Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein erota, jos ei halua olla yksin?

Vierailija
21.06.2015 |

Olen vuosia ollut yksinäinen avioliitossa, tarkoittaa ehkä 10+ vuotta. Voi olla lähempänä viittätoistakin. Yksinäisyys on sitä, että meillä ei ole seksiä tai läheisyyttä kuin aivan äärettömän vähän. Tyyliin viime syksynä koskin vahingossa. Ei ole myöskään keskustelua eikä ajatusten jakamista. Joa toinen on reissussa, ei ainakaan pariin viikkoon tule mitään asiaa toiselle. Mies katsoo televisiota illasta toiseen, minä yritän täyttää tyhjiötä juttelemalla kavereiden kanssa netissä tai puhelimessa. Mies ei ole mitenkään kiinnostunut kehittämään parisuhdetta, koska tämä riittää hänelle. Mutta minä kaipaan rakkautta välillä niin että ihan kipeää tekee. Seksin puutu näivettää minut naisena. Tahtoisin erota, mutta tuntuu niin väärältä erota päästäkseen uuteen parisuhteeseen kun kerran olen jo "parisuhteessa". En missään tapauksessa haluaisi viettää aikaa sinkkuna, koska eroaisin jotta löytäisin uuden pitkän suhteen toivottavasti nopeasti. Lähinnä mietin lapsia. Nuorin ei ole vielä kymmenvuotiaskaan. Miltä heistä tuntuisi, jos äiti heilastelisi jonkun miehen kanssa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä oikeasti haluat tehdä, sanon tämän nyt kliseisesti: elät vain kerran.

Lähtisikö mies parisuhdeterapiaan?

Uuden "järkevän"  miehen löytäminen ei ole välttämättä helppoa, mutta ei varmasti mahdotontakaan. :)

Vierailija
2/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kynästäni. Mun oli mentävä vieraan sänkyyn, jotta tiedän mitä seksi ja himo parhaimmillaan voi olla. En ole katunut... mutta tiedän tunteesi..meillä tosin lapset ärtyneitä isäänsä joka puhelimessa aamusta yöhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:07"]Mieti mitä oikeasti haluat tehdä, sanon tämän nyt kliseisesti: elät vain kerran.

Lähtisikö mies parisuhdeterapiaan?

Uuden "järkevän"  miehen löytäminen ei ole välttämättä helppoa, mutta ei varmasti mahdotontakaan. :)
[/quote]
Ei, mies ei suostu terapiaan tai avioliittoleireille tms. Itse koen, että meillä olisi mahdollisuukska, jos solmuja kommumikaatiossamme aukoisi joku ulkopuolinen, mutta kun kävin yksin pariterapiassa muutama vuosi sitten, ei siitä ollut hyötyä. Ja joo, elän vain kerran, mutta niin on lapsillakin vain yksi lapsuus/nuoruus. Ap

Vierailija
4/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Ja ap ei ole humalassa kirjoitusvirheistä huolimatta. :D

Vierailija
5/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää oppia olemaan yksin...

Vierailija
6/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:36"]Ensin pitää oppia olemaan yksin...
[/quote]
Olen ihan samaa mieltä. Olen vaan ollut niin monta vuotta jo "yksin". Hoitanut perheen, raha-asiat ja seksuaalisuuteni yksin. Viettänyt illat yksin. Selvinnyt vakavasta sairaudesta yksin. Ap