Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käsilaukussa?

Vierailija
21.06.2015 |

Minulla
Rahapussi
Huulirasva
Avaimet
Nenäpaperia
Jotain karkkkia
Särkylääkettä
Pari sidettä

N38

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:41"]

Moni nainen kirjoittaa että lompakko. Ite sanon aina rahapussi. Mun mielestä miehillä on lompakko.

[/quote]

Mulle se on kukkaro. Rahapussi on ihan hirveä sana, ei kai kukaan sitä oikeasti käytä?!

Vierailija
22/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko, avaimia, puhelin, matkakortti, kulkukortti, kuulokkeet, meikkipussi sisältöineen, muistikirja, kynä, siteitä, särkylääke, nenäliinapakkaus, pieneen kokoon taittuva sateenvarjo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikortti, kukkaro, 100 g hopeaa, kännykkä, muovilusikka, kynä, särkylääke.  Villasukat olisi hyvä olla, kiitos vinkistä.

Vierailija
24/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkepakki jossa kaikki reseptilääkkeet ym. tarvikkeet, pussi jossa 4kpl erilaisia mp3-soittimia ja kuulokkeet, päiväkirja, kalenteri, kyniä, kärkipihdit, mattopuukko, talttapäinen ruuvimeisseli, mitta, nippusiteitä, lompakko, joku suttuvihko mihin on räävitty kaikenlaista järkevää.

Vierailija
25/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:41"]

Moni nainen kirjoittaa että lompakko. Ite sanon aina rahapussi. Mun mielestä miehillä on lompakko.

[/quote]

Mulle se on kukkaro. Rahapussi on ihan hirveä sana, ei kai kukaan sitä oikeasti käytä?!
[/quote]

Kukkaro...

Muahahhahhahhaaaaa

Vierailija
26/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko, avain, bussikortti, huulirasva, huulipuna, huultenrajauskynä, side, tamponi, piilarit, silmätippapipetti. 

Vierailija
27/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painepesuri, kottikärryt ja hallitunkki.

Vierailija
28/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin kolikoita bussilatauksen ja muun varalta.  Käsiväskyn kuuluu hiukan painaa.  En mätki sillä ketään ....

Vierailija
29/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa mutta heitän lonkalta että vesipullo, lompakko, pussi missä siteitä, särkylääkettä, laastareita ym, nenäliinoja, henkkarit, mynthoneita ja silleen.

Vierailija
30/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:36"]

Painepesuri, kottikärryt ja hallitunkki.

[/quote] ai sullakin

Vierailija
31/36 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kamat enimmäkseen repussa, koska siihen mahtuu myös vauvan tarvikkeet. Jos lähden ilman vauvaa, siirrän tavarat laukkuun. Mulla on siis yleensä vauvakamojen (kestovaippa, villahousut, kertakäyttövaippa, kosteuspyyhkeitä, pyllypyyhe, pari harsoa, rintakumi, tutti, sose, muovipussi vaipalle) lisäksi kukkaro ja repun pikkutaskussa kaikkea tarpeellista: linkkari, tulitikut, pieni pätkä narua, heijastin, huulirasvaa, avaimet, kynä, nenäliina.

Vierailija
32/36 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat, puukko, astmalääke, toinen pienempi puukko, talvikenkien liukuesteet ja pähkinöitä.

Vierailija
33/36 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä perussetti
Kuitteja
Karkkipapereita
Kortsu (käyttämätön)
Likaa/nöyhtää
Lompakko
Jotkut avaimet
Tuntematon käyntikortti
Jämäpussi kolaa
Käytetty leffalippu (Mad max)
Postit lappu, jossa salasana
Kynä (ei toimi)

Tulipahan putsattua :)

Vierailija
34/36 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papereita, purkkaa, juomapullo, lompakko, monitoimityökalu, sakset, taskulamppu, pieni ensiapupakkaus, kertakäyttösadetakki, varapikkarit, nenäliinoja, buranaa, rulla koirankakkapusseja, pieni rullamitta, kynä ja pieni muistilehtiö, hakaneula, klemmari, virkkuukoukku ja käsityö, siripiriä, suklaapatukka.

Vierailija
35/36 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vastata, mitä vyölaukussa?

Vierailija
36/36 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakakortti
Lompakko