Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tottua elämään ilman intohimoa? Tai mitä korvikkeeksi?

Vierailija
10.02.2022 |

Olen pitkässä suhteessa, ja haluankin olla.

Intohimoa ei ole, sitä ei saa sytytettyä enää mitenkään. Kaikki on kokeiltu. Kuitenkin suhde muutoin toimii niin hyvin, että olisi tyhmää hajottaa kaikki "vain" intohimon takia.

Mitä korvikkeeksi? Ideoita, vinkkejä?

Olen siis nainen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele eroa. Sinkkuna uuden ja kiihottavan etsiminen voi olla ihan älyttömän vaikeaa. Ilmeisesti avoin suhde ei nyt tunnu susta hyvältä ajatukselta? Mutta miksi ei? Jos se toimii, siinä voisi olla ratkaisu. Lehdissä on juttuja onnistuneista avoimista suhteista. Niihin kyllä vaaditaan todella luottamuksellinen suhde puolisoon, mutta jos hän on jo paras ystäväsi, voisitko/voisitteko edes ajatella avointa?

Tai miten sen miehen kanssa saisi jotain yhteistä säpinää, mikä olisi se teidän juttu jonka voisitte jakaa yhdessä? Kai Ap kuitenkin haluaa haluta miestään, vai onko seksi hänelle kuitenkin toissijainen juttu ja kiihottavuus tulee tosiaan jostain jännitteestä ja uutuudenviehätyksestä?

Vierailija
62/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain intohimon takaisin yli 20 v vanhaan suhteeseen. Aloin pitää itsestäni huolta, hankin kauniita vaatteita ja laihdutin. Lapset olivat juuri muuttaneet kotoa ja meillä oli omaa rauhaa. Sitten vaan iskin mieheen uudelleen kiinni kuten tein silloin nuorena. Kyllä se vähän aluksi katsoi kummissaan mutta suostui sitten. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi