Onko miehelläni oikeus suuttua?
Meillä on nyt vuosisadan riita minun mielestäni mitättömästä asiasta. Siksi haluaisin kysyä teidän mielipiteitä: miltä teidän korvaan kuulostaa?
Olin siis juhannuksen festareilla tyttöpuolisten kavereideni kanssa. Minä ja yksi näistä naispuolisista ystävistäni tutustuttiin festareilla 8 hengen porukkaan johon kuului 6 miestä ja 2 naista. Mentiin saunomaan ja saunassa oli minun lisäkseni tästä uudesta porukasta 4 miestä ja yksi nainen. Kaikilla meillä oli uikkarit päällä eli nakusaunasta ei ollut kyse.
Mies on mulle niin vihainen, että lähti äsken kotoa ovet paukkuen. Hänen mielestään hain huomiota kun menin saunomaan ennestään tuntemattomien miesten kanssa. Kunnon tyttöystävä ei kuulemma tee niin. Saunassa ei tapahtunut mitään seksuaalista. Saunottiin, juotiin ja vilvoteltiin terassilla. Olin oikeastaan odottanut saunaan pääsemistä koska 2 yötä olin palellut teltassa. Lisäki saunassa oli lisäkseni tämä toinenkin nainen eli en pidä asiaa vakavana.
Mitä te olette mieltä? Miehet voivat kommentoida suuttuisitteko itse? Entä mitä mieltä naiset ovat?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:32"]
Sinä joka ihmettelit miksi porukka hajoaa. Syynä on yksinkertaisesti se, että osa porukasta haluaa lähteä katsomaan esim. esiintyjiä ja osa taas jäädä leiriin juomaan ja jauhamaan paskaa. Mun mielestä ihan normaalia festarikäyttäytymistä. Ei siellä tarvitse käsi kädessä kulkea joka paikkaan. Ja mies soitti äsken ja kysyi, että tuoko jotain ruokaa mukanaan. Oli ajelemassa ja ajatellut asioita. Pyysi anteeksi että huusi mutta ajatus tuosta saunasta edelleen kuulemma ärsyttää. Sovittiin että jutellaan näistä parisuhteen rajoista yhdessä tänään illalla, jotta vältyttäisiin näiltä konflikteilta. -ap
[/quote]
Mun mielestä normaalia festarikäyttäytymistä ei ole lähteä outojen kanssa saunomaan, jos kerran on omalla porualla tultu festareille, mutta vastasit jo kysymykseeni. Tyttöporukka oli "peitetarina", jonka avulla saattoi lähteä etsimään piilotettavaa lihaa.
[/quote]
Tässäpä kirjoittaa tyypillinen sairaaloisen mustasukkainen henkilö. Peitetarinoita, salajuonia ja pettämistä nähdään IHAN kaikkialla. Olen joskus seurustellut hetken aikaa moisen kanssa. Ei ikinä enää!
Onpas konservatiivinen mies! :D Joku jo sanoikin, että ihan sama, kuin olisit uimarannalla ollut. Mä kysyisin lisäksi, että mitäs, jos haluaisit alkaa harrastaa avantouintia? Sekasaunassa uikkarit kaikilla päällä, JA ihan kaiken ikäisiä ihmisiä, ei ainoastaan vanhoja. Olen ollut valvojana avannolla, ja timmejä ja urheilullisia vartaloita nousee hyisestä vedestä, siirtyen vieri viereen kuumaan saunaan ;D Mitään seksuaalisuuteen viittaavaa en ole aistinut, enkä nähnyt. Ehkä tekevät sitten treffejä jotenkin salaa....
Ja mies saisi olla tyytyväinen rehelliseen tyttöystävään, kun kerroit tapahtumat oma-alotteisesti.