Mitä käsilaukussa?
Minulla
Rahapussi
Huulirasva
Avaimet
Nenäpaperia
Jotain karkkkia
Särkylääkettä
Pari sidettä
N38
Kommentit (36)
Lompakko, avaimia, puhelin, matkakortti, kulkukortti, kuulokkeet, meikkipussi sisältöineen, muistikirja, kynä, siteitä, särkylääke, nenäliinapakkaus, pieneen kokoon taittuva sateenvarjo.
Bussikortti, kukkaro, 100 g hopeaa, kännykkä, muovilusikka, kynä, särkylääke. Villasukat olisi hyvä olla, kiitos vinkistä.
Lääkepakki jossa kaikki reseptilääkkeet ym. tarvikkeet, pussi jossa 4kpl erilaisia mp3-soittimia ja kuulokkeet, päiväkirja, kalenteri, kyniä, kärkipihdit, mattopuukko, talttapäinen ruuvimeisseli, mitta, nippusiteitä, lompakko, joku suttuvihko mihin on räävitty kaikenlaista järkevää.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:41"]
Moni nainen kirjoittaa että lompakko. Ite sanon aina rahapussi. Mun mielestä miehillä on lompakko.
[/quote]
Mulle se on kukkaro. Rahapussi on ihan hirveä sana, ei kai kukaan sitä oikeasti käytä?!
[/quote]
Kukkaro...
Muahahhahhahhaaaaa
Lompakko, avain, bussikortti, huulirasva, huulipuna, huultenrajauskynä, side, tamponi, piilarit, silmätippapipetti.
Painepesuri, kottikärryt ja hallitunkki.
Myöskin kolikoita bussilatauksen ja muun varalta. Käsiväskyn kuuluu hiukan painaa. En mätki sillä ketään ....
En jaksa katsoa mutta heitän lonkalta että vesipullo, lompakko, pussi missä siteitä, särkylääkettä, laastareita ym, nenäliinoja, henkkarit, mynthoneita ja silleen.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:36"]
Painepesuri, kottikärryt ja hallitunkki.
[/quote] ai sullakin
Mulla on kamat enimmäkseen repussa, koska siihen mahtuu myös vauvan tarvikkeet. Jos lähden ilman vauvaa, siirrän tavarat laukkuun. Mulla on siis yleensä vauvakamojen (kestovaippa, villahousut, kertakäyttövaippa, kosteuspyyhkeitä, pyllypyyhe, pari harsoa, rintakumi, tutti, sose, muovipussi vaipalle) lisäksi kukkaro ja repun pikkutaskussa kaikkea tarpeellista: linkkari, tulitikut, pieni pätkä narua, heijastin, huulirasvaa, avaimet, kynä, nenäliina.
Korvatulpat, puukko, astmalääke, toinen pienempi puukko, talvikenkien liukuesteet ja pähkinöitä.
Meikkejä perussetti
Kuitteja
Karkkipapereita
Kortsu (käyttämätön)
Likaa/nöyhtää
Lompakko
Jotkut avaimet
Tuntematon käyntikortti
Jämäpussi kolaa
Käytetty leffalippu (Mad max)
Postit lappu, jossa salasana
Kynä (ei toimi)
Tulipahan putsattua :)
Papereita, purkkaa, juomapullo, lompakko, monitoimityökalu, sakset, taskulamppu, pieni ensiapupakkaus, kertakäyttösadetakki, varapikkarit, nenäliinoja, buranaa, rulla koirankakkapusseja, pieni rullamitta, kynä ja pieni muistilehtiö, hakaneula, klemmari, virkkuukoukku ja käsityö, siripiriä, suklaapatukka.
Matkakakortti
Lompakko
Huulipuna
Taskupeili
Nenäliinoja
Vaippa ja babywipeseja
Kalenteri
Pieni vesipullo
Käsidesiä
Kynä
Hiuslenksu
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:41"]
Moni nainen kirjoittaa että lompakko. Ite sanon aina rahapussi. Mun mielestä miehillä on lompakko.
[/quote]
Mulle se on kukkaro. Rahapussi on ihan hirveä sana, ei kai kukaan sitä oikeasti käytä?!