa, että tuntui käsittämättömältä lukea tämä artikkeli nautinnon salaisuudesta.
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008602920.html
Oli kuin olisi tullut haikuja 70-luvulta. Eikö naiset ole oppineet yhtään mitään, miehistä en tiedä. Eikö naiset ole oppineet pitämään puoliaan ja kertomaan mitä haluavat. Järkyttävää lukeakin, että joku nainen saa vasta yli 40v vanhana ensimmäisiä orgasmeja uuden kumppanin löytäessään. Eikö naiset lue kirjallisuutta lehtiä jne, mistä saisi tietoa mitä voi itselleen vaatia.
On alkanut tuntumaan siltä, että itsellä ollut ja on poikkeuksellinen vaimo. Hän oli täyttänyt juuri 18v vuonna 1976, kun annoin hänelle ensimmäisen orgasmin yhdynnässä.. Siitä lähtien hän on vaatinut orgasmeja joka ikinen kerta itsestään selvänä, koska minäkin olen saanut. Miksi olisi suostunut jäämään ilman, ei hänen mielestään ainakaan ollut mitään järkevää syytä yksipuolisuuteen. Sälytti vastuun mulle, eli olen joutunut siitä lähtien pitämään huolen, että hänkin on saanut. Minusta ihan kohtuullinen ja itsestään selvä vaatimus. Kaikkea on sitten maan ja taivaan väliltä kokeiltu pitkässä parisuhteessa millä saatu nautintoa molemmille yhtäläisesti.
Luulisi olevan muillekin pareille itsestään selvää, mutta artikkelin lukeminen oli järkytys, kun eletään sentään 2022 vuotta ja sivistystaso pitäisi olla korkeampi. Vaan ei taida seksissä olla vieläkään. Olen ollut aivan eri luulossa. Ilmankos on pitkä parisuhde ja vaimo ollut tyytyväinen.
Kommentit (29)
Vaimoni saa orgasmeja lähinnä tietyssä mielentilassa rentoutuneena. Joskus saa sormettaa tai nuolla tuntitolkulla ilman mitään tulosta ja joskus tulee nuolemalla/sormettamalla/yhdynnässä muutamassa minuutissa. Hänelle on kuulemma joskus mahdotonta saada orgasmia edes masturboidessa. Joka kerta toki yritän hänet tyydyttää parhaani mukaan - paitsi silloin kun hän ottaa suihin.
Vierailija kirjoitti:
Nomiesten erittäin helppoa pitää kiini tästä, hehän saavat aian kun panevat.
Ja eikö he nimenomaan tyydytä itsensä naiseen, eli käyttävät naista.
Olen näin kuvitellut. Kaippa olen väärässä.
Tässä harvinaisen vääristynyt kuva seksuaalisuudesta tai toisen ihmisen kanssa seksin harrastamisesta. Olen mies, en todellakaan saa joka kerta yhdynnässä. Syytånkö naista tästä. EN. Onko minulla hyvä olla kun panen/nussin/rakastelen (jokainen valitsee sopivimman termin tähän). On hyvä olla ja on mukavaa, upeaa.
Orgasmin saantiin vaikuttaa varmasti omat estot tai sen hetkinen mielentila. Parasta on kun kummatkin heittäyvät mukaan ja yhdessä ei ole tylsää vaan monimuotoista. Silti voin sanoa, että aina en sillonkaan laukea. Tämä on oma kokemukseni asiasta, en yleistä. Ethän sinäkään.
No kyllähän mies saa kuin saakin helpommin sen orasmin yhdynnässä. Turha kieltää. Mies itse tekee siinä mikä itselle tuntuu hyvälle.
On muuten hullua väittää naista lahnaksi, oma mies on nimenomaaan sanonut, ettei halua minun mitenkään liiikku´van kun hän panee.
En sitten tee niin.
Muutoin hän kyllä sitten tekee minulle vaikka sun mitä..953
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän mies saa kuin saakin helpommin sen orasmin yhdynnässä. Turha kieltää. Mies itse tekee siinä mikä itselle tuntuu hyvälle.
On muuten hullua väittää naista lahnaksi, oma mies on nimenomaaan sanonut, ettei halua minun mitenkään liiikku´van kun hän panee.
En sitten tee niin.
Muutoin hän kyllä sitten tekee minulle vaikka sun mitä..953
Oletko kysynyt häneltä, onko nopea laukeaminen hyvä asia. Itse en pidä nopeasta laukeamisesta, jos molemmilla on kivaa ja sitten oma orgasmi on omasta mielestäni liian nopea. Seksi ei siihen todellakaan lopu, mutta yht'aikainen maali olisi mukavampi.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tietenkään orgasmia joka kerta naiselle...
hallelujaa!
Mene ihmeessä johonkin hoitoon. Sinulla on pakkomielle joka vaikuttaa erittäin haitallisesti elämänlaatuusi. Kyllä, voin sanoa näin. Nyt kun asia tuli puheeksi, niin oletko narsisti? Tunnut tietävän muidenkin naisten asiat paremmin kuin he itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei haluta ja se pitää hyväksyä!
Muun muassa tämän 34-vuotiaan nainen soisi seksikumppaninsa ymmärtävän.
– Klitoris on naisen tärkein nautinnon lähde, ja se jää penetraatiossa vaille stimulaatiota. Naisen nautinnon kannalta tärkeitä ovat siis käsi- ja suuseksi tai lelut, ei niinkään se, kuinka pitkään mies "kestää" ja kuinka pitkä vehje on, sanoo puolestaan 25-vuotias nainen Ilta-Sanomien kyselyssä.
Kysyimme kesällä, mitä lukijat haluaisivat kumppaneittensa seksistä ymmärtävän.
”
Naisen nautinnon kannalta tärkeitä ovat siis käsi- ja suuseksi tai lelut, ei niinkään se, kuinka pitkään mies "kestää".
Älä koko ajan yleistä ja poimi vain yksittäisen naisen kommenttia ainoaksi totuudeksi. Ei ole ainut totuus eikä koske kaikkia naisia, koita nyt saada päähäsi. Olet kuin rikkinäinen levy joka jauhaa samaa joka ikisessä keskustelussa.
Nautinnollinen seksi ei ole naisilla noin yksinkertaista, eikä noin yksitoikkoista., onneksi.Sinunkos totuutesi onkin se naisten totuus? Lopeta kieltämisen jauhaminen jo. Katso mitä naiset sanovat , ja mistä tykkäävät, Älä ole idiootti! Olet suorastaan tyhmä kun et usko mitä naiset sanovat ja kokevat.
Eli kun sinä poimit yhden mieleisesi asian, niin sen saa yleistää, mutta jos joku muu haluaa edes huomauttaa että on muitakin mielipiteitä, niin ne ovatkin yksittäisiä mielipiteitä mitä ei saa mainita? =D
Luetko itse noita asioita yhtään?
Mistä näitä revitään? Ja missähän mielentilassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tietenkään orgasmia joka kerta naiselle...
hallelujaa!
Mene ihmeessä johonkin hoitoon. Sinulla on pakkomielle joka vaikuttaa erittäin haitallisesti elämänlaatuusi. Kyllä, voin sanoa näin. Nyt kun asia tuli puheeksi, niin oletko narsisti? Tunnut tietävän muidenkin naisten asiat paremmin kuin he itse.
Täälllä taas tehnyt joku hyvän diagnoosin. Kiitos tohtori!
20/20 Juuri näin!!!