Panin vahingossa appiukkoani!
Törmättiin yön pikkutunneilla huussilla kun muut olivat jo nukkumassa. Jäätiin siihen jutustelemaan, noukittiin sitten rantavedestä vielä yksi viinipullo, kun tuli kylmä ja itikat alkoi ottaa aivoon siirryttiin rantasaunalle... ja yksi asia johti toiseen. Aivan jumalattoman kiimaista kiellettyä seksiä, tulin kerta toisensa jälkeen ja niin tuli appikin..
Vaan auta armias mitö kohtaamisia ja katseita tänään, liuettiin mökiltä aika vauhdilla, vetosin krapulaan (mikä kyllä onkin, herrajumala sitä litkityn viinin määrää). Miehelle en aio kertoa, ero tulisi heti. Mutta miten hitossa elän tämän asian kanssa tästä eteenpäin???
Kommentit (55)
panet nyt vaan kiltisti appeasi nyt jouluisin ja juhannuksina, sillä muuten appi saattaa suuttua ja paljastaa pikku salaisuutenne! Jatka tätä sellaiset about 15-20 vuotta, sitten voit lopettaa ja mahdolliset rivot paljastuspuheet kuitataan suvussa vanhuuden höppänyydellä ja alkavalla dementialla. et jää koskaan kiinni!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:34"]
Vahinko nussimista. Kaatui vehje seisokissa sun sisään?
[/quote]
Ei kun hän varmaan liukastui kovan kullin päälle pimppi edellä. Tietenkin molemmat olivat alasti myös täysin vahingon ja sattuman kautta!
[/quote]
Eikä siitä ansasta niin vain pääsekään pois!
Kolmekymppisiä ollaan miehen kanssa molemmat. Nukuin krapulaani taas pois juuri, morkkis kasvaa sitä mukaa kun pää selvenee... Jos kyseessä ei olisi varattu appiukko ja itse olisin vapaa niin iltahan olisi "luistanut" paremmin kuin hyvin, mutta nyt, ei helvetin helvetti oikeastiiii....
Ap
no ei tää elämä niin vakavaa ole. 100 vuoden päästä kukaan ei ees muista sua. appes ei edes 50 vuoden päästä. maailmakin loppuu parin miljardin vuoden päästä. hyvää yötyä!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:38"]Missä av mammojen kivitystuomio on? Jos mies olisi pannut vahingossa anoppiaan niin täällä olisi jo kauhea ryöpytys päällä:) Ette vaan ymmärrä, kuinka itsekeskeisä olette.
[/quote]
Ei kai tätä kukaan vakavissaan ota?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:38"]Missä av mammojen kivitystuomio on? Jos mies olisi pannut vahingossa anoppiaan niin täällä olisi jo kauhea ryöpytys päällä:) Ette vaan ymmärrä, kuinka itsekeskeisä olette.
[/quote]
Ei kai tätä kukaan vakavissaan ota?
[/quote]
Kyl näitä sattuu. Mun isoisä pani paksuksi poikansa tyttöystävän, nyt ovat olleet naimisissa jo joku yli 25 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:38"]Missä av mammojen kivitystuomio on? Jos mies olisi pannut vahingossa anoppiaan niin täällä olisi jo kauhea ryöpytys päällä:) Ette vaan ymmärrä, kuinka itsekeskeisä olette. [/quote] Ei kai tätä kukaan vakavissaan ota? [/quote] Kyl näitä sattuu. Mun isoisä pani paksuksi poikansa tyttöystävän, nyt ovat olleet naimisissa jo joku yli 25 vuotta.
[/quote]
sun viesti on vähän epäselvä. onko isoisä ollu poikansa kanssa naimisissa jo joku yli 25 vuotta?
Ensimmäinen suhteeni kaatu kun anoppikanditaatti ihastui minuun ja alkoi tyttärensä nähden esitellä sulojaan.Tytär siitä pahoitti mielensä niin että heivasi mut pihalle. En pannu anoppia.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:38"]
NO noita nyt sattuu joka toiselle juhannuksena. Keväällä sitten saattaapi olla yllätystä tiedossa, mutta eipä se nyt tässä tapauksessa haittaa, kun on isänisästä kyse, niin vaikka vauva olisi ilmetty appi, niin sitä ei kukaan ihmettele. Kannattaa toki nyt panna miehenkin kanssa, ettei sitten tule varmasti keväällä sanomista...
[/quote]
Nauroin tälle ihan siksi, että tässä on asiaa ja juuri noin itse tekisin :D Miten kiero olet muuten en tiedä, mutta peukut tuosta ;)
Joo, muakin vituttaa aina kun tulee epähuomiossa tehtyä noin.
:D parhaat Juhannuksen jälkeiset naurut. Vauvan AV-palstan parasta.
Kiva että naurattaa. Huomaa taas miten viina ei sovi suomalaisille kun tätä palstaa lukee. Toivottavasti sun mies taas tietää :)
Hehheh, sain apelta tekstarin. "Kiitos **** (nimeni) kivasta juhannuksesta. Mukavat muistot jäi ;)". En ole sanoista tarkka, poistin heti paniikissa koko viestin. Nyt mietin pitäisikö vastata jotain, ristiriitainen olo :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:21"]Hehheh, sain apelta tekstarin. "Kiitos **** (nimeni) kivasta juhannuksesta. Mukavat muistot jäi ;)". En ole sanoista tarkka, poistin heti paniikissa koko viestin. Nyt mietin pitäisikö vastata jotain, ristiriitainen olo :(
Ap
[/quote]
Jos tämä on totta niin et todellakaan vastaa yhtään mitään. Sehän virittelee jotain pysyvämpää järjestelyä. Haluatko panna appeasi tästä lähtien joka juhannus? Nyt voi vielä tuntua hyvältä idealta, mutta ajattelepa 20 vuotta eteenpäin. Sinä ja (vähintään) 20 vuotta vanhempi appiukko. Eipä tunnu enää niin kiehtovalta.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:50"]
Sama kävi kerran minulle. Tarkotus oli kyllä panna anopin kiimassa olevaa susikoiraa. Mutta juovuksissa kun olin ja oli pimeää, niin enhän minä niitä erottanut toisistaan. Kyllä seuraavana aamuna vitutti kun tajusin erheeni ja vähän yritti morkkistakin pukata päälle, mutta sen kyllä sain nujerrettua helposti. Eka kerta se oli näes anoppia niinku olis ollu susikoiraakin.
[/quote]
Ei juma, melkein kun minun stoori. Osat toisinpäin. Anopin kans oli silmäpeliä ja merkkikielellä sovittiin, että hän menee hakemaan puita ja minä hetkeä myöhemmin nurkan taa kuselle. No liiterillä, ei valoja, hamusin lämpöseen turrikkaan. Siinä painaessa ihmettelin että vinkuupa anoppi omituisesti, ja vielä enemmän sitä, että miten en oo huomannut, että anopilla on noin paksu ja vahva poninhäntä. Aamulla oli anoppi, jolla ei ollut poninhäntää, oli jäätävänä ja hänen setterinsä tarjosi minulle aamupalapöydässä takapuolta. Sillon kyllä nolotti kun oivalsin miten liiterireissu meni.
[/quote]
Apua... :D ! :DDDDDDDDDDDDD
Löysin uuden huumorin lajin, joka tipauttaa minut pöydän alle kohta...näitä teidän juttuja. Juu.
[/quote]
Nuo on sitä legendaarista vinoa Pahkasikahuumoria.
Pahkiksesta on tulossa uusi yhteisörahoitteinen numero syksyllä. Parikymmentä vuotta onkin edellisestä numerosta. Ennakkotilausmaksuja otetaan vielä vastaan. Tilasin juuri omani.
Öö, mitä sitten pitäisi, jatkat elämääsi normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:21"]
Hehheh, sain apelta tekstarin. "Kiitos **** (nimeni) kivasta juhannuksesta. Mukavat muistot jäi ;)". En ole sanoista tarkka, poistin heti paniikissa koko viestin. Nyt mietin pitäisikö vastata jotain, ristiriitainen olo :(
Ap
[/quote]
No vastaat tietysti että kiitos munasta ja että joulusaunassa otetaan uusinta.