Pyysin baarissa tapaamaani miestä treffeille
ja mies vastasi että ei tänään ehdi, mutta ehdotti nähdäänkö kuitenkin tällä viikolla. Pitäisikö tässä innostua vai ei? Juteltiin ja pussialtiin ja selkeästi tultiin toimeen baarissa, mutta illan lopuksi mies kuitenkin pyysi minua yöksi luokseen. En lähtenyt. Onkohan tuossa potentiaalia mihinkään vai olenko pelkkä pillu miehen mieleen? Pidettiin toisiamme käsistä baarissa ja kiehnättiin vierekkäin, mutta saattoiko olla ettei mies silti kokenut mielenkiintoa.
Kommentit (17)
voi vittu joo... etkö tajua että sillä voi olla SOVITTUA menoa koko päiväksi tai illaksi.
esim. sukeltamassa, rempassa, purjehtimassa, .... tai 1001 muuta menoa josta on sovittu aikaa sitten.
kuinka teini olet?
Miehen mieleen on jokainen pillu joka aukee.
Eihän tuota voi etukäteen tietää! Mene ottamaan selvää.
Ollaan kyllä miehen kanssa 30+ ikäluokassa.
En siis ihmettele etteikö miehelle sopinut juuri tämä päivä, vaan kysymys kuului että oliko se "nähdäänkö myöhemmin tämän viikon aikana sen sijaan?" vain kiltti kieltäytyminen, tai kenties kiinnostaako miestä ollenkaan kun kuitenkin yritti saada seksiä heti. Ap
Sä oot epätoivonen mankuja. Ei sitä muu kiinnosta ku sun pillus
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:21"]
Muista sitten maksaa, koska sinä kutsuit treffeille...
[/quote]
Ehdottomasti! Kutsuja maksaa, tai ei ole aidosti kiinnostunut treffiseurastaan tai arvosta häntä! Rahastahan ei ole kyse , vaan kiinnostuksesta ja huomioimisesta!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:27"]
Sä oot epätoivonen mankuja. Ei sitä muu kiinnosta ku sun pillus
[/quote] En mankunut mitään. Kysyin että haluaako käydä kahvilla lounasaikaan kun mulla pidempi breikki. Ap
Miksi pitää yrittää purkaa jotain koodeja. Jos se olisi kieltäytynyt niin tuskin olisi ehdottanut tapaamista edes myöhemmin samalla viikolla. Ehkä naiset tekee niin. Ihmeellistä piilomerkityksien metsästystä.
Miten vitussa tuollaista voi edes tapahtua?
No ettehän te tunne toisianne vielä. Tapaatte sitten, kun molemmille sopii, niin kyllä asiat vähitellen selviää. Ei sitä kukaan voi tietää kiinnostaako miestä muu kuin mahdollisuus seksiin, tuskin mies itsekään sitä tietää.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:34"]
No ettehän te tunne toisianne vielä. Tapaatte sitten, kun molemmille sopii, niin kyllä asiat vähitellen selviää. Ei sitä kukaan voi tietää kiinnostaako miestä muu kuin mahdollisuus seksiin, tuskin mies itsekään sitä tietää.
[/quote] Mutta jos se haluaa edes nähdä niin kai sillä on edes jonkinlaista kiinnostusta ja ei minua ainakaan ihan rumana ja tylsänä sitten kai pidä? ap
Ei tuo ole kieltäytyminen:) odottelet vain että mies ottaa nyt itse yhteyttä ja pyytää nyt sinut treffeille. Pallo on hänellä.
Pakko kysyä, pussailitte baarissa? Itse olen juuri ja juuri 20v, enkä koskaan voisi kuvitella pussailevani miehiä baarissa vaikka niissä käynkin lähes joka vkl. Ei tuo ehkä kauhean hyvää ensivaikutelmaa sinusta anna, kun heti ekalla kerralla ja vielä julkisessa tilassa alat suudella miehen kanssa.
Ei uskoisi kyseessä olevan kolmenkympin hujakoilla olevasta naisesta, jotenkin tulee mieleen lähinnä jossakin 15 ikävuoden paikkeilla olevasta teinistä mielikuva.
Mitä helvettä ap? Eihän tuossa miehen viestissä ole mitään epäselvää :D kysymällesi päivälle hänellä oli jo menoa, ei kaikki voi vain extempore sopia menoja, varsinkin 30+ ikäiset aikuiset ihmiset, saattaa olla muita velvollisuuksia. Ja mies ehdotti että näette myöhemmin. Haluaa se ainakin nähdä kun ehdotti toista päivää. Ja mitä tuohon pillunhakuun tulee niin eihän sitä voi tietää ennenkuin tutustut mieheen.
Tsemppiä tuleville treffeille, älä analysoi miestä liikaa!!!
Ei kato lohjennut heti, niin mikä kiire sitä sitten on nähdä heti pikaisesti, kun saannista ei ole mitään takuita?
Muista sitten maksaa, koska sinä kutsuit treffeille...