Avorintaliivit naisilla käytättekö
Jos käytätte minkälaisii ja hullaantuuko miehet niistä.8
Kommentit (10)
Minulla on sellaiset Saksasta tilatut puolikuppiliivit, joissa on päällä harsoa ja toiset olkaimet niskan taakse. Kun mieheni irrottaa ne, tulevat nännit näkyville ja silti liivit saavat rintani törröttämään. Minulla on D-kuppi. Toimivat hyvin, kun haluan seksiä.
Käy kattoo esim.kaalimato sivulta kirjota sinne hakuu.ni alkaa löytyy.
Vaimolla on sellaset sinistä ja punaista olevat nahkaiset tuet. Kiva kun nännit nöpöttää aina vapaana... Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:21"]
Jos käytätte minkälaisii ja hullaantuuko miehet niistä.8
[/quote]
Käytän. Miehiä kiusatakseni, sitäpaitsi olen isorintainen. N36
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:53"]Mun vaimolla on, siis ne on vaan oikeastaan narut, jotka kiertää rintoja. Mustat ovat ja oikein kiihottavat. Pääsee D-kupin rinnat ja isot nännipihat hyvin esille.
Ja pääsee myös 50-vuotiaan vaimoni mahan röllykkä hyvin esille. Narut vaan ympärillä kiertää.
t. m-50
[/quote]
Minulla on sellaiset, tukevat mukavasti rintojenalta ja tuovat nännit ihanasti esiin. Mies on aivan sekaisin kun huomaa, että löytyvät paidan alla. Axamin valmistamia
Vinkkaisko joku hyviä nettikauppoja, josta saisi muitakin kivoja asusteita kuin pitsipöksyjä? Kaipaan esim sellaisia avohipstereita, joissa olis vain pelkkää transparent-kangasta ja leveät nauhat, vetskareita tms. t. ei-pitsin-ystävä
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 09:35"]
Vinkkaisko joku hyviä nettikauppoja, josta saisi muitakin kivoja asusteita kuin pitsipöksyjä? Kaipaan esim sellaisia avohipstereita, joissa olis vain pelkkää transparent-kangasta ja leveät nauhat, vetskareita tms. t. ei-pitsin-ystävä
[/quote]mymuse.fi hersecret.fi antishop anelma.com omalelu asujalelu.com sexshop.fi tossa on muutama mistä on tullu tilailtuu vaatteita hieromasauvoja.
Mun vaimolla on, siis ne on vaan oikeastaan narut, jotka kiertää rintoja. Mustat ovat ja oikein kiihottavat. Pääsee D-kupin rinnat ja isot nännipihat hyvin esille.
t. m-50