Keksitään hassuja/outoja/epäilyttäviä ostoslistoja.
Aloitan:
Kurkku, porkkana, makkaraa, nakkeja, kondomeja
Kommentit (24)
Isoin mahdollinen pakkaus wc paperia ja yksi pätkis patukka.
Kumihanskoja, jätesäkkejä, lapio, meloneja.
Iso lasti tupakkaa, olutta, siideriä ja Lauantai-pussi.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:23"]
Isoin mahdollinen pakkaus wc paperia ja yksi pätkis patukka.
[/quote]
Tai tuo sama pakkaus wc-paperia ja kalsarit. Sitten vielä huikkaa ruskettuneelle kassaneidille iloisesti "Ei koskaan enää".
Läjä karkkia ja hammasharja oli kassaneidille kommentoimisen arvoinen ostoslista. (Närkästyin)
Raskaustesti. Kondomeja. Mukana alle vuoden ikäinen vauvasi ostoskärryissä.
Tarjousmakaroni, maito, munia, luomujauheliha, liköörikonvehdit. Samalla reissulla apteekista Imodiumia.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:36"]Raskaustesti. Kondomeja. Mukana alle vuoden ikäinen vauvasi ostoskärryissä.
[/quote]
Tähän vielä tupakka -aski ja sixpack kaljaa lisäks ;)
Mä olen joutunut oikeasti ostamaan kaupan isoimman munakoison, liukkaria ja kortsuja. Päällä minihame ja korsetti ja sisällä kauko-ohjattava kiihotin. :) Oli hauskaa ja noloa, niinku pitikin :)
Maksalaatikkoa, pakastepizzaa, äidinmaidonkorviketta, salkku olutta ja pari sixpäkkiä siideriä, tupakkaa punaista ja sinistä.
Vaippoja, pilttiä, muumi laastareita ja kori olutta.
Olen kerran nähnyt kun eräs mies osti n. 10 pullollisella öljyä ja varmaan 20 pakettia sokeria. Ei mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:00"]
Olen kerran nähnyt kun eräs mies osti n. 10 pullollisella öljyä ja varmaan 20 pakettia sokeria. Ei mitään muuta.
[/quote]
Siis pullollista. Kiitos mobiili.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:00"]
[/quote]
Siis pullollista. Kiitos mobiili.
[/quote]
Aikoi varmaan paistaa munkkeja.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:57"]Sokeria ja hiivaa
[/quote]
Olin just sanomassa saman :DDD
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:30"]Iso lasti tupakkaa, olutta, siideriä ja Lauantai-pussi.
[/quote]
Minulle tuli tästä surullinen olo :(
Röökiä, kaljaa, sidukkaa, sipsejä yms ja vielä juuri maksun koittaessa sanoo että "Ai niin, se vauvanruoka! Noh, kai se voi odottaa huomiseen."
-
Tai järkyt määrät roskaruokaa ja hihnalle perään sokeritonta kokista. Kokemusta tuosta on, kassatädit aina pyörittelee silmiään.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:26"]
Kaksi tulee mieleen:
1) Hirmu kasat kaljaa ja makkaraa (miehellä) ja mukana olevalle lapselle pillimehu ja pieni karkkiaski
2) (Arvaatte varmaan, mistä inspiraatio tähän listaan ;D) Mustia jätesäkkejä, muovinen esiliina, paljon muovikelmua, jesaria, tiskihanskat, eräpuukko/kokkiveitsi ja käsikäyttöinen sirkkeli/pyörösaha (tjsp)
[/quote]
Ja niille, jotka eivät tv:tä katsele, 2):n idea tuli Dexteristä :) Yksi Netflixillä näkyvistä parhaista sarjoista.