Sektioidut äidit, kysymys teille
Jäikö mielestänne vatsalihakset kuosiin sektion jälkeen? Kohta 9 vuotta sektiosta ja edelleenkään ei istumaan nousu harjoitukset onnistu!
Kommentit (16)
Itselläni ei ongelmia. Sektiosta 3,5v.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:17"]Itselläni ei ongelmia. Sektiosta 3,5v.
[/quote]
Pysty vai vaaka viilto? Minulle tehtiin se vaakaviilto bikinirajaan. Ja tuntuu että se pelkkä haavakin jo "ottaa kiinni"!
Minulla on 1,2 vuotta sektiosta ja alussa oli vähän tiukkaa, mutta treenaamisen myötä tilanne on helpottanut ja nyt sujuu.
Jäi. Sektiosta nyt puolitoista vuotta ja ainoastaan arpi bikinirajassa muistuttaa siitä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:15"]
Juup mulla meilkein puolet pitempi aika sektiosta ja sama kokemus. Oon siis alkanut epäileen tota sektiota syyksi, kun en tiedä muita joilla olis näin nihkeetä tuo vatsojen treenaus.
[/quote]
Mulla vaakaviilto enkä ole mitenkään aktiivisesti treenannut, kuin vasta viimeaikoina, kun huomasin, että tässä on tosiaan parantamisen varaa.
Ei mitään ongelmaa. 2 sektiota 14v ja 10v sitten. Pystyt viillot tehty.
No voikohan tämä minun ongelma edes sitten johtua siitä sektiosta? Sektion jälkeen vaiva ilmeni. Lähes päivittäin jumppaan mutta ei vaan onnistu istumaannousu. Va voisko olla joku muu syy? Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:37"]No voikohan tämä minun ongelma edes sitten johtua siitä sektiosta? Sektion jälkeen vaiva ilmeni. Lähes päivittäin jumppaan mutta ei vaan onnistu istumaannousu. Va voisko olla joku muu syy? Ap
[/quote]
Mee maahan makoileen ja jännitä vatsalihaksia. Onko suorien vatsalihasten välissä paljon tilaa?
Ei mitään vatsalihaksia enää. Sektiosta 21v.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:37"]No voikohan tämä minun ongelma edes sitten johtua siitä sektiosta? Sektion jälkeen vaiva ilmeni. Lähes päivittäin jumppaan mutta ei vaan onnistu istumaannousu. Va voisko olla joku muu syy? Ap
[/quote]
Mee maahan makoileen ja jännitä vatsalihaksia. Onko suorien vatsalihasten välissä paljon tilaa?
[/quote]
Sormet menee läpi! Apua, onko huono juttu? Raskauksia useita. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:37"]No voikohan tämä minun ongelma edes sitten johtua siitä sektiosta? Sektion jälkeen vaiva ilmeni. Lähes päivittäin jumppaan mutta ei vaan onnistu istumaannousu. Va voisko olla joku muu syy? Ap
[/quote]
[/quote]
Sormet menee läpi! Apua, onko huono juttu? Raskauksia useita. Ap
[/quote]
http://www.vau.fi/Synnytys/Synnytyksen-jalkeen/pompottaako-syyna-voi-olla-vatsalihasten-erkaantuma/ Lues tuo ja googleta erkaantuneet vatsalihakset
Kolme kiireistä sektiota. Ensimmäisestä 5 vuotta ja viimeisestä 1,5 vuotta. Kaikki vaakaviillosta.
Ei mitään ongelmia vatsalihasliikkeitä tehdessä.
Tärkeintä että tuli terve lapsi. Ikää oli jo yli 40 vee.
Ei ole kuosissa ja kivut estää lihasten treenaamisen. Pystyviilto, jos sillä on merkitystä.
Juup mulla meilkein puolet pitempi aika sektiosta ja sama kokemus. Oon siis alkanut epäileen tota sektiota syyksi, kun en tiedä muita joilla olis näin nihkeetä tuo vatsojen treenaus.