Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu keuhkokuume?

Vierailija
21.06.2015 |

Kertokaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaan sattuu, hankala hengittää, kamala väsymya ja lihassärky jne. Nämä siis omalla kohdalla. Tuosta rintakivusta itse olen tunnistanut, kaks kertaa sairastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:43"]Rintaan sattuu, hankala hengittää, kamala väsymya ja lihassärky jne. Nämä siis omalla kohdalla. Tuosta rintakivusta itse olen tunnistanut, kaks kertaa sairastanut.
[/quote]

On millainen yskä? Onko nuhaa?

Vierailija
4/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeksi flunssa, jossa yskiminen sattui keuhkoihin. Itkin jopa yskiessäni. Meni silti normaalisti ohi. Outo flunssa oli. Tästä vuosi aikaa.

Vierailija
5/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän vaikea hengittää, päätä särki, nukuin koko ajan. Oli mykoplasman aiheuttama keuhkokuume. Ei se itse keuhkokuume ollut niin paha verrattuna mykon pitkäkestoisuuteen. Kun keuhkokuume parani, niin jäin silti puoleksi vuodeksi vajaakuntoiseksi. En jaksanut mitään ja väsytti koko ajan. Oli hirveetä.

Vierailija
6/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton väsymys ehkä kaikkein selkeimmin havaittava. Minulla oli ajoittainen hyvin voimakas yskä samalla. Se kesti aikansa ja kuume meni lopulta ohi.

Vierailija
7/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveältä :(

Vierailija
8/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ensin normaali flunssa, joka alkoi paranemaan... sitten eräs yö ilmeisesti meni jotain väärään kurkkuun ja keuhkoon meni bakteeri, aloin yskimään todella, todella rajusti. Yskin koko yön keuhkot tyyliin pelllolle. Sitten aloin mennä taas todella kipeäksi ja menin todella huonoon kuntoon. Vähän niin kuin tosi paha influenssa, mutta ilman lihaskipuja yms. On todella kipeä olo, eikä pääse sängystä ollenkaan ylös. Se on ihan hirveetä. Pääsin jotenkin päivystykseen, jossa röntgenillä kuvattiin ja todettiin keuhkokuume. Olin useita viikkoja kipeänä.