Panin vahingossa appiukkoani!
Törmättiin yön pikkutunneilla huussilla kun muut olivat jo nukkumassa. Jäätiin siihen jutustelemaan, noukittiin sitten rantavedestä vielä yksi viinipullo, kun tuli kylmä ja itikat alkoi ottaa aivoon siirryttiin rantasaunalle... ja yksi asia johti toiseen. Aivan jumalattoman kiimaista kiellettyä seksiä, tulin kerta toisensa jälkeen ja niin tuli appikin..
Vaan auta armias mitö kohtaamisia ja katseita tänään, liuettiin mökiltä aika vauhdilla, vetosin krapulaan (mikä kyllä onkin, herrajumala sitä litkityn viinin määrää). Miehelle en aio kertoa, ero tulisi heti. Mutta miten hitossa elän tämän asian kanssa tästä eteenpäin???
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:59"]Joka vuotinen aloitus. Tämä tapahtuu _aina_ jouluna tai juhannuksena.
[/quote]
Jep. Jouluna ja jussina kaadutaan keskimääräistä enemmän siittimiin ja emättimiin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:50"]
Sama kävi kerran minulle. Tarkotus oli kyllä panna anopin kiimassa olevaa susikoiraa. Mutta juovuksissa kun olin ja oli pimeää, niin enhän minä niitä erottanut toisistaan. Kyllä seuraavana aamuna vitutti kun tajusin erheeni ja vähän yritti morkkistakin pukata päälle, mutta sen kyllä sain nujerrettua helposti. Eka kerta se oli näes anoppia niinku olis ollu susikoiraakin.
[/quote]
Ei juma, melkein kun minun stoori. Osat toisinpäin. Anopin kans oli silmäpeliä ja merkkikielellä sovittiin, että hän menee hakemaan puita ja minä hetkeä myöhemmin nurkan taa kuselle. No liiterillä, ei valoja, hamusin lämpöseen turrikkaan. Siinä painaessa ihmettelin että vinkuupa anoppi omituisesti, ja vielä enemmän sitä, että miten en oo huomannut, että anopilla on noin paksu ja vahva poninhäntä. Aamulla oli anoppi, jolla ei ollut poninhäntää, oli jäätävänä ja hänen setterinsä tarjosi minulle aamupalapöydässä takapuolta. Sillon kyllä nolotti kun oivalsin miten liiterireissu meni.
[/quote]
Apua... :D ! :DDDDDDDDDDDDD
Löysin uuden huumorin lajin, joka tipauttaa minut pöydän alle kohta...näitä teidän juttuja. Juu.
ja nyt oot sitte raskaana? käytittekö ehkäisyä edes? -tuskin, ei se mitään!!! lol saat miehelles velipuolen tai siskopuolen! voi lol!
Jatkot sitten rippijuhlissa kahvien jälkeen.
Ja ripitys tänne.
Minkä ikäinen miehesi on ap? Jos sinä olet kolmekymppinen ja appiukko alle viisikymppinen. Itse olen vajaa 25 ja oma isä jo viisikymppinen, nuorena on poikansa appesi kyllä saanut sitten :D
No oisit ny ees panostanu sen verran ja keksiny jonku hieman uskottavamman, edes miehen veli tai eno... mut että appi. ei jatkoon!
Heehh, tätä Suomen suvea ja juhannusyön taikaa! Kyllä sinun on nyt vain elettävä tämän kanssa koska tehtyä ei saa tekemättömäksi. Oma asiasi jos et kerro miehellesi, toivottavasti oli ehkäisyasiat kuitenkin kunnossa ☺.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:06"]
Sama kävi kerran minulle. Tarkotus oli kyllä panna anopin kiimassa olevaa susikoiraa. Mutta juovuksissa kun olin ja oli pimeää, niin enhän minä niitä erottanut toisistaan. Kyllä seuraavana aamuna vitutti kun tajusin erheeni ja vähän yritti morkkistakin pukata päälle, mutta sen kyllä sain nujerrettua helposti. Eka kerta se oli näes anoppia niinku olis ollu susikoiraakin.
[/quote]
Kiitos päivän ensimmäisistä nauruista!!! =D Neljälletoista, jos joskus satut päätymään appiukkosi sänkyyn, tulet tajuamaan, että asia on pakko saada purkaa edes jonnekin. Kenellekään "oikealle ihmiselle" en tule kyllä ikinä kertomaan, joten av saa kelvata... Huudelkaa vaan provoa, mutta tämä on tosi kuin vesi. Valitettavasti... Ja en ole mikään kiimainen äijä vaan ihan normaali kolmekymppinen avovaimo jolle kävi juhannusviinien kanssa nolosti. Alkaa kohta jo naurattaa fläahbäkit viime yöltä... Ei herrajumala en tosiaan aio nähdä appea enää IKINÄ =D
Ap
[/quote]
Neljätoista vastaa: ap, jos joskus päädyn pettämään miestäni valitsen satavarmasti jonkun muun kuin appiukkoni. Edes todella humalassa en koske appiukkoon, känni ei ole mikään selitys. Ajatuskin ällöttää.
ihanaa. Sai pappa kerrankin kireetä pimppiä ja sinä rusinamunaa.*aaltoja*
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:06"]
[/quote]
Kiitos päivän ensimmäisistä nauruista!!! =D Neljälletoista, jos joskus satut päätymään appiukkosi sänkyyn, tulet tajuamaan, että asia on pakko saada purkaa edes jonnekin. Kenellekään "oikealle ihmiselle" en tule kyllä ikinä kertomaan, joten av saa kelvata... Huudelkaa vaan provoa, mutta tämä on tosi kuin vesi. Valitettavasti... Ja en ole mikään kiimainen äijä vaan ihan normaali kolmekymppinen avovaimo jolle kävi juhannusviinien kanssa nolosti. Alkaa kohta jo naurattaa fläahbäkit viime yöltä... Ei herrajumala en tosiaan aio nähdä appea enää IKINÄ =D
Ap
[/quote]
Neljätoista vastaa: ap, jos joskus päädyn pettämään miestäni valitsen satavarmasti jonkun muun kuin appiukkoni. Edes todella humalassa en koske appiukkoon, känni ei ole mikään selitys. Ajatuskin ällöttää.
[/quote]
mut ap:n appihan oli kuuma pakkaus? parempi se kai perhepiirissä on pysyä, jos vaikka käykin vahinko niin ei tarvi jännätä ihonväriä tai muita ulkonäköpiirteitä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:34"]
Vahinko nussimista. Kaatui vehje seisokissa sun sisään?
[/quote]
Ei kun hän varmaan liukastui kovan kullin päälle pimppi edellä. Tietenkin molemmat olivat alasti myös täysin vahingon ja sattuman kautta!
oli muuten hyvää seksiä älä ny perkele kerro kellekkää
[/quote]
Ei juma, melkein kun minun stoori. Osat toisinpäin. Anopin kans oli silmäpeliä ja merkkikielellä sovittiin, että hän menee hakemaan puita ja minä hetkeä myöhemmin nurkan taa kuselle. No liiterillä, ei valoja, hamusin lämpöseen turrikkaan. Siinä painaessa ihmettelin että vinkuupa anoppi omituisesti, ja vielä enemmän sitä, että miten en oo huomannut, että anopilla on noin paksu ja vahva poninhäntä. Aamulla oli anoppi, jolla ei ollut poninhäntää, oli jäätävänä ja hänen setterinsä tarjosi minulle aamupalapöydässä takapuolta. Sillon kyllä nolotti kun oivalsin miten liiterireissu meni.