Mummo kysyy perässä vedettävistä laukuista.
Minulla sellainen ongelma kun luovuin autosta ja kauppaan on 2km matkaa ja kuljen talvisin jalkasin enkä jaksa kantaa painavia kasseja kotiovelle niin pitääkö minun ostaa sellainen perässä vedettävä laukku. Olen kyllä jo aika iäkäs, lapsenlapsikin on. Yleensä näen niitä laukkuja jollain 75v-85v mummilla, mutta onko sellainen nolo?
Kommentit (24)
Rolser on hyvä merkki noissa, mieti omat tarpeesi.
Kivoja värejäkin ja kuoseja.
Itse teen niin, että lisäksi tilaan kotiinkuljetuksella 1-2 krt/kk painavimmat ja isoimmat. Kahvit, jauhot, sokerit, wc-paperi yms.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nolo. Hankin sellaisen, kun täytin 50. Paljon helpompaa tuoda kissanhiekat ym painavat kotiin. Toisessa kädessä sitten ostoskassi, jos kaikki ostokset eivät mahdu mummokärryyn.
Minä hankin jo alle 50v!
Vierailija kirjoitti:
Niin vanhaksi en tule että moisen hökötyksen hankkisin.
Tilaan kaupasta kotiin ja ne loput vähät sitten haen huvikseni kaupalla käydessäni.
Kamala! KOska. Mä aina ja aina sotkeutuisin sen kanssa jokapaikkaan,junassa jäisin ovien väliin jne.
joo. Ei kiitos.
Sulla on siis joku neurobiologinen kehityshäiriö, jos noit kömpelö olet. Itse olen ihan täysjärkinen 49-vuotias ja käytän vedettävää kassiani ilman mitään Mr. Beanmäistä koomista sekoilua.
Kannattaa hankkia sellainen ostoskärry, jossa on isot ja leveät pyörät.
Kärry, jossa pienet ja kapeat pyörät on todella raskas ja hankala vetää jo muutaman sentin lumisohjossa.