Lähetin äsken ihastukselleni viestin "wc-paperi on loppu"
Häpeän häpeän häpeän. Tappakaa minut nyt heti :((((
Kommentit (53)
Lähetä nyt sille viesti, että et tietenkään käy kakalla, mutta sulla on nuha ja käytät säästeliäänä ihmisenä vessapaperia nenäliinana.
Mies vastasi: "Mitäs merkkiä neidille sais olla? :D" Tää ei oo todellista... Jätänkö vastaamatta mitään ja unohdan koko ihmisen, kun hävettää niin paljon? Mies pitää minua varmaan ihan idioottina. ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:54"]
Mies vastasi: "Mitäs merkkiä neidille sais olla? :D" Tää ei oo todellista... Jätänkö vastaamatta mitään ja unohdan koko ihmisen, kun hävettää niin paljon? Mies pitää minua varmaan ihan idioottina. ap
[/quote]
Laita, että sorry, tuli väärään numeroon, mutta tarjoan kahvit palkaksi eihettomasta häirinnästä ja sitten ehdotat paikan.
Ootko, ap, huumorintajuton? Ihastuksesi ei selvästikään ole.
Kauheampaa jos sulho-kokelas luulisi ap-paran pyyhkivän puutikkuun tai havuihin.
Oi ei. Nyt se luulee että sinäkin käyt vessassa. Miten noloa!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:56"]
[/quote]
No mitä vastaan sille? Miten tän tilanteen voi enää pelastaa? Auttakaa te, joilla on huumorintajua. ap
Se laittaa takas "Ei haittaa voin tulla nuolemaan"
"sellaista missä on se söpö lammas paketin kyljessä"
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:56"]
[/quote]
No mitä vastaan sille? Miten tän tilanteen voi enää pelastaa? Auttakaa te, joilla on huumorintajua. ap
[/quote]
Tee niin kuin #26. Kerro että viesti meni väärään numeroon ja korvaukseksi pyydä kahville. Miehellä selvästi huumorin taju kohdallaan, älä panikoi!
Mä lähetin kerran mun entiselle psykologille tekstarin että voitko ostaa paahtoleipää :-D
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:56"]
[/quote]
[/quote]
Tee niin kuin #26. Kerro että viesti meni väärään numeroon ja korvaukseksi pyydä kahville. Miehellä selvästi huumorin taju kohdallaan, älä panikoi!
[/quote]
Huumorintaju siis...siltä varalta että joku pilkun niistäjä osuu ketjuun.
Laita että lambia haluaisin. Kohta saat lambia ja mulkkua.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:56"]
[/quote]
[/quote]
No totta kai vastaat, että Emboa/Lambia, mitä nyt käytätkään ja sanot, että keität kahvit vaivanpalkaksi. :D
Hei Ap!
Mä oon laittanut viestin ihastukselle samasta asiasta ja toi wc-paperia ja meni hempeilyks;)Ap anna sen tuoda sitä wc-paperia ja kiitä, anna rahat siitä, keitä kahveet ja juttelet vaa mukavia:) Onnea ehkä uudelle tulevalle suhteelle, mitään et ole vielä pilannut!:)
Nyt on sun paikka AP! Mies otti selkeen kopin
Päiväkahviseuraa... ;) ;)
Varaudu että paikat on hellinä pian.
Haha, miehellä tuli samantien mielikuva sinusta pöntöllä pyyhkimässä pyllyäsi valkoisella paperilla, johon pyyhkimisen seurauksena tarttuu ruskeata ja haisevaa! Hahahah!!!
mä luulen kans, että pyytää treffeille, mutta viiveellä, odottelee rauhassa, että ripulisi laantuu...
oikea tai tekstaus ripuli siis. Miehet oikein perusta noista alotteista, olipa ne minkälaisia hyvänsä. Kun se on niin tyrkkyä...