Pitäisitkö outona jos saisit lahjaksi villasukat?
Teini on käynyt kaverinsa kanssa luistelemassa koko talven ja miettii ystävänpäivälahjaa.
Olisko ihan hölmöä antaa villasukat? Minä teem käsitöitä ja näitä sukkiakin on kertynyt. Olisi yhdet oikeankokoiset ja -väriset.
Kommentit (31)
Eikös kaikki teinit tykkää villasukista?
Meillä kaksi teiniä ja ovat villasukkien suurkuluttajia, samoin näyttää olevan heidän kaverinsa.
Lapseni kaveri oli pyytänyt, jos meidän mummi neuloisi hänellekin sukat, kun omat mummit ovat kuolleet.
Eikös teineillä ole yhdet sukat repussa ja toiset jalassa.
Tykkäisin vaikka teen itsekin villasukkia. Sain 30v. lahjaksi ystävän äidiltä villasukat jotka ovat mulla edelleen tallessa. Lahjalla on nyt erittäin suuri arvo koska tämä äiti on nykyään muistisairas eikä osaa enää neuloa.
Hyvä idea ap! Villasukat on todella ihana lahja.
Meillä teineillä on yksi joululahja toivomus ja ne ovat villasukat.
Käyttävät paljaassa valassa ohuesta langasta neulottuja ja kehuvat niitä maasta taivaaseen. Eivät kuulema hiosta.
Kyllä villasukkia aina tarvitaan!
En pitäisi outona vaan autona. Kirmaisin pelkissä villasukissa pitkin Kehäkolmosta ja päristelisin huulillani kuin nuori Räikkönen konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaikki teinit tykkää villasukista?
Meillä kaksi teiniä ja ovat villasukkien suurkuluttajia, samoin näyttää olevan heidän kaverinsa.
Lapseni kaveri oli pyytänyt, jos meidän mummi neuloisi hänellekin sukat, kun omat mummit ovat kuolleet.
Eikös teineillä ole yhdet sukat repussa ja toiset jalassa.
Minullakin on tällainen käsitys, että teinit ja nuoret aikuiset tykkäävät kovastikin villasukista. Meillä nuori aikuinen pyysi minua neulomaan itselleen merinovillasta sellaisen kaulurin (joita ennen käytti vaan pikkulapset), ovat nyt kuulemma tosi suosittuja.
En todellakaan, sain tänäkin jouluna lahjaksi kahdet villasukat (kahdelta eri henkilöltä) ja olin todella onnellinen. Onneksi lähipiirissä tiedetään, että tykkään pitää villasukkia aina ja joka paikassa :D. Minä olen se tyyppi, jolla on keväällä/alkukesästä jalassa shortsit ja villasukat.
Meillä myös lukiolainen käyttää villasukkia. Sillä lailla, että vartta näkyy nilkkurin reunasta, joten jokainen kenkiä katsova näkee villasukat.
Ei tosiaan ole paljasnilkkamuotia meillä päin.
Itse ainakin olen ihan kyllästynyt kaikkeen siihen sälään jota kaupat tarjoaa ystävänpäivälahjoiksi. Sitä on muutenkin nykyään lasten ja nuorten huoneet täynnä.
Eli todellakin olisi kiva saada teinille jokin ”kunnon” lahja.
T kahden lukiolaisen äiti
Villasukkien ongelma on se, että jos niitä ei käytä, niin niitä tulee koko ajan liikaa.
Metuossa veimme vaatteita uffille. Varmaan kymmenet villasukat. Yhdet kun riittää kaapissa - jos niitä joskus sattuisi tarvitsemaan.