Kysy mitä vaan palkkamurhaajalta:)
Kysy mitä haluat henkilöltä, joka tekee työkseen palkkamurhia. Vastailen innolla kysymyksiinne:)
Kommentit (22)
Riittääkö vitonen että tapat itsesi.
Miten suhun saa yhteyden (olis töitä tarjolla)?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:13"]Riittääkö vitonen että tapat itsesi.
[/quote]
En tapa itseäni noin pienestä summasta:)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:14"]Miten suhun saa yhteyden (olis töitä tarjolla)?
[/quote] No siis mulla on vakituinen työnantaja, enkä ole etsimässä uutta työtä:)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:16"]onko kalenteri täynnä?
[/quote] Joo heinäkuun 26. päivään asti on. Tään on tällanen keikkatyö, ei mitään vakituisia työaikoja, mutta työnantajan mukaan pitää olla välittömästi tavattavissa 24/7 ainakin tohon päivään asti toistaseksi.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:14"]
[/quote]Tämä. Paljon yksi keikka maksaa?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:14"]Miten suhun saa yhteyden (olis töitä tarjolla)?
[/quote] No siis mulla on vakituinen työnantaja, enkä ole etsimässä uutta työtä:)
[/quote]
No kuka sun työnantaja on jos et freelancerina toimi?
Mikä on ammattinimikkeesi alan omilla termeillä? Et taida tietää. ;)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:14"]
[/quote]Tämä. Paljon yksi keikka maksaa?
[/quote] Kuten sanoin en ole etsimässä uutta työtä. Palkkioni riippuu siitä minkälaisia riskejä operaatioon liittyy. Kuitenkin se on aina vähintään 1000€. Suurin yksittäinen palkkioni tähän mennessä ollut 700 000€.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:14"]Miten suhun saa yhteyden (olis töitä tarjolla)?
[/quote]
No kuka sun työnantaja on jos et freelancerina toimi?
[/quote] Eräs eurooppalainen miljardööri:) Kuuluisa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:28"]Mikä on ammattinimikkeesi alan omilla termeillä? Et taida tietää. ;)
[/quote] En vai?;)
Työsi on varmaan hyvin kansainvälistä. Mikä on erikoisin paikka, missä olet ollut keikalla? Miten päädyit alalle ja onko sinulla joku muu koulutus alla.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:34"]Työsi on varmaan hyvin kansainvälistä. Mikä on erikoisin paikka, missä olet ollut keikalla? Miten päädyit alalle ja onko sinulla joku muu koulutus alla.
[/quote] Kyllä työni on hyvin kansainvälistä. Erikoisinta paikkaa en tiedä... niitä on ollut monta. Mutta sanottakoon että Ruotsissa maaseudulla erään 17v tytön murhaaminen oli kyllä hieman outoa. Tai en keksinyt sille mitään syytä, miksi työnantajani halusi että teen sen. Päädyin alalle suhteiden kautta. Olen käynyt maanpuolustuskorkeakoulun.
Eli tuholaistorjuja. Rentokill... Ja isoja rahoja saa isoista kohteista, onko listalla nyt myyriä vai muurahaisia?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:34"]Työsi on varmaan hyvin kansainvälistä. Mikä on erikoisin paikka, missä olet ollut keikalla? Miten päädyit alalle ja onko sinulla joku muu koulutus alla. [/quote] Kyllä työni on hyvin kansainvälistä. Erikoisinta paikkaa en tiedä... niitä on ollut monta. Mutta sanottakoon että Ruotsissa maaseudulla erään 17v tytön murhaaminen oli kyllä hieman outoa. Tai en keksinyt sille mitään syytä, miksi työnantajani halusi että teen sen. Päädyin alalle suhteiden kautta. Olen käynyt maanpuolustuskorkeakoulun.
[/quote]
miten eliminoit ko. tytön?
tunnetko huono omaatuntoa työstäsi?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:36"]Minkä ikäinen olet?
[/quote] 27
Hehe..