Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka päivä ilman karkkeja yms.muita herkkuja..

Vierailija
21.06.2015 |

..ja mulla on ihan älytön päänsärky!

Eilen kauhukseni huomasin, että mullahan ei ole huomiseksi(täksi päiväksi) mitään herkkuja jemmassa, siis esim. karkkipussia, suklaalevyä, keksejä tai suklaapatukkaa, ei mitään! Yleensähän mulla olisi jotain, lähes aina. Tiedän, aika possu olen.

Vaikka ihan älytön päänsärky onkin ollut koko päivän niin silti aloin miettimään, josko sitä koittaisi pitää vaan yhden karkkipäivän viikossa. Kauhulla odotan jo huomista päivää.. 

Onko muita jotka ovat tehneet samanlaisen "elämäntapa remontin"? En siis ole kokonaan sokerista luopumassa, näin aluksi haluan kuitenkin pitää sen yhden karkkipäivän viikossa, ehkä sitten joskus senkin voin jättää pois. Vaikka en usko että niin tulee käymään, karkki on kuitenkin niin herkkua. Mut se viikko. Mitä sivuoireita mulle on luvassa, nyt kun tuon sokeri jää pois huomiseltakin ja ylihuomiselta jne..? Kohtalotoverit hoi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mitään. En ole pitänyt karkkipäivääkään. Söin ennen joka päivä suklaata.

Vierailija
2/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö hedelmiä, jos on noin sokerinpuute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroitusoireita... Syö hedelmiä,rusinoita tms.
Kun itse vähensin sokeria reippaasti niin päätä särki pari päivää. Sitten helpotti.

Vierailija
4/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:06"]Syö hedelmiä, jos on noin sokerinpuute.
[/quote]

Ei ne korvaa karkinhimoa.

Vierailija
5/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ketään, joka on kokenut/kokee nyt samaa kuin minä? Hedelmiä oon tänäänkin muutaman syöny, pitää varmaan alkaa syömään vielä useammin..

Ap

Vierailija
6/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:06"]Syö hedelmiä, jos on noin sokerinpuute.
[/quote]

Ei ne korvaa karkinhimoa.
[/quote]

Niin mutta helpottavat päänsärkyä. Juo myös paljon vettä.

Vierailija
7/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei sieltä muutama ehtikin jo vastata! Joo siis hedelmiä oon tänään pari syönykkin ja ihan sopivasti muutakin "normaalia" ruokaa, mutta silti kaamee päänsärky. Jospa tää parin päivän päästä helpottaa.. :)

Ap

Vierailija
8/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti? Joka päiväkö pitää syödä karkkeja, aikuisen ihmisen? Itselläni ei todellakaan ole koko ajan karkkipusseja läjäpäin jemmassa. Viikon mittaan syön muutaman palasen, suklaata. Eikä ylipaino ole ongelma.

Vierailija
9/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:21"]

Siis oikeasti? Joka päiväkö pitää syödä karkkeja, aikuisen ihmisen? Itselläni ei todellakaan ole koko ajan karkkipusseja läjäpäin jemmassa. Viikon mittaan syön muutaman palasen, suklaata. Eikä ylipaino ole ongelma.

[/quote]

Ihan oikeasti. Eikä varmaan pitäisi. Enkä ole myöskään ylipainoinen, päinvastoin aika hoikka vaikka aloituksesta voi päätellä muuta. 

Ap