Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muille tullut näppylöitä luonnonkosmetiikan ihonhoitotuotteista?

Vierailija
10.02.2022 |

Käytätkö luonnonkosmetiikan puolen ihonhoitotuotteita? Onko aiheuttanut näppuköitä? Mikä tuote? Miten pääsit eroon? Vaihdoin synteettisestä luonnonkosmetiikkaan 3 kk sitten ja otsassa pientä näppylää koko ajan. Ennen ollut ikinä. Vaihdellut eri tuotteitakin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*näppylöitä

Vierailija
2/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene puhdistumisrekatiostakaan kyse kun jatkunut jo useamman kuukauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli vaihtaa kun syntteetisen puolen tuotteet ei riittäneet kosteuttamaan ihoa tarpeeksi.

Vierailija
4/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda takaisin entisiin toimiviin tuotteisiin. Ei luonnonkosmetiikka ole mikään tae sille, etteikö se voisi ihoa ärsyttää.

Vierailija
5/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin saanut allergisen reaktion sekä Avrilin ja Garnierin tuotteista. Herkkäihoiselle luonnonkosmetiikka ei välttämättä sovi. Ärsyttävä ainesosa on todnäk linalool, jota on eteerisissä öljyissä.

Vierailija
6/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli vaihtaa kun syntteetisen puolen tuotteet ei riittäneet kosteuttamaan ihoa tarpeeksi.

Miten ja mitä käytit? Ihan varmasti kosteuttaa tarpeeksi ”synteettisetkin” kun oikeita tuotteita käyttää. Ja ei ne luonnonkosmetiikatkaan suoraan kasveista puristamalla sinne pulloon mene, kyllä ne aikamoiset prosessit siinä välissä käy, että se siitä luonnollisuudesta.

Vierailija
7/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikassa käytetään paljon eteerisiä öljyjä, jotka joillakin voivat aiheuttaa iho-ongelmia.

Vierailija
8/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian rasvainen tuote.

Vierailija
9/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ainakin saanut allergisen reaktion sekä Avrilin ja Garnierin tuotteista. Herkkäihoiselle luonnonkosmetiikka ei välttämättä sovi. Ärsyttävä ainesosa on todnäk linalool, jota on eteerisissä öljyissä.

Eli hajusteallergia.

Vierailija
10/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikassa voi olla myös ainesosia, jotka ärsyttävät ihoa, siinä missä tavallisessakin. Monissa on alkoholia säilöntäaineena, ja sitten voi olla mitä tahansa muita allergisoivia tai ärsyttäviä osia.

Yritin aiemmin siirtyä luonnonkosmetiikkaan. Mutta kun kaikessa oli minulle ihon punoitusta ja kuivumista aiheuttavaa alkoholia, olen vain käyttänyt niitä entisiä tuotteita, jotka sopivat iholleni.

Vierailija
11/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ja mitä käytit? Ihan varmasti kosteuttaa tarpeeksi ”synteettisetkin” kun oikeita tuotteita käyttää. Ja ei ne luonnonkosmetiikatkaan suoraan kasveista puristamalla sinne pulloon mene, kyllä ne aikamoiset prosessit siinä välissä käy, että se siitä luonnollisuudesta.

Exuviancea. Ainoa synteettisen puolen merkki joka minulle sopii. Herkkä, kuiva, atooppinen iho. Kaikki merkit miltein kokeiltu läpi kosmetologilta apteekkiin ja markettiin.

Vierailija
12/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ärtyi kainalot Urtekram dödöstä. Tuju tuote kun lähti nahkat kainaloista.

Vierailija
13/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda takaisin entisiin toimiviin tuotteisiin. Ei luonnonkosmetiikka ole mikään tae sille, etteikö se voisi ihoa ärsyttää.

Kun eivät kosteuta tarpeeksi. Iho oli aina kuiva vaikka teki mitä. Nyt päässyt kuivuudesta täysin eroon mutta sitten tulee punaista näppylää otsaan.

Vierailija
14/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut tuotteiden (hoitovesi,seerumit) kerrostamista?

Vierailija
15/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian rasvainen tuote.

Olen kyllä yrittänyt kokeilla myös kevyempää voidetta ja siitäkin tuntuu tulevan.

Vierailija
16/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut tuotteiden (hoitovesi,seerumit) kerrostamista?

Kyllä.

Vierailija
17/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jännä puoli tässä on se että samat voiteet käy kyllä kaulalle ja decolteelle eikä aiheuta näppylöitä mutta kasvoilla aiheuttaa otsaan. Mikähän aineosa voisi tätä tehdä? Merkkinä mm. Nourish london, Antipodes ja Evolve.

Vierailija
18/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkosmetiikassa voi olla myös ainesosia, jotka ärsyttävät ihoa, siinä missä tavallisessakin. Monissa on alkoholia säilöntäaineena, ja sitten voi olla mitä tahansa muita allergisoivia tai ärsyttäviä osia.

Yritin aiemmin siirtyä luonnonkosmetiikkaan. Mutta kun kaikessa oli minulle ihon punoitusta ja kuivumista aiheuttavaa alkoholia, olen vain käyttänyt niitä entisiä tuotteita, jotka sopivat iholleni.

Käyttäisin itsekin mutta mikään ei riittämyt kosteuttamaan tarpeeksi.

Vierailija
19/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Djusie sarjasta kokemuksia? Tai Esse?

Vierailija
20/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luonnonkosmetiikkatuote on myös säilöntäaineeton, mikä tekee tuotteista epähygieenisiä / ne pilaantuvat nopeammin kuin muut tuotteet. Etenkin jos esim. rasvapurkista kaivaa sormilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme