Panin vahingossa appiukkoani!
Törmättiin yön pikkutunneilla huussilla kun muut olivat jo nukkumassa. Jäätiin siihen jutustelemaan, noukittiin sitten rantavedestä vielä yksi viinipullo, kun tuli kylmä ja itikat alkoi ottaa aivoon siirryttiin rantasaunalle... ja yksi asia johti toiseen. Aivan jumalattoman kiimaista kiellettyä seksiä, tulin kerta toisensa jälkeen ja niin tuli appikin..
Vaan auta armias mitö kohtaamisia ja katseita tänään, liuettiin mökiltä aika vauhdilla, vetosin krapulaan (mikä kyllä onkin, herrajumala sitä litkityn viinin määrää). Miehelle en aio kertoa, ero tulisi heti. Mutta miten hitossa elän tämän asian kanssa tästä eteenpäin???
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:34"]
Vahinko nussimista. Kaatui vehje seisokissa sun sisään?
[/quote]
Kuten kirjoitin, yksi asia johti toiseen. Vahinkohipaisusta lähti, siinä humalassa ei paljoa tarvittu että kostea ja kova löysivät toisensa... Ensi viikonloppuna yhteiset rippijuhlat, taidan sairastua perjantaina yllättävään oksennustautiin...
ap
Missä av mammojen kivitystuomio on? Jos mies olisi pannut vahingossa anoppiaan niin täällä olisi jo kauhea ryöpytys päällä:) Ette vaan ymmärrä, kuinka itsekeskeisä olette.
no vastasitko appiukolle, ap? onko morkkis jo hälventynyt?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:38"]
Missä av mammojen kivitystuomio on? Jos mies olisi pannut vahingossa anoppiaan niin täällä olisi jo kauhea ryöpytys päällä:) Ette vaan ymmärrä, kuinka itsekeskeisä olette.
[/quote]
haloo, kaikki ovat tunnistaneet surkeasti tehtaillun provon ja siellä taas joku tosikko-asperger lähestyy tätä paskaprovoa miesasialla...haukotus.
NO noita nyt sattuu joka toiselle juhannuksena. Keväällä sitten saattaapi olla yllätystä tiedossa, mutta eipä se nyt tässä tapauksessa haittaa, kun on isänisästä kyse, niin vaikka vauva olisi ilmetty appi, niin sitä ei kukaan ihmettele. Kannattaa toki nyt panna miehenkin kanssa, ettei sitten tule varmasti keväällä sanomista...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:38"]Missä av mammojen kivitystuomio on? Jos mies olisi pannut vahingossa anoppiaan niin täällä olisi jo kauhea ryöpytys päällä:) Ette vaan ymmärrä, kuinka itsekeskeisä olette.
[/quote]
Kukaan ei vaan jaksa tarttua näin huonoon provoon
Onko tämä sinun runkkausfantasiasi...harvinaisen tylsää!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:38"]Missä av mammojen kivitystuomio on? Jos mies olisi pannut vahingossa anoppiaan niin täällä olisi jo kauhea ryöpytys päällä:) Ette vaan ymmärrä, kuinka itsekeskeisä olette.
[/quote]
Kukaan ei vaan jaksa tarttua näin huonoon provoon
[/quote]
Aina, kuin nainen tekee näin niin se on provo ja kun mies niin ei ole.
Hehheh, voi kun olisikin provo, vaan vieläkin alapäätä jomottaa sen verran ettei todellakaan ollut mikään humalaisen fantasia... Appi on alle viisikymppinen, valitettavasti oikein miellyttävä ja hauska mies, että sen puolesta turha epäillä provoksi. Ehkäisy minulla on kunnossa onneksi...
Anoppia en kyllä pysty enää ikinä silmiin katsomaan. Miestä nyt varmasti on pakko, mutta se sika on jo minuakin pettänyt, joten menkööt tämä maailmanluokan parhaana kostona ikinä ;) Vaikka hyi helvetti silti!
kauhistuttaa kyllä että entä jos joku sittenkin näki, sauna ja huussi ovat aika vierekkäin eikä ollut mikään ihan lyhyt sessio kun aamu sarasti kun kömmin mökkiin... Laitettiin kyllä verhot kiinni ja ovi lukkoon jossain vaiheessa, toivottavasti oltiin myös humalassa niin hiljaa kuin kuviteltiin!!
Ap
Et varmasti kirjoittelisi tänne näin rauhallisin mielin, jos tää ois totta. Mä ainakin olisin hysteerinen, jos ois mennyt appiukon kanssa paneskelemaan. Vajoaisin maan alle..
Sama kävi kerran minulle. Tarkotus oli kyllä panna anopin kiimassa olevaa susikoiraa. Mutta juovuksissa kun olin ja oli pimeää, niin enhän minä niitä erottanut toisistaan. Kyllä seuraavana aamuna vitutti kun tajusin erheeni ja vähän yritti morkkistakin pukata päälle, mutta sen kyllä sain nujerrettua helposti. Eka kerta se oli näes anoppia niinku olis ollu susikoiraakin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:50"]
Sama kävi kerran minulle. Tarkotus oli kyllä panna anopin kiimassa olevaa susikoiraa. Mutta juovuksissa kun olin ja oli pimeää, niin enhän minä niitä erottanut toisistaan. Kyllä seuraavana aamuna vitutti kun tajusin erheeni ja vähän yritti morkkistakin pukata päälle, mutta sen kyllä sain nujerrettua helposti. Eka kerta se oli näes anoppia niinku olis ollu susikoiraakin.
Anoppi varmaan ulvokin kuin susikoira?
[/quote]
Joku kiimainen äijä se siellä haaveilee miniästään.
[/quote]
:D :D
Joka vuotinen aloitus. Tämä tapahtuu _aina_ jouluna tai juhannuksena.
Vahingossa??? Vaikka mä olisin kuinka kännissä, ei mulle kyllä koskaan tapahtuisi mitään tollasta vahingossa, eikä kyllä tahallaankaan.
[/quote]
Kiitos päivän ensimmäisistä nauruista!!! =D Neljälletoista, jos joskus satut päätymään appiukkosi sänkyyn, tulet tajuamaan, että asia on pakko saada purkaa edes jonnekin. Kenellekään "oikealle ihmiselle" en tule kyllä ikinä kertomaan, joten av saa kelvata... Huudelkaa vaan provoa, mutta tämä on tosi kuin vesi. Valitettavasti... Ja en ole mikään kiimainen äijä vaan ihan normaali kolmekymppinen avovaimo jolle kävi juhannusviinien kanssa nolosti. Alkaa kohta jo naurattaa fläahbäkit viime yöltä... Ei herrajumala en tosiaan aio nähdä appea enää IKINÄ =D
Ap
Vahinko nussimista. Kaatui vehje seisokissa sun sisään?