Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin uuden vatsanpienennysleikkauksen

Vierailija
20.06.2015 |

Meinasin kyllä kuolla edelliseen, mutta tunnen itseni edelleen lihavaksi :(.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan painua nukkumaan. Aamuun mennessä tää ketju onkin varmaan jo poistettu. ap

Vierailija
22/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, ap. :( Voisinpa auttaa sua jotenkin. Voisinko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Tuli paha olo tästä ketjusta. Ap:n pitäisi olla jossain osastolla, eikä himassa leikkimässä Hannibalia omalla ruhollaan.

Vierailija
24/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap sun nimikirjaimet ole I. I.? Kirjoitat todella samantyylisesti kuin eräs tuttavani, jonka olen aavistellutkin olevan aika pahassa tilanteessa mutta en olisi koskaan voinut kuvitellakaan että näin pahassa! (Tai että kukaan voisi joutua tuollaiseen tilanteeseen.)

Voi kunpa nyt saisit elämän syrjästä jollakin tavalla kiinni, edes hiukan. Olen todella huolissani luettuani tämän keskustelun. Ja uskon ilman muuta että tämä on totta. Aivan liian poikkeavaa settiä ollakseen provo. Jaksamista ja voimia sinulle!

Vierailija
25/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:24"]

Voi että, ap. :( Voisinpa auttaa sua jotenkin. Voisinko?

[/quote]

No siis kiva ylipäätään, et ihmiset vastaa ees jotain, vastaaminen vaatii siltä lukijalta kumminkin jonkun verran. Eli kiitos ylipäätään kun vastasit ja viesti oli positiivinen :). ap

Vierailija
27/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:37"]

Yäk. Tuli paha olo tästä ketjusta. Ap:n pitäisi olla jossain osastolla, eikä himassa leikkimässä Hannibalia omalla ruhollaan.

[/quote]

Joo no en ihmettele, onhan tää poikkeuksellisen karua settiä lukea. Lupasin tänään mennä päivystykseen ennen kuin teen mitään itselleni, jos tulee paha tilanne eteen. Osastolle mua ei kyllä kauheen herkästi ees oteta ja lisäksi ne on tosi usein kaikki ihan täynnä. Kiittäkää säästötoimia... ap

Vierailija
28/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:54"]Edellistä leikkausta ei siis tehnyt kukaan laillistettu kirurgi, kun ei mulla sellaiseen todellakaan ollut varaa. ap [/quote]Täh??

[/quote]

No, niin se nyt vaan oli. Oliski varaa ihan kunnon plastiikkakirurgiin tai edes siihen personal traineriin :(. ap
[/quote]
Muksrt ota irseäsi niskasta kiinni ja muuta ruokavaliotasi ja harrasta hyötyliikuntaa?? Siihen on kaikilla varaa eikä vaaranna terveyttä.

Vierailija
29/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:17"]

Eihän ap sun nimikirjaimet ole I. I.? Kirjoitat todella samantyylisesti kuin eräs tuttavani, jonka olen aavistellutkin olevan aika pahassa tilanteessa mutta en olisi koskaan voinut kuvitellakaan että näin pahassa! (Tai että kukaan voisi joutua tuollaiseen tilanteeseen.)

Voi kunpa nyt saisit elämän syrjästä jollakin tavalla kiinni, edes hiukan. Olen todella huolissani luettuani tämän keskustelun. Ja uskon ilman muuta että tämä on totta. Aivan liian poikkeavaa settiä ollakseen provo. Jaksamista ja voimia sinulle!

[/quote]

Ei täsmää noikaan tiedot. Ja siis on mulla hyvää sisältöä elämässä, kuten aikaisemminkin sanoin. Elän aika vahvasti kaksoiselämää, ja oon aika erilainen itsekin riippuen siitä, kumman elämän puolella liikun. ap

Vierailija
30/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:03"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:54"]Edellistä leikkausta ei siis tehnyt kukaan laillistettu kirurgi, kun ei mulla sellaiseen todellakaan ollut varaa. ap [/quote]Täh?? [/quote] No, niin se nyt vaan oli. Oliski varaa ihan kunnon plastiikkakirurgiin tai edes siihen personal traineriin :(. ap [/quote] Muksrt ota irseäsi niskasta kiinni ja muuta ruokavaliotasi ja harrasta hyötyliikuntaa?? Siihen on kaikilla varaa eikä vaaranna terveyttä.

[/quote]

Oon mä yrittänyt, mutta kun ei tässä ole kyse pelkästään laihtumisesta, vaan myös halusta olla itsetuhoinen. Yritin kyllä toteuttaa sitä itsetuhoisuutta anorektikoiden keinoinkin, mutta en kyennyt jatkamaan sitä kovin pitkään. ap

Vierailija
31/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittuako lihot kalliin leikkauksen piloille. Luulis sen olevan motivaattori pitämään painon samassa missä ennenkin. Nyt vaan laihdutat kunnollisilla tavoilla itsesi entisiin mittoihin niin eipähän vituta jos lihot takaisin.

Vierailija
32/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:18"]No vittuako lihot kalliin leikkauksen piloille. Luulis sen olevan motivaattori pitämään painon samassa missä ennenkin. Nyt vaan laihdutat kunnollisilla tavoilla itsesi entisiin mittoihin niin eipähän vituta jos lihot takaisin.
[/quote]
Voi hele kun tuli nyt paha olo :( Anteeksi, en lukenut ketjua paria viestiä enempää eteenpäin. Luulin kyseessä olleen ihan kirurgien tekemä toimenpide. Ap, ootko puhunut terapeutille ja psykologeille kaikesta? Toivottavasti pääsisit vaikka osastohoitoon, jossa sua vahditaan. Se kuullostaa kauheelle mutta oikeasti se helpottaa, kun ei saa tehdä pahaa ja sitten tulee se olo ettei edes tarvitse tehdä pahaa. Anteeksi kamalasta viestistäni, tsemppiä Ap :(

Vierailija
33/75 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:18"]No vittuako lihot kalliin leikkauksen piloille. Luulis sen olevan motivaattori pitämään painon samassa missä ennenkin. Nyt vaan laihdutat kunnollisilla tavoilla itsesi entisiin mittoihin niin eipähän vituta jos lihot takaisin. [/quote] Voi hele kun tuli nyt paha olo :( Anteeksi, en lukenut ketjua paria viestiä enempää eteenpäin. Luulin kyseessä olleen ihan kirurgien tekemä toimenpide. Ap, ootko puhunut terapeutille ja psykologeille kaikesta? Toivottavasti pääsisit vaikka osastohoitoon, jossa sua vahditaan. Se kuullostaa kauheelle mutta oikeasti se helpottaa, kun ei saa tehdä pahaa ja sitten tulee se olo ettei edes tarvitse tehdä pahaa. Anteeksi kamalasta viestistäni, tsemppiä Ap :(

[/quote]

Juu eipä mitään, meinasinkin vastata, ettet tainnut kovin pitkälle lukea. Oon mä puhunut ammattilaisille, kyllä ne tietää. Tänäänkin puhuttiin tästä terapiassa. Mutta siis osastohoito vois olla hyvä juttu, jos olis joku ees semi-inhimmilinen osasto johon mennä, mutta toi yks on kyllä lähinnä aina vaan huonontanu mun oloa kun oon sinne joutunu. Siellä jos jossain tuntuu siltä, ettei susta välitetä paskan vertaa ja kokemuksia on useemmastakin osastosta. On sielläki joitain mukaviakin hoitajia, mutta valtaosa ei oo ja sen osaston funktio ei ees oo muuta kuin pitää ihmisiä säilössä, kunnes ne pystyy siirtämään jonnekin muualle tai kotiuttaa. ap

Vierailija
34/75 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Halusin vaan sanoa, että nyt on menny muutama päivä paljon paremmin, eikä oo tehny mieli olla itsetuhoinen :).

Vierailija
35/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:59"]

Uskon kyllä tämän, ja luulen ap, että ymmärrän sinua. Olen itse viillellyt aivan hillittömiä ja syviä haavoja itseeni, en sentään tuollaisia operaatioita ole tehnyt. Oletko epävakaa? Mulla on mm. se diagnoosi. Terapia on nyt se juttu, mihin kannattaa panostaa! Jos se tökkii, puhu siitä terapeutille. Pitkä kognitiivinen terapia on auttanut mua eniten, toki pahimmissa vaiheessa sairaalahoito. Nyt olen dkt-terapiassa. Tämä vaikuttaa tosi hyvältä myös, ja jakso on pitkä ja intensiivinen. Törkeää ja ahdistavaa on se, että todella pitää raadella itsensä kriittiseen tilaan, ja ahdistua psykoosiin asti, ennen kuin 'systeemi' alkaa pyöriä. Nyt on apua tarjolla riittävästi. Ap, onni löytyy sinun itsesi sisältä. Se on oman mielen tuottamaa. Ota kaikki apu vastaan minkä saat, mutta muista, että avain onneen on lopulta omassa kädessäsi.

[/quote]

Joo mulla on toi sama diagnoosi, vaikka aika vähän tunnistan itseäni muiden epävakaiden tavoista toimia ja on kokemusta noista eri terapioista paljonkin. Ei oo varmaan enää jäljellä kovin montaa hoitomuotoa, jota muhun ei ois jo kokeiltu. Siitä huolimatta mulle tulee vieläkin näitä huonompia kausia välillä ja kausia jolloin oon puolestaan tosi kipeenä muuten ja sit on onneks niitä kausia kun oon tosi onnellinen. Ja joo pitää yrittää taas avata suu terapiassa siitä, et hei tää ei nyt oikein tunnu toimivan. Aika hankalaa vaan kun mulla on jo valmiiks sellanen fiilis, että se ei enää jaksa mua se terapeutti :/.

Vierailija
36/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olitko tyytyväisempi leikattuun vatsaan? Paljonko sitