Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän hetkisen elämäsi pahin ongelma/riesa?

Vierailija
21.06.2015 |

Tuli vaan mieleen, että kaikilla ystävilläni on joku todellinen riesa/ongelma elämässään, joka aiheuttaa jatkuvaa harmia. Yhdellä on todella veemäinen anoppi, haukkuu ja riehuu kännipäissään. Kaksi yrittää sietää miestensä lapsia, joilla on pahoja ongelmia eikä toivoakaan saada ammattia ja pärjätä tulevaisuudessa. Yhdellä on mies, jolle kaikki on vaikeaa, tai ainakin aina täytyy pelätä mistä suuttuu milloinkin. Yhden miesystävä alkaa aina riidellä jonkun kanssa, kun saa vähänkin alkoholia. Yhden mies on oikea narsisti ja vaimo ei uskalla/pysty lähtemään, kun mies on vienyt itsetunnon täysin jo kymmenen vuotta sitten.

Ei elämä itselläkään aina ihan ruusuilla tanssimista ole, mutta kavereiden elämään verrattuna tuntuu aika helpolta. Omat harmit on lähinnä sellaisia päivittäisiä pieniä vastoinkäymisiä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea masennus ja Kelan kielteinen sairaspäivärahapäätös. Vielä itse kelalta soitettiin päätöksestä ja suositeltiin valittamaan, tuntuu älyttömältä. Nyt ovat sitten rahat lopussa, kun en pienestä palkasta ole voinut säästöönkään aiemmin laittaa kun palkka on juuri ja juuri riittänyt elämiseen. Nyt rahat lopussa: ruokaan on vielä rahaa, mutta vuokra on rästissä ja laskut maksamatta ja lääkkeetkin loppuvat pian. Hädissäni olen hakenut toimeentulotukea, mutta käsittely tuntuu kestävän tässä tilanteessa ikuisuuden. Ahdistaa eniten se, kun on vuokra maksamatta. Asun onneksi kunnan vuokra-asunnossa joten ei ole aivan niin tarkkaa ja noloa, mutta johan tämä kuukausi kohta loppuu joten vuokra on aika reippaasti myöhässä. Möisin omaisuuttani, jos minulla olisi jotain mitä joku ostaisi. Pitäisi koittaa levätä ja antaa aikaa masennuksesta toipumiseen, mutta mielessä pyörii vain rahahuolet.

Vierailija
2/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, siitä huolimatta riittävän elämänlaadun ylläpitäminen lapsille, syöpään kuoleva äiti, aloitekyvytön mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen ahdistus/pelko. Häpeä, huono itsearvo.

Vierailija
4/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ja raha. En osaa sanoa kumpi on pahempi. Molemmat ongelmat ratkeaa vain jos toinen selätetään.

Vierailija
5/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pakkomielle mun ulkonäöstö, treenaamisesta ja syömisestä.

Vierailija
6/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetken pahin riesa on kai se että meidän pitää odottaa vielä 4 viikkoa uutta koirapentua kotiin. En malttaisi ollenkaan odottaa! 

Vierailija
7/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmainen aikuinen lapsemme. Olemme itsekin sairastuneet läheisriippuvuuteen ja tästä on vaikea jopa mahdotonta repiä itseään irti.

Vierailija
8/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Päällimmäisenä nyt mielessä typerä lääkäri, joka ei suostu määräämään minulle antibiootteja valmiiksi kaappiin toistuvan virtsiksen hoitoon. Kärsimyksellä sen kirkkaimman kruunun saa.... Pientähän tämä on monen muun oikeisiin ongelmiin verrattuna,

Vierailija
9/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen rakastuminen mahdottomaan ihmiseen, tätä on kestänyt jo kohta kaksi vuotta ja tuntuu että ihan kohta pimahdan ja tulen hulluksi. En ole enää edes rakastunut vaan suorastaan pakkomielteinen, en yksinkertaisesti voi lopettaa ajattelemasta häntä. Aika ei auta, mikään ei auta. Mitä jos en ikinä pääse yhdestä miehestä yli ja elämä vain valuu ohitse :( 

Vierailija
10/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus

Vierailija
11/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotto

Vierailija
12/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat.

Vierailija
13/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten saa töitä tai pääse edes haastatteluihin ahkerasta hakemisesta huolimatta. Paha riesa tuo työttömyys, kun rahatkin alkaa loppua.

Vierailija
14/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan se tylsän tavallinen: juoppo mies. Olen niin tavallinen, että ongelmanikin ovat suoraan Gaussin käyrän huipulta.

Vierailija
15/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapula = työttömyys. Ihan kauheaa kun rahat on koko ajan loppu :/ Vaikeuttaa monta muutakin asiaa arjessa...

Vierailija
16/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielenterveys.

Vierailija
17/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gradu.

Vierailija
18/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:38"]Oma mielenterveys.
[/quote]
...sen puute siis.

Vierailija
19/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni asunto, joka ei tunnu kodilta. Tälle ongelmalle kyllä parhaillaan koitetaan tehdä jotain.

Vierailija
20/65 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaava työ ja lähisuvun talousongelmat, joihin olen itsekin joutunut osalliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi