Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-Superäivät aivan pelleillyä

Vierailija
10.02.2022 |

Ne mitkä on tarjouksessa ei ole yksittäisiä vaan ihan jokainen on 2-3kpl.. Mitä hittoa? Onko tämä jokin perhekauppa että ostetaan enemmän 2-3 kpl samaa tuotetta. Ei kyllä ole sinkuille jotka haluaa tarjouksen 1:Stä tuotteesta. Nyt jalat puhuvat ja menevät Prismaan ja Lidliin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt mitään.

Mitä on räivät?

Vierailija
2/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän ärsytti mua sama juttu…mutta kyllä mä sieltä jotain silti löysin. Esim. mun suosikkikahvi (Löfberg) oli tarjouksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siellä on sellaista, joka ei säily pitkään jääkaapissa tai jota ei voi pakastaa? S-ryhmän sosialistit löytää nillitettävää kyllä joka asiasta.

Vierailija
4/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, on siellä yksittäisiäkin kuten juustot, hedelmät, leivät... Eihän ne alepäivät pelkkää hyväntekeväisyyttä voi olla, vaan tarkoitus on myydä paljon. Mites tokmanni, neljä pesuainetta ja suklaata seittemän levyä tai jotain.

Vierailija
5/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just kävin hakemassa kaksi kassillista ruokaa ja pesuaineita Superpäivä-tarjouksista. Olen sinkku ja ostan ihan mielelläni varastoon ruokaa. Osa säilyy pitkään jääkaapissa ja osan taas laitoin pakastimeen.

Vierailija
6/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käyt kaupassa joka päivä ostamassa vain yhden päivän safkat kerrallaan? Sinulla ei ole jääkaappia eikä pakastinta?

Itse sinkkutaloutta asuvana olen kyllä täyttänyt varastot halvalla safkalla kun kerrankin saa paljon halvalla. Tänään haen kahvia ja voita. Maanantaina hain 5 pkt broilerin jauhelihaa 10e ja tyrkkäsin kaikki pakastimeen. Viime viikolla ostin juustoja, raastoin ne ja laitoin pakastimeen. Viime viikon hedelmä-ämpärissä pohja jo näkyy.

Vierailija
7/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahallin tarjous lehdessä 2 pakettia kinkku kalkkuna leikkeleet 5 euroo, normi hinta 2,29 kpl, eihän toi sit mikään tarjous oo

Vierailija
8/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on pelleilyä😡😡😡 kahvit ois tänään tarjouksessa ja VAIN 4kpl/talous!!!! Ja taloudessa 4 aikuista jotka ostavat itte omat eväänsä.

Vierailija
9/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on pelleilyä😡😡😡 kahvit ois tänään tarjouksessa ja VAIN 4kpl/talous!!!! Ja taloudessa 4 aikuista jotka ostavat itte omat eväänsä.

Kyllä toi ainakin meidän suprepäivä-tarjouslehdessä on voimassa to-su? Vaihteleeko ne sitten eri puolilla Suomea?

Kirjoitin jo kauppalappua, tuli kolme eri tuotetta noilta superpäiviltä. Vähän vielä mietin, että ostanko pesuaineita, nehän ovat tarjouksessa parin kk välein. Ehkä kannattaisi ostaa nyt, niin olisi sitten puolen vuoden-vuoden pesuaineet ostettu. Samoin kannattaa varmaan ostaa toi ketsuppi, se on edullisempi kuin muualla.

Tänään ajan sen kaupan ohi joka tapauksessa, niin käyn sitten tekemässä noi ostokset. Kaikki tuotteet, mitä on listallani, ovat sellaisia, että niitä käytetään meillä vakituisesti. En osta costa ricaa vaikka kuinka on neljä pakettia kympillä, koska meillä ei juoda lainkaan kahvia. Ei vierasvaraksi tuollaista kannata ostaa.

Heräteostoksena saatan sitten samalla käynnillä ostaa jotain punalaputettuja (niitä tuskin keskellä päivää on) ja jos jotain hedelmiä on edullisesti. Todennäköisesti kävelen kaupasta ulos kassissani vain listalla olleet tuotteet.

Vierailija
10/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää se, että mainostetaan jotain tarjousta, mutta tuotetta ei löydykään myymälästä.

Vierailija
11/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en miä oo menny

Vierailija
12/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just kävin hakemassa kaksi kassillista ruokaa ja pesuaineita Superpäivä-tarjouksista. Olen sinkku ja ostan ihan mielelläni varastoon ruokaa. Osa säilyy pitkään jääkaapissa ja osan taas laitoin pakastimeen.

Kiitos, sinun postauksen ansiosta muistin, että pitääkin ostaa pyykinpesuainetta... Vaikka saa nähdä muistanko enää 4 tunnin päästä. :P

Vierailija
13/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppia tarjouksesta,joopajoo,sehän onkin niin kallista.

Vierailija
14/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias taas myhäilee ja käärii muhkeat voitot itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan