Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisitkö outona jos saisit lahjaksi villasukat?

Vierailija
10.02.2022 |

Teini on käynyt kaverinsa kanssa luistelemassa koko talven ja miettii ystävänpäivälahjaa.

Olisko ihan hölmöä antaa villasukat? Minä teem käsitöitä ja näitä sukkiakin on kertynyt. Olisi yhdet oikeankokoiset ja -väriset.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ne ovat parhaita lahjoja. Minulla on vielä isoäitini aikoinaan tekemiä jotka kovassa käytössä.

Vierailija
2/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan kiva lahja.

Tällä palstalla muuten vihataan villasukkia, joten älä pahoita mieltäsi tulevista kommenteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ne ovat parhaita lahjoja. Minulla on vielä isoäitini aikoinaan tekemiä jotka kovassa käytössä.

Pojallani on vielä tallessa mummujensa kutomia sukkia, osa vielä käyttämättömiä, ovat hyvää tekoa. Mummut ovat edesmenneet aikapäiviä sitten.

Vierailija
4/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sydäntä lämmittävä lahja minusta, mutta sitähän ei koskaan tiedä mitä teini ajattelee. Jos on käynyt ilmi ettei ystävällä ole villasukkia, niin suurella todennäköisyydellä on hyvä lahja hänenkin mielestään,uskoisin.

Vierailija
5/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojallani on vielä tallessa mummujensa kutomia sukkia, osa vielä käyttämättömiä, ovat hyvää tekoa. Mummut ovat edesmenneet aikapäiviä sitten.

Langatkin oli ennen paljon parempia. Nykyiset on ihan höttöä.

Mutta joo, villasukat on ihan hyvä juttu kuitenkin.

Vierailija
6/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä luistellessa käyttää villasukkia, vaikka ei muuten käyttäisikään.

Vierailija
7/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein sydäntä lämmittävä lahja minusta, mutta sitähän ei koskaan tiedä mitä teini ajattelee. Jos on käynyt ilmi ettei ystävällä ole villasukkia, niin suurella todennäköisyydellä on hyvä lahja hänenkin mielestään,uskoisin.

Ei minulla ole sinällään mitään tietoa hänen vaatevarastostaan mutta ajattelin että just luistelun jälkeen olisi kiva lämmitellä varpaita.

Vanhemmat on lääkäreitä ja tuntuu tekevän paljon töitä mutta toki voihan hekin silti neuloa stressiä purkaakseen kuten minä.

Ap

Vierailija
8/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Langatkin oli ennen paljon parempia. Nykyiset on ihan höttöä.

Mutta joo, villasukat on ihan hyvä juttu kuitenkin.

Nämä on hyvästä langasta. En neulo sukkia huonoista kun ei ne sitten aja asiaansa.

Ap

Vierailija
9/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja!

Vierailija
10/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan kiva lahja.

Tällä palstalla muuten vihataan villasukkia, joten älä pahoita mieltäsi tulevista kommenteista.

Tällä palstalla ei vihata villasukkia. Tällä palstalla on yksi erittäin aktiivinen kirjoittaja, palstahullu, jota kutsutaan mm. nimellä Huoris, jolla on pakkomielle mm. villasukista. Hän on ilmeisesti nuorehko mies.

Vierailija
11/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava lahja !

Vierailija
12/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on ihania! Niitä on ihana saada lahjaksi, kun en itse osaa tehdä ja kaupasta ei saa yhtä hyviä kuin kotikutoiset.

Mitä sitten vaikka kiireiset vanhempansa neuloisivat myös. Osaisivat ainakin arvostaa.

Vierailija
13/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kernaasti pitäisin, p:so osaa kutoa, hän on 'sukkaistyttö.'

Vierailija
14/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laittaa vaikka suklaakonvehteja vielä sukkien sisään :)

Vierailija
15/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviajat kyllä tykkää villasukista eli hyvä lahja

Vierailija
16/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Kernaasti pitäisin, p:so osaa kutoa, hän on 'sukkaistyttö.'

:D

Ihana sana, sukkaistyttö! Mun pitää vissiin alkaa nimittää mun äitiä niin.

Vierailija
17/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa saada villasukkia. Mulla on vaan niin pieni jalka että jos tulee vähänkään etäisemmältä niin ovat järjestään liian isot kun tuppaavat tekemään noin kokoa 38. Ja siinä on 3-4 liikaa.

Vierailija
18/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ilahtunut. Käytän paljon villasukkia ja vaikka neulonkin niitä myös itse, arvostaisin, jos joku välillä neuloisi minulle.

Mutta toisaalta on ihmisiä, jotka eivät ko. lahjaa arvostaisi. Eli pitää tuntea lahjan saaja.

Vierailija
19/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ovat hyvä lahja, jos lahjansaaja käyttää villasukkia. Jos ei käytä, ne ovat huono lahja.

Neulojat eivät useinkaan mieti tarvitseeko lahjansaaja villasukkia, vaan antaa ne siksi, että on kiva neuloa.

Vierailija
20/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat ovat hyvä lahja, jos lahjansaaja käyttää villasukkia. Jos ei käytä, ne ovat huono lahja.

Neulojat eivät useinkaan mieti tarvitseeko lahjansaaja villasukkia, vaan antaa ne siksi, että on kiva neuloa.

No lähinnä kyllä ajattelin että ne tuntuisi kivalta jalassa kun on luistellut ja varpaita palelee.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan