Ihmiset ei pidä minusta, näin se vain on :(
Taas tuli huomattua vieraassa paikassa, että vaikka olen avoimella ja hyvällä mielellä niin usein ihmiset on mulle tosi tympeitä ja keskenään kuitenkin ihan tuntemattomatkin jo kaveeraavat. Mä en enää aikuisena ole ystävystynyt lainkaan, eikä kyllä ole kavereitakaan tms.kuten nuorempana. En vaan sovi mihinkään joukkoon jostain ihme syystä ?!?
Taas aloin miettimään, että mikä minussa on niiiiiiin ärsyttävää, kun mielestäni olen ihan normaalin näköinen ja perussosiaalinen, mutta esim. mieheni seuraan ihmiset hakeutuu vaikkei se edes puhuisi mitään ja murjottaisi jossain nurkassa. Ja mua taas vältellään kun ruttoa. Inhottava juttu, mutta taas se sama tuli esille & aloin miettimään itseäni että mikä minussa on niin outoa ettei muhun edes haluta tutustua. Hassua etten edes 40 vuotiaana sitä tajua. Mielestäni olen rento, kiltti ja rehellinen/aito enkä yritä esittää muuta kuin olen, mikään imbesilli en koe olevani mutten mikään järin fiksukaan. Enkä kaunis ole mutta en mielestäni mikään pelottavakaan ilmestys. No, mutta joku mussa on tosi turn off ja ois kiva tietää mikä!
Kommentit (40)
Mä taas haluan olla huomion keskipiste ja olen koko ajan äänessä, sekään ei ole hyvä!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:58"]
Mä kans.
Miltä näytätte? Mä olen lyhyt 157cm ja 46kg. Tummat pitkät ouhuet hiukset otsatukalla, vihreät silmät. Tyyli siisti ja hieman rock. Olen 27v.
[/quote]
Olet minä nuorena. Mulla pituutta vähän enemmän, kiloja vähän enemmän, muuten samat piirteet. Varo, ettei sinusta tule minä :)
Ap jatkaa...
Tykkään juu itsestäni tai paremminkin olen hyväksynyt itseni tällaisena kun olen. Itseluottamus kunnossa ja olen aika tasapainoinen yksilö.
Olen 175 cm ja 55 kg ja tummat kiharat hiukset. Tyyli kait sellanen sportti ja rennon boheemi. Enemmän poikamainen tyyli.
Miehiltä saan useimmiten asiallista kohtelua, mutta en mä miestenkään kanssa ystävysty lähemmin eikä mua pokailla muuta kuin baarissa.
No minä ainakin osaan nauraa itselleni ja heitän läppää, se kyllä taitaa monia ärsyttää juuri se. 6.
Täällä myös yksi samanlainen. En ole koskaan sopinut mihinkään joukkoon. Ystäviä on elämän varrella ollut vain muutama tai ei ketään. En tiedä, mikä minussa on vikana.
Yritättekö liikaa? Onko tilannetajussa puutteita? Kuunteletteko/olette aidosti kiinnostuneita muista? Tosikko?
Ap ehkä isossa porukassa hiljainen, mutta muutaman ihmisen kanssa en taas lainkaan. Enkä ole tosikko vaan ehkäpä päinvastoin, koska liian tiukat säännöt ahdistaa enkä aina jaksa olla niin "aikuinen". Mullakin ne muutamat tutut enemmän sellaisia yltiösosiaalisia kaikkien kavereita ja vanhoihin kavereihin ei enää yhteyksiä ole ollut vuosiin. Viihdyn yksinäni, mutta en nyt kaikkia haluasi tuolla ulkomaailmassa ärsyttääkään ;)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:18"]
Ap jatkaa...
Tykkään juu itsestäni tai paremminkin olen hyväksynyt itseni tällaisena kun olen. Itseluottamus kunnossa ja olen aika tasapainoinen yksilö.
Olen 175 cm ja 55 kg ja tummat kiharat hiukset. Tyyli kait sellanen sportti ja rennon boheemi. Enemmän poikamainen tyyli.
Miehiltä saan useimmiten asiallista kohtelua, mutta en mä miestenkään kanssa ystävysty lähemmin eikä mua pokailla muuta kuin baarissa.
[/quote]
Olet keskiarvoa pidempi? Mulla sama ja olen 182 cm. Olen aina ajatellut, että olen liian pitkä :( ihmiset haluaa olla samanlaisten kanssa...
Eikö ole mitään aavistusta mistä voisi johtua? Onko ketään keltään voisi kysyä? Mies, joku ystävä?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:42"]
Tervetuloa joukkoon...
