Poliisi teki kotietsinnän 15-v. pojan huoneeseen. Pojan vanhemmat ihmettelivät, miten poliisi voi mennä sinne, kun hekään eivät saa.
Huoneessa oli kannabiskasveja.
Tammikuun lopussa poliisi löysi 13-vuotiaita tyttöjä väsäilemästä marihuanasätkiä Turun Hansakorttelista. Nuorin Lounais-Suomessa kärynnyt ekstaasikauppias oli 14 v.
Kommentit (40)
Nuoret tarvii rahaa merkkilenkkareihin...
Vierailija kirjoitti:
"Pojan vanhemmat ihmettelivät, miten poliisi voi mennä sinne, kun hekään eivät saa."
Wtf?
Miksi poliisi saa antaa sakkoja, mutta minä en saa? Olen todella kummastunut tästä... /s
Ei oo nämä vanhemmat ihan terävimpiä kyniä.
Miten pihalla vanhemmat voikaan olla lapsensa kasvatuksesta.
Ksalol tappanut useita.
Keväällä Turun seudulla kuoli kuukauden aikana viisi parikymppistä nuorta miestä. Kuolemien taustalla oli alkoholin ja lääkkeiden, yhtenä Ksalolin, yhteiskäyttö. Ksaloliin liittyvät kuolemat ovat jatkuneet tämän jälkeenkin.
– Joulukuussa vanhemmat eivät saaneet 17-vuotiasta, levyllisen Ksalolia syönyttä nuorta hereille aamulla, kertoo ylikonstaapeli Janne Aro-Heinilä.
– Eräs nuori oli syönyt Ksaloleita ensin ravintolaillan aikana ja sitten vielä kotimatkalla, eikä enää herännyt aamulla.
Hyvähän se vain on, että nuorilla on yrittäjähenkeä! Tuleva kokoomusnuori.
Koronan vuoksi oli vähemmän kesätyöpaikkoja. Hätä keinot keksii...
Näitä pahoinvoivia nuoria on erittäin paljon ja vanhempien jotka pelkää omia lapsiaan ja ovat ihan pihalla mitä oma nuori puuhaa yökaudet.
Paljonkohan tätä on jossain Rinkebyssä tai muussa paikassa jossa kivitetään hälytysajoneuvoja? Saa kasvattaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ksalol tappanut useita.
Keväällä Turun seudulla kuoli kuukauden aikana viisi parikymppistä nuorta miestä. Kuolemien taustalla oli alkoholin ja lääkkeiden, yhtenä Ksalolin, yhteiskäyttö. Ksaloliin liittyvät kuolemat ovat jatkuneet tämän jälkeenkin.
– Joulukuussa vanhemmat eivät saaneet 17-vuotiasta, levyllisen Ksalolia syönyttä nuorta hereille aamulla, kertoo ylikonstaapeli Janne Aro-Heinilä.
– Eräs nuori oli syönyt Ksaloleita ensin ravintolaillan aikana ja sitten vielä kotimatkalla, eikä enää herännyt aamulla.
Kuulemma ollut esim. ihan tavallisia lukiolaisia. Huumeidenkäyttö tullu ilmi vanhemmille vasta kun löytäneet lapsen kuolleena huoneestaan.
AP, ymmärrätkö, mitä kotietsintälupa tarkoittaa ja mihin se oikeuttaa? Ja perustele myös, miksi vanhemmat eivät muka saa mennä lapsensa huoneeseen. Ei se penska määrää, kuka saa kotona liikkua missäkin huoneissa.
Kuka niitä huumeita sinne hansakortteliin myy? Olisiko syytä kääntää katseet rajojen sulkemiseen?
"Jos alaikäisen puhelimesta löytyy Wickr Me tai Session -viestisovellus, vanhemman kannattaa huolestua. Aro-Heinilä sanoo, että nuoret käyttävät näitä sovelluksia joko huumekauppaan tai muihin laittomuuksiin."
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä huumeita sinne hansakortteliin myy? Olisiko syytä kääntää katseet rajojen sulkemiseen?
Nuoret kasvattaa kannabikset itse. Sopivat välineet saa esim. Läntiseltä pitkäkadulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret kasvattaa kannabikset itse. Sopivat välineet saa esim. Läntiseltä pitkäkadulta.
Osoite?
Vierailija kirjoitti:
AP, ymmärrätkö, mitä kotietsintälupa tarkoittaa ja mihin se oikeuttaa? Ja perustele myös, miksi vanhemmat eivät muka saa mennä lapsensa huoneeseen. Ei se penska määrää, kuka saa kotona liikkua missäkin huoneissa.
Öö, miksi mun pitää jotain perustella? Olen tänäänkin käynyt jo kahdesti teinini huoneessa😀
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten pihalla vanhemmat voikaan olla lapsensa kasvatuksesta.
Uusistietojen mukaan kasvatus onnistui lapselta oikein hyvin ilman vanhempien apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivat välineet - siis kukkamultaa ja saviruukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ksalol tappanut useita.
Luonnollista poistumaa, eipähän jää veronmaksajien elätettäväksi. Noita pitäisi jakaa kadulla ilmaiseksi,vuosi ja ongelma olisi jo pieni.
😂
Vierailija kirjoitti:
Sulta on menny ap:n aloitus ihan ohi.
"Pojan vanhemmat ihmettelivät, miten poliisi voi mennä sinne, kun hekään eivät saa."
Wtf?