Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon hääjärjeistelyissä pitää ottaa huomioon vieraita?

Vierailija
28.06.2015 |

Haluamme häihin perinteistä vanhanaikaista tanssimusiikkia soittavan bändin. Suuriman osan näkemykset musiikkivalinnastamme ovat lajia "paskaa", "ei sitä kukaan jaksa kuunnella", "ai jotain humppaa vai" jne. Ollaan itse kuunneltu valittamatta ties mitä bilebändejä, vaikka voisin itse kuvailla niitä paljon pahemmin. Eli siis kuinka pitkälle vieraiden miellyttämisessä on mentävä? Pitäisikö muka luopua meille mieleisestä tyylistä ja tansseista, vain siksi että sellaisista ei kuulemma tykkää kukaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä mieltä itse olisitte tanssimusiikista häissä?

Vierailija
2/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin että kuinka moni tanssii oikeasti? Turhaa on jos lattia on sit tyhjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:50"]

Miettisin että kuinka moni tanssii oikeasti? Turhaa on jos lattia on sit tyhjä.

[/quote]

Ainakin me itse tanssitaan ja moni sukulainenkin tanssii.

Vierailija
4/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuriman osan näkemykset musiikkivalinnastamme ovat lajia "paskaa"

Vierailija
5/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tässä ongelma nyt se, että oman viihtymisen ohella ajatellaan myös (vanhempien) sukulaisten viihtyvyyttä sen sijaan, että järjestettäisiin kavereille "hyvät bileet"?

Vierailija
6/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että on musiikkia. En ole mikään perinteisen tanssimusiikin fani, mutta häihin se sopii ja muutaman viinilasillisen jälkeen kaikista on ihan hauskaa humpata. Kaameammat olisi jotkut hevihäät, missä raikaisi death metal.

Vierailija
7/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tanssibändi häissämme. Kyllä siellä lattialla jammaili porukkaa ihan kaikista ikäluokista. Lapsetkin siellä heiluivat ilomielellä käsi kädessä. Itse harrastamme paritanssia, joten oli päivänselvää, että sitä musiikkia on tuossa.

Me otimme vieraat huomioon lähinnä siinä, että järjestimme allergisille heille sopivat ruuat erikseen ja huolehdimme siitä, ettei juhlapaikassa ollut kynnyksiä ja oli helppo pääsy invavessaan. Minusta sen enempää ei kuulu ajatella vieraita.

Te järjestätte juhlat, jotka ovat teidän näköisenne. Eivät kai teidän kaverinnekaan soitata tanssimusiikkia omissa häissään teitä varten, jos he eivät muuten tanssimusiikkia itse kuuntele.

Vierailija
8/8 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitää ottaa huomioon että tunnelmasta saadaan hyvä. Jos osalla vieraista on tylsää, se latistaa yleistä juhlafiilistä ja tarttuu muihinkin vieraisiin. Sitten väki alkaa häipyä vähin äänin paikalta niin pian kuin kehtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi