Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kotiin murtautuneen henkilön tujauttaa tajuttomaksi esim. pesäpallomailalla.

Vierailija
09.02.2022 |

Jos siis yhyttää itseteosta

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tekisin niin, tuli mitä tuli. Mieluummin otan sitten sen mitä tuomioistuin määrää mulle jos nyt sitä tunkeutujaa satutan kunnolla kuin että tulen tunkeutujan taholta tapetuksi, hakatuksi tai raiskatuksi. Ei kai siitä hujauttamisesta mitään isoa tuomiota tule, jotain sakkoja varmaan. Itsensä puolustaminen on kyllä ihan sallittua Suomessakin ja oikeus sen sitten päättää oliko aiheellista vai hätävarjelun liioittelua yms.

Vierailija
102/106 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Olin yhdessä liikkeessä töissä missä oli pesäpallomaila varattu just ryöstäjiä varten.

Se vaan oli niin sekainen liike että minulta olisi mennyt puoli tuntia että olisin löytänyt sen mailan. Tuskin ryöstäjät olis jaksanut odottaa.

Onneksi oli niin vaatimaton liike, ettei ryöstäjiä näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä. Ammun 9mm polveen jokaikistä tunkeutujaa. Jos hetken joutuisin istumaan ni mitäs sit. Hermolomahan se vankila nykyisin on 😁

Höpsistä. selupa menee samantien eikä takaisin tule, joten mites jokaista ammuskelet, kun tuon voi tehdä ainoastaan kerran :D

Vierailija
104/106 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, on käytettävä astaloa.

Vierailija
105/106 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, Suomessa on niin, että pitää antaa ensiksi sen rikollisen itseään satuttaa, ennen kuin saa puolustautua. 

Tuo vaari oli jo pahoinpidelty ja pahoinpitely oli hatkumassa kun hän kätköstään aseen kaivoi.

Eli jos joku käy lyömäaseella aseistautuneena päälle, hänen täytyy antaa lyödä ensin päähän, sitten voi olla perusteltua puolustautua ampumalla.

Tältä vaarilta oli jo lyöty pää auki ja hyökkäys jatkui.

Muistakaa, antakaa kelmin lyödä ensin astalolla itseänne päähän, sitten voitte puolustautua!

Voi sitä lyödä sen puolustautumisen jälkeenkin.

Vierailija
106/106 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hoitaa homma kerralla loppuun ja järjestäytyä eroon siitä riitaa tehneen jäämistöstä. Dumppaisin moisen järveen tai puskaan aika kauas. Eli sellainen on luottamus Suomen oikeusjärjestelmään.

Nimenomaan näin. Jos pahoinpitelet tai vaan haavoitat niin olet kusessa. Parempi hoitaa homma loppuun ja viedä semmoiseen suonsilmään että vasta tulevaisuuden tutkijat löytävät suomuumion.