[/quote]
Teidän pitää alkaa ottaa rivakasti mulkkua mekkoon ventovierailta, niin johan rupee kavereita ilmestymään.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:35"]
Ap jatkaa...
[/quote]
Olet keskiarvoa pidempi? Mulla sama ja olen 182 cm. Olen aina ajatellut, että olen liian pitkä :( ihmiset haluaa olla samanlaisten kanssa...
[/quote]
Ei todellakaan johdu mistään pituudesta! Tai muustakaan ulkonälöseikasta, ellei ole jotain tosi poikkeuksellista tai friikkiä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:38"]
Ap jatkaa...
[/quote]
[/quote]
Ei todellakaan johdu mistään pituudesta! Tai muustakaan ulkonälöseikasta, ellei ole jotain tosi poikkeuksellista tai friikkiä.
[/quote]
Otan sanomasi todesta jos olet 180 + cm pitkä nainen... Minua on tultu mm tönäisemään hartioista kun tulin sisään baariin ja sanottu "kuka oikein luulet olevasi" - mikähän muu syy ventovieraalla voisi olla tehdä tuollaista kuin pelkkä ulkonäkö?
Mulla sama juttu! En tiedä, mistä se johtuu. Tuntuu, että mut ihmiset tuomitsee jo ennen kuin olen sanaakaan sanonut, kun taas muille ollaan ystävällisiä. Jokin olemuksessani tuntuu ärsyttävän. Yksi syy, jonka tiedän, on ujouteni, joka ilmeisesti tulkitaan ylimielisyydeksi.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:38"]
Ap jatkaa...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Otan sanomasi todesta jos olet 180 + cm pitkä nainen... Minua on tultu mm tönäisemään hartioista kun tulin sisään baariin ja sanottu "kuka oikein luulet olevasi" - mikähän muu syy ventovieraalla voisi olla tehdä tuollaista kuin pelkkä ulkonäkö?
[/quote]
No joo, kuka tahansa voi kuulla känniläisiltä tai muilta ääliöiltä kaikenlaisia idioottikommentteja, mutta ei se tarkoita etteikö voisi saada ystäviä ja olla pidetty/hauskaa seuraa. Oikeasti menee pieleen jos etsii syytä sosiaalisiin vaikeuksiinsa peilistä. Paitsi noissa ääritapauksissa.
Mistä kaupungista olette?Jos joku on samasta niin voisitte tavata ja katsoa mikä siinä toisessa ärsyttää.
Uu joo, vihattujen meeting. Ajatelkaas kun kaikki me ärsyttävät kuljettais porukassa, ihmiset varmaan räjähtäis ärsytykseensä. ;-)
Miksi haluaisitte tutustua typeriin ihmisiin? Minulla oli nuorena paljonkin kavereita, koska luultiin ujoksi. Oikeasti olen luonteeltani ylimielinen enkä pidä juuri kenestäkään. Ihanaa kun saa olla välillä rauhassa, pari ystävää, sukulaista ja oma perhe riittää. Työkavereiden kanssa ihan ok olla tekemisissä myös. Miksi pitäisi olla lauma ympärillä?
Siinäpä se just onkin. voin samaistua tohon fiilikseen !! tosin itse olen vasta yläasteikäinen mutta huomaan vaan etten sovi joukkoon. Mietin kans että mikä mussa on niin outoa ärsyttävää tai jotaki mikä tekee musta jotenkin erottuvan. vaikka omasta mielestä oon iha tavallinen oma itteni, ja mitä mä voin tehä asialle?! ja aina ihan sama missä oon on ulkopuolinen tunne ja johtuuko se musta itsestä vai mistä... pls help
Samanlaisia tunteita...oon miettiny mennä puhumaan tästä jollekin.mulle on kyllä sanottu että ajattelen monimutkaisesti ja olen fiksu joten voi olla että vaikutan tylsältä nipolta. ..ehkä se on yksi syy
Oletko helposti nauravainen vai hieman tosikko? Minulla on yksi ystävä joka tuntuu aiheuttavan ihmisissä hieman tuollaisia reaktioita, ja suurin syy on lienee se, että hän on hyvin vakava ja suhtautuu ns. "sääntöihin" hieman liian vakavasti. Jossain terassilla saattaa alkaa hermoilemaan, voiko tuohon nyt mennä istumaan, ettei kauppias mahdollisesti suutu, mitä jos kaloissa on liikaa myrkyllisiä toksiineja, mitä jos, mitä jos...Ei tavallaan koskaan ole vapautunut ja rento, vaan stressaa kaikesta ja hermostuneellaan olemuksellaan hermostuttaa muutkin.