Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläni oikeus suuttua?

Vierailija
21.06.2015 |

Meillä on nyt vuosisadan riita minun mielestäni mitättömästä asiasta. Siksi haluaisin kysyä teidän mielipiteitä: miltä teidän korvaan kuulostaa?

Olin siis juhannuksen festareilla tyttöpuolisten kavereideni kanssa. Minä ja yksi näistä naispuolisista ystävistäni tutustuttiin festareilla 8 hengen porukkaan johon kuului 6 miestä ja 2 naista. Mentiin saunomaan ja saunassa oli minun lisäkseni tästä uudesta porukasta 4 miestä ja yksi nainen. Kaikilla meillä oli uikkarit päällä eli nakusaunasta ei ollut kyse.

Mies on mulle niin vihainen, että lähti äsken kotoa ovet paukkuen. Hänen mielestään hain huomiota kun menin saunomaan ennestään tuntemattomien miesten kanssa. Kunnon tyttöystävä ei kuulemma tee niin. Saunassa ei tapahtunut mitään seksuaalista. Saunottiin, juotiin ja vilvoteltiin terassilla. Olin oikeastaan odottanut saunaan pääsemistä koska 2 yötä olin palellut teltassa. Lisäki saunassa oli lisäkseni tämä toinenkin nainen eli en pidä asiaa vakavana.

Mitä te olette mieltä? Miehet voivat kommentoida suuttuisitteko itse? Entä mitä mieltä naiset ovat?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:19"]Miehelläsi on oikeus suuttumisen tunteeseen, mutta hän ei voi syyttää sinua siitä että olet saunonut sekasaunassa jossa kaikilla on uikkarit päällä. Parisuhteessa pitää puhumalla sopia että mikä on ookoo ja mikä ei ole ookoo. 

Itse en näe miesseurassa uikkareissa saunomista sen kummoisempana kuin uikkareissa uimarannalla tai uimahallissa olemista.. Jos miehesi ei ole sinua informoinut että uikkareissa esiintyminen ei ole sallittua, niin ei voi sinua syyttää. Tunteisiin hänellä on kuitenkin oikeus.
[/quote]

Juuri näin. Sinuna odottaisin nyt että mies tulee kotiin ja keskustelisin sitten rauhassa asiasta. Voitte sitten sopia, mikä on jatkossa OK ja mikä ei. Tsemppiä!

Vierailija
22/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka ihmettelit miksi porukka hajoaa. Syynä on yksinkertaisesti se, että osa porukasta haluaa lähteä katsomaan esim. esiintyjiä ja osa taas jäädä leiriin juomaan ja jauhamaan paskaa. Mun mielestä ihan normaalia festarikäyttäytymistä. Ei siellä tarvitse käsi kädessä kulkea joka paikkaan.

Ja mies soitti äsken ja kysyi, että tuoko jotain ruokaa mukanaan. Oli ajelemassa ja ajatellut asioita. Pyysi anteeksi että huusi mutta ajatus tuosta saunasta edelleen kuulemma ärsyttää. Sovittiin että jutellaan näistä parisuhteen rajoista yhdessä tänään illalla, jotta vältyttäisiin näiltä konflikteilta. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:02"]Kuulostaa että miehellä on itsellään ollut huono juhannus, mikä on vetänyt mielen matalaksi. Hän ylireagoi. Ehkä juonut liikaa ja nyt on mielihyvähormonit vähissä? Tämä on se hyväntahtoinen selitys.

Pahemmastakin voi olla kyse. Onko hänellä yleensä tapana kontrolloida sun tekemisiä ja/tai osoittaa mustasukkaisuutta? Onko kyseessä siis vallanhaluinen kusipää? Hänellä voi myöskin olla itsellä huono omatunto omista juhannusseikkailuistaan. Syyttää siis sinua siitä mitä on itse tehnyt.
[/quote]

Oma juhannus oli kuulemma tylsä ja sisälsi kaiken näköistä draamaa. Rivien välistä luin, että häntä harmitti se että ei lähtenyt festareille mukaan. Totta kai on varmasti ilonen että mulla on ollut hauskaa, mutta veikkaan itsekin että tämä reagointi johtuu osittain myös tästä. -ap

Vierailija
24/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:32"]

Sinä joka ihmettelit miksi porukka hajoaa. Syynä on yksinkertaisesti se, että osa porukasta haluaa lähteä katsomaan esim. esiintyjiä ja osa taas jäädä leiriin juomaan ja jauhamaan paskaa. Mun mielestä ihan normaalia festarikäyttäytymistä. Ei siellä tarvitse käsi kädessä kulkea joka paikkaan. Ja mies soitti äsken ja kysyi, että tuoko jotain ruokaa mukanaan. Oli ajelemassa ja ajatellut asioita. Pyysi anteeksi että huusi mutta ajatus tuosta saunasta edelleen kuulemma ärsyttää. Sovittiin että jutellaan näistä parisuhteen rajoista yhdessä tänään illalla, jotta vältyttäisiin näiltä konflikteilta. -ap

[/quote]

Mun mielestä normaalia festarikäyttäytymistä ei ole lähteä outojen kanssa saunomaan, jos kerran on omalla porualla tultu festareille, mutta vastasit jo kysymykseeni. Tyttöporukka oli "peitetarina", jonka avulla saattoi lähteä etsimään piilotettavaa lihaa.

Vierailija
25/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies siitä leppyy! Näin nelikymppisen elämänkokemuksella olisin jättänyt koko saunareissun kertomatta mutta tehty mikä tehty.

Vierailija
26/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:32"]

Sinä joka ihmettelit miksi porukka hajoaa. Syynä on yksinkertaisesti se, että osa porukasta haluaa lähteä katsomaan esim. esiintyjiä ja osa taas jäädä leiriin juomaan ja jauhamaan paskaa. Mun mielestä ihan normaalia festarikäyttäytymistä. Ei siellä tarvitse käsi kädessä kulkea joka paikkaan. Ja mies soitti äsken ja kysyi, että tuoko jotain ruokaa mukanaan. Oli ajelemassa ja ajatellut asioita. Pyysi anteeksi että huusi mutta ajatus tuosta saunasta edelleen kuulemma ärsyttää. Sovittiin että jutellaan näistä parisuhteen rajoista yhdessä tänään illalla, jotta vältyttäisiin näiltä konflikteilta. -ap

[/quote]

Mun mielestä normaalia festarikäyttäytymistä ei ole lähteä outojen kanssa saunomaan, jos kerran on omalla porualla tultu festareille, mutta vastasit jo kysymykseeni. Tyttöporukka oli "peitetarina", jonka avulla saattoi lähteä etsimään piilotettavaa lihaa.
[/quote]

Meidän porukasta kaikki muut tytöt sinkkuja ja itse olen varattu. Kyllä mua useinkin vitutti se, että kaverit lähtivät uusien miestuttaviensa kanssa jne, joten mielestäni on ihan ok minunkin tutustua uusiin ihmisiin. Se festareilla onkin hienoa, että se on niitä harvoja paikkoja missä kaikki on kaikkien kavereita. Meitäkin oli siis alunperin 4 tyttöä mutta aika nopeasti meidän leiri kasvoi 15-20 hengen porukaksi mikä aika ajoin tietenkin hajaantui ja seuraavana päivänä kokoontui taas yhteen jne.

Jos haluaisin nähdä vähäpukeisia miesvartaloita niin näkisin niitä muuallakin kuin saunassa. Ei mun tarvitsisi lähteä kuin uimarannalle. Eli todellakin menin sinne saunaan ihan saunomistarkoituksessa ja tein hyvin nopeasti selväksi, että seurustelen.

Vierailija
27/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:38"]Kyllä se mies siitä leppyy! Näin nelikymppisen elämänkokemuksella olisin jättänyt koko saunareissun kertomatta mutta tehty mikä tehty.
[/quote]

Olen jotenkin monen mutkan kautta huomannut, että asioiden jättämättä kertominen on mulle tuottanut vain hankaluuksia. Jos jotain asiaa en miehelleni voisi kertoa niin luultavasti se olisi sellainen asia minkä itsekin koen kielletyksi ja jollakin tavalla pettämiseksi. Tässä tilanteessa pidin tätä asiaa niin mitättömänä, että kerroin ihan avoimesti kun mies iltaisin sinne festareille soitteli ja kyseli miten päivät mennyt jne. -ap

Vierailija
28/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mistä tällaisia miehiä löytyy...

Itse erehdyin heilastelemaan tyypin kanssa, joka haukkui minut muista syistä ihan pataluhaksi ennen Helsinkipäivän konserttia. Koska olin kovat haukut saanut, totesin, että minua ei kotiin kaivata hetkeen ja olin lapseni kanssa 2 yötä Helsingissä kun kuitenkin Helsingissä on kivoja kirppareita ym ja suunniteltu 1 päivä meni konsertissa.

Jälkikäteen sain kuulla, että olin suunnitellut varmasti valmiiksi, että olemmekin 2 yötä yhden yön sijaan ja tämän johdosta mies ei ottanut minua mukaan veljensä tyttären rippijuhliin, jonne myös minut oli nimenomaan kutsuttu. Ja kun kerroin miehelle, että bongasimme Haloo Helsingin kitarapojat anniskelualueelta (itse siis olimme alueen ulkopuolella, koska lapsi oli alaikäinen) ja että Maki Kolehmainen seisoi Irinan keikalla meidän vieressä, sain kuulla, että tyrkytän itseäni julkkiksille niin kauan, että joku julkkis minut ottaa. 

Onneksi ap:n mies sentään pystyy edes hieman paremmin asiaa käsittelemään ja puhumaan, mikä oli harmituksensa pohjimmaisena syynä.

Vierailija
29/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:47"]Niinpä, mistä tällaisia miehiä löytyy...

Itse erehdyin heilastelemaan tyypin kanssa, joka haukkui minut muista syistä ihan pataluhaksi ennen Helsinkipäivän konserttia. Koska olin kovat haukut saanut, totesin, että minua ei kotiin kaivata hetkeen ja olin lapseni kanssa 2 yötä Helsingissä kun kuitenkin Helsingissä on kivoja kirppareita ym ja suunniteltu 1 päivä meni konsertissa.

Jälkikäteen sain kuulla, että olin suunnitellut varmasti valmiiksi, että olemmekin 2 yötä yhden yön sijaan ja tämän johdosta mies ei ottanut minua mukaan veljensä tyttären rippijuhliin, jonne myös minut oli nimenomaan kutsuttu. Ja kun kerroin miehelle, että bongasimme Haloo Helsingin kitarapojat anniskelualueelta (itse siis olimme alueen ulkopuolella, koska lapsi oli alaikäinen) ja että Maki Kolehmainen seisoi Irinan keikalla meidän vieressä, sain kuulla, että tyrkytän itseäni julkkiksille niin kauan, että joku julkkis minut ottaa. 

Onneksi ap:n mies sentään pystyy edes hieman paremmin asiaa käsittelemään ja puhumaan, mikä oli harmituksensa pohjimmaisena syynä.
[/quote]

No ei tuota sun miestä voi edes verrata ap:n miehen käytökseen! Herran jumala.

Vierailija
30/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:47"]Niinpä, mistä tällaisia miehiä löytyy... Itse erehdyin heilastelemaan tyypin kanssa, joka haukkui minut muista syistä ihan pataluhaksi ennen Helsinkipäivän konserttia. Koska olin kovat haukut saanut, totesin, että minua ei kotiin kaivata hetkeen ja olin lapseni kanssa 2 yötä Helsingissä kun kuitenkin Helsingissä on kivoja kirppareita ym ja suunniteltu 1 päivä meni konsertissa. Jälkikäteen sain kuulla, että olin suunnitellut varmasti valmiiksi, että olemmekin 2 yötä yhden yön sijaan ja tämän johdosta mies ei ottanut minua mukaan veljensä tyttären rippijuhliin, jonne myös minut oli nimenomaan kutsuttu. Ja kun kerroin miehelle, että bongasimme Haloo Helsingin kitarapojat anniskelualueelta (itse siis olimme alueen ulkopuolella, koska lapsi oli alaikäinen) ja että Maki Kolehmainen seisoi Irinan keikalla meidän vieressä, sain kuulla, että tyrkytän itseäni julkkiksille niin kauan, että joku julkkis minut ottaa.    Onneksi ap:n mies sentään pystyy edes hieman paremmin asiaa käsittelemään ja puhumaan, mikä oli harmituksensa pohjimmaisena syynä. [/quote] No ei tuota sun miestä voi edes verrata ap:n miehen käytökseen! Herran jumala.

[/quote]

No ei voi ei, mutta tuli vaan mieleen tästä keskustelusta.

Eikä oo enää mun heila, kun ei vanha koira tuntunut uusia temppuja oppivan...

-33-

Vierailija
31/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:56"]Meillä on nyt vuosisadan riita minun mielestäni mitättömästä asiasta. Siksi haluaisin kysyä teidän mielipiteitä: miltä teidän korvaan kuulostaa?

Olin siis juhannuksen festareilla tyttöpuolisten kavereideni kanssa. Minä ja yksi näistä naispuolisista ystävistäni tutustuttiin festareilla 8 hengen porukkaan johon kuului 6 miestä ja 2 naista. Mentiin saunomaan ja saunassa oli minun lisäkseni tästä uudesta porukasta 4 miestä ja yksi nainen. Kaikilla meillä oli uikkarit päällä eli nakusaunasta ei ollut kyse.

Mies on mulle niin vihainen, että lähti äsken kotoa ovet paukkuen. Hänen mielestään hain huomiota kun menin saunomaan ennestään tuntemattomien miesten kanssa. Kunnon tyttöystävä ei kuulemma tee niin. Saunassa ei tapahtunut mitään seksuaalista. Saunottiin, juotiin ja vilvoteltiin terassilla. Olin oikeastaan odottanut saunaan pääsemistä koska 2 yötä olin palellut teltassa. Lisäki saunassa oli lisäkseni tämä toinenkin nainen eli en pidä asiaa vakavana.

Mitä te olette mieltä? Miehet voivat kommentoida suuttuisitteko itse? Entä mitä mieltä naiset ovat?
[/quote]

On

Vierailija
32/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:00"]

Samaa mieltä kakkosen kanssa. Mitäs mies muuten puuhasi jussina?

[/quote]

Provoili AV palstalla?

http://www.vauva.fi/keskustelu/4504325/ketju/mieheni_ei_suostu_kimppakivaan

Vierailija
33/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:32"]

[/quote]

[/quote]

Meidän porukasta kaikki muut tytöt sinkkuja ja itse olen varattu. Kyllä mua useinkin vitutti se, että kaverit lähtivät uusien miestuttaviensa kanssa jne, joten mielestäni on ihan ok minunkin tutustua uusiin ihmisiin. Se festareilla onkin hienoa, että se on niitä harvoja paikkoja missä kaikki on kaikkien kavereita. Meitäkin oli siis alunperin 4 tyttöä mutta aika nopeasti meidän leiri kasvoi 15-20 hengen porukaksi mikä aika ajoin tietenkin hajaantui ja seuraavana päivänä kokoontui taas yhteen jne.

Jos haluaisin nähdä vähäpukeisia miesvartaloita niin näkisin niitä muuallakin kuin saunassa. Ei mun tarvitsisi lähteä kuin uimarannalle. Eli todellakin menin sinne saunaan ihan saunomistarkoituksessa ja tein hyvin nopeasti selväksi, että seurustelen.
[/quote]

Mut mahdollisen pillun takia ne jätkät teidän ympärillä pyöri. Trust me.

Vierailija
34/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä siellä oikeasti tapahtui. Tutustuitko ihan oikeasti koko porukkaan, vain johonkin tiettyyn henkilöön? Minusta on hassua, kun puhutaan tällaisista "viattomista" tutustumisista, on usein kyse nimenomaan miehen ja naisen tutustumisesta. Harvemmin naiset keskenään tutustuvat esim baaritiskillä ja pyytelevät toisiaan jatkoille.

Vierailija
35/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:56"]Riippuu siitä, mitä siellä oikeasti tapahtui. Tutustuitko ihan oikeasti koko porukkaan, vain johonkin tiettyyn henkilöön? Minusta on hassua, kun puhutaan tällaisista "viattomista" tutustumisista, on usein kyse nimenomaan miehen ja naisen tutustumisesta. Harvemmin naiset keskenään tutustuvat esim baaritiskillä ja pyytelevät toisiaan jatkoille.
[/quote]

Se siinä hauskaa onkin, kun festareilla nimenomaan kaikki on kaikkien kavereita. Tutustuin hyvin moneen uuteen ihmiseen, sekä miehiin että naisiin. Kyllä nämä meidänkin leirissä hengailleet 15 ihmistä olivat sekä miehiä että naisia :)

Tässä itsekseni ajatellessani aloin ymmärtämään myös oman mieheni pointin tässä asiassa. Harmittaa vaan että tämäkin asia piti oppia näin kantapään kautta. -ap

Vierailija
36/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:32"] Sinä joka ihmettelit miksi porukka hajoaa. Syynä on yksinkertaisesti se, että osa porukasta haluaa lähteä katsomaan esim. esiintyjiä ja osa taas jäädä leiriin juomaan ja jauhamaan paskaa. Mun mielestä ihan normaalia festarikäyttäytymistä. Ei siellä tarvitse käsi kädessä kulkea joka paikkaan. Ja mies soitti äsken ja kysyi, että tuoko jotain ruokaa mukanaan. Oli ajelemassa ja ajatellut asioita. Pyysi anteeksi että huusi mutta ajatus tuosta saunasta edelleen kuulemma ärsyttää. Sovittiin että jutellaan näistä parisuhteen rajoista yhdessä tänään illalla, jotta vältyttäisiin näiltä konflikteilta. -ap [/quote] Mun mielestä normaalia festarikäyttäytymistä ei ole lähteä outojen kanssa saunomaan, jos kerran on omalla porualla tultu festareille, mutta vastasit jo kysymykseeni. Tyttöporukka oli "peitetarina", jonka avulla saattoi lähteä etsimään piilotettavaa lihaa. [/quote] Meidän porukasta kaikki muut tytöt sinkkuja ja itse olen varattu. Kyllä mua useinkin vitutti se, että kaverit lähtivät uusien miestuttaviensa kanssa jne, joten mielestäni on ihan ok minunkin tutustua uusiin ihmisiin. Se festareilla onkin hienoa, että se on niitä harvoja paikkoja missä kaikki on kaikkien kavereita. Meitäkin oli siis alunperin 4 tyttöä mutta aika nopeasti meidän leiri kasvoi 15-20 hengen porukaksi mikä aika ajoin tietenkin hajaantui ja seuraavana päivänä kokoontui taas yhteen jne. Jos haluaisin nähdä vähäpukeisia miesvartaloita niin näkisin niitä muuallakin kuin saunassa. Ei mun tarvitsisi lähteä kuin uimarannalle. Eli todellakin menin sinne saunaan ihan saunomistarkoituksessa ja tein hyvin nopeasti selväksi, että seurustelen.

[/quote]

Omat festarikokemukset ei ole noin sinisilmäisiä. Kyllä ne miehet on pillun perään ja jos festareilta lähtee saunomaan, niin se sauna ei ole ihan keikkabussien takana :). Ilman muuta uskon, että siellä oli teidän leirissä väkeä parikymmentäkin ja osalla leiriläisiä oli näköjään kunnon mökkimajoitus saunoineen kaikkineen ja jostain syystä 6 miehen ja 2 naisen porukan kanssa päätitte saunomaan lähteä. Kertomuksesi on niiiiiiiin läpinäkyvä, että jos olisin miehesi, vaatisin sp-testituloksen. Puhtaan sellaisen.

Vierailija
37/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kohtuutonta mieheltäsi, mutta toki jokaisessa suhteessa on omat rajansa, jotka osapuolet joko hyväksyvät tai sitten eivät.

Itse menen sekasaunaan jos sellainen on, enkä laita uimapukua, koska mielestäni saunassa kuuluu olla alasti. Miehelläni ei ole mitään oikeutta kieltää tätä, koska se ei vahingoita ketään, enkä ole ikinä pettänyt. Lisäksi kroppani on minun eikä mieheni omaisuutta, joten hänellä ei ole syytä loukkaantua, vaikka joku siihen vilkaisisikin. (Eikä hän loukkaannukaan, sanoo että on ylpeä jos muutkin näkevät miten hyvä kroppani on :)

Omasta puolestani hän saa myös mennä vaikka kymmenen alastoman naisen kanssa saunaan, sitä parempi mitä nätimpiä ovat ja mitä mukavampaa aikaa rakas mieheni saa viettää :)

Vierailija
38/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi, että riippuu ihan ihmisestä, onko ollut pettämisjuttuja aiemmin, meneekö nainen yleensä saunaan noin? Saunooko yleensäkään? Riippuu myös ihmiskemioista, jos on sähköä yllä, niin voisi johtaa johonkin...

Vierailija
39/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:00"]

Jätä se sika!

[/quote]

Yäk sua!

Vierailija
40/42 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:56"]Riippuu siitä, mitä siellä oikeasti tapahtui. Tutustuitko ihan oikeasti koko porukkaan, vain johonkin tiettyyn henkilöön? Minusta on hassua, kun puhutaan tällaisista "viattomista" tutustumisista, on usein kyse nimenomaan miehen ja naisen tutustumisesta. Harvemmin naiset keskenään tutustuvat esim baaritiskillä ja pyytelevät toisiaan jatkoille. [/quote] Se siinä hauskaa onkin, kun festareilla nimenomaan kaikki on kaikkien kavereita. Tutustuin hyvin moneen uuteen ihmiseen, sekä miehiin että naisiin. Kyllä nämä meidänkin leirissä hengailleet 15 ihmistä olivat sekä miehiä että naisia :) Tässä itsekseni ajatellessani aloin ymmärtämään myös oman mieheni pointin tässä asiassa. Harmittaa vaan että tämäkin asia piti oppia näin kantapään kautta. -ap

[/quote]

Lähinnä ajattelin tämän siten, että pidätkö sinä toimintaa viattomana sen takia, että porukassa oli myös naisia, vaikka olisit lähtenyt porukkaan näiden miesten kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän