Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin helposti olla loppuelämäni lentämättä

Vierailija
10.02.2022 |

Lensin viimeksi kahdeksan vuotta sitten palatessani perheen kanssa vanhempainvapaalta Espanjasta. Nuorena kävin miehen kanssa Englannissa, Irlannissa ja häämatkalla Thaimaassa. Voisin hyvin ajatella, että lennot on lennetty, ikää 42.

Voisitko sinä lopettaa lentomatkailun?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä . Voisiko valtio verottaa lentolippujen hintaa roimasti , kaikki talkoisiin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä.Haluan nähdä maailmaa ja lentäminen on nopeaa sekä miellyttävää. 

Vierailija
4/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä . Voisiko valtio verottaa lentolippujen hintaa roimasti , kaikki talkoisiin .

Kateus?

Vierailija
5/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla jo lopettanut.  Viimeksi olin lentokoneessa (muistaakseni) vuonna 2005.  Ei ole nyt eikä lähitulevaisuudessa tarvetta mennä mihinkään kauas.  Ikä 62v.  (toisaalta pakko myöntää, että talviliukkailla on tullut mieleen, että onhan siinä eläkeläistalviportugalissa ehkä sittenkin jotain järkeä)

Vierailija
6/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lentämättä jo 22 vuotta. Terveisin 51vee.

Silti jotkut paheksuvat moottoripyöräilyäni.

Lopetin lentomatkailun siis 29-vuotiaana. Sitä ennen lensin paljon.

Vierailija
7/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisin, mutta asuinmaastani on niin pitkä matka Suomeen ettei se onnistu kuin lentämällä, tai vaihtoehtoisesti pitäisi varata vähintään neljä päivää matkustamiseen. Työssäkäyvänä se ei oikein onnistu. Mutta kaiken muun lentämisen voisin kyllä ihan hyvon lopettaa.

Vierailija
8/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin varmaan. Viimeksi olen lentänyt 90-luvun alkupuolella.

Vierailija
9/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus?

Bensaverokin on kateutta vaan.

Vierailija
10/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus?

Ei . Ilmastohuoli . Pienenä maana on tehtävä kaikkensa että päästöt saadaan maailmasta pois . Sallittakoon kävely kaikille ja siitäkin vero että tiet pysyy kunnossa .

Vierailija
11/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin lentää viimeksi Teneriffalle 3-4v sitten mutta nyt olisi kauhea lentokuume. Pelkkä lentäminen riittäisi ja lentokentän tunnelma. Ei muuta tarvittaisi :)

Vierailija
12/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tänä vuonna varattuna 22 lentoa, joista 6 lennetty. Kaikki lomalentoja joista en luovu. Suomi on synkkä ja ankea maa ihmiselle joka kaipaa elämää, aurinkoa ja kulttuuria ympärilleen.

Vierailija
13/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalle nyt, Puolaan ensin viikko. Lentomatka Skavstasta maksaa 10 euroa yhteen suuntaan Puolaan.Että tässä hyvä ehdotus mieluiselle kesälomalle. 

Vierailija
14/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En edes sen vuoksi, että minulla on hirveä lentopelko, vaan siksi, että minusta on moraalitonta lentää, jos on myös vaihtoehtoja. Selviän hyvin ilman etelänmatkoja, eksoottisia kokemuksia ja keski-eurooppalaista tunnelmaa.

Hyväksyn lentämisen tietyissä tilanteissa, ja siksi hyväksyn myös sen, että meillä tulee olla ihmisiä, jotka osaavat lentää - ei lentoharrastusta en olisi kieltämässä. Pelkän turismin takia en haluaisi lentää.

Vierailija
15/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Nautin vieraista maista, mutta pääsisipä aina yöksi kotiin. Matkailu on stressaavaa. 

Vierailija
16/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Noin kerran vuodessa jos pääsisi lomalle etelämpään Eurooppaan, se olisi ideaali.

Vierailija
17/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus?

Bensaverokin on kateutta vaan.

Itse ajan autolla . Kateus myös autoilijoita kohtaan vihreiltä!

Vierailija
18/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Viimeksi lensin keväällä 2020 ennen pandemiaa, ja oli hirmuinen riesa kun kaikki loppuvuoden lennot peruttiin. Viime vuodeksi en viitsinyt enää edes buukata yhtään matkaa. Ihan hyvä olla Helsingissä. Korkeintaan sitten joskus kun rajoitukset ovat poistuneet ja on taas turvallista matkustaa, mutta toistaiseksi en aio altistua matkustamisen ylimääräisille epämukavuuksille. Minun ei tarvitse paeta mitään.

Vierailija
19/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan lentänyt, voin ihan hyvin elää niin jatkossakin. N65

Vierailija
20/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen lentokoneessa matkannut ees taas. ja Ikinä koskaan en enää moiseen sukkulaan mene. että helposti voin olla lentämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä