sänkykeikka
myin oman vanhan sängyn eräälle yksinhuoltaja äidille, ainakin päättelin näin hänen käytöksestään ja puheistaan. haluaisin neuvoa mitä pitäs ajatella tästä asiasta mitä nyt kerron.
oltiin sovittu että tuon sängyn koska mulla oli sellanen auto käytössä et se onnistu helposti. Hän oli jo puhelimessa erittäin kiitollinen kun kuuli että voin tuoda sängyn. no soitin siitä pihalta että olen nyt täällä että tuletko alaovelle vastaan? hän aiko tulla ja minä jäin odottaan siihen ovelle. heti ku näin tämän naisen, arviolta ehkä 35-40 vuotias, minulla tuli joku outo olo sisällä. Hän oli pukeutunu punaiseen, erittäin tiukkaan ja syvään uurrettuun mekkoon. Ja hän katsoi mua suoraan silmiin ja hymyili jotenkin viettelevästi. puhuttiin siinä niitä näitä ja kannoin samalla sängyn osat sisälle. ja koko ajan tämä nainen kehui mua et hyvä ku on tollanen riski nuorimies niin tulee hommat hoidettua. sit sain kaikki kannettua niin hän haki sovitun summan rahaa ja antaessaan sitä hän sanoi että mulla olisi vielä muutakin käyttöä tuollaiselle miehelle, iski silmää ja hipaisi vähän käsivarrresta. no mä lähin siitä vähän hämilläni ja hän huikkas vielä perään et ollaan yhteydessä puolin ja toisin jos tarvitaan vielä apua.
haluaisin vähän neuvoa mitä ajatelle koska itse oon parisuhteessa mutta koskaan minulla ei oo ollu samanlaisia seksuaalisia ajatuksia mitä tämä tapaus sai aikaan. ja pitää sanoa etten IKINÄ oo ajatellu mitenkää et haluaisin kokeilla itseä vanhemman kans.
25v. parisuhteessa oleva nuorimies
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 16:57"]
Pitää varoa tollasia yh-äitetjä. Kullihan niillä on aina mielessä ja ennen kuin arvaatkaat, niin kulliasi lutkutetaan. Niille kaikille pitäs yhteiskunnan hankkia moottoroitu sauva ja liukastepurkki ilmatteeksi.
[/quote]
Mää luulen, että valtiovarainministeri (Urpilainen) olisi suosiollinen tälle hankkeelle. Se on joteskin sen näkönenki, että ymmärtää kunnon sauvan päälle.
Toimintatapa on selvä: Et tartu tilaisuuteen siksi, että sinulla on jo parisuhde eikä teillä ole avointa suhdetta. Jos teillä on avoin suhde niin sitten tilanne on toinen.
Vai että oikei yh. Tarkkaanpa sitä on selvitetty lasten huoltajuudet. Sillä asialla tuskin oli mitään tekemistä flirttailun kanssa. No niin mies. Nyt vain ajattelet, että haluatko jotain vai et. Mitä täältä kyselet? Ainahan voi sanoa, että vaimo ei ymmärrä minua.
Pitää varoa tollasia yh-äitetjä. Kullihan niillä on aina mielessä ja ennen kuin arvaatkaat, niin kulliasi lutkutetaan. Niille kaikille pitäs yhteiskunnan hankkia moottoroitu sauva ja liukastepurkki ilmatteeksi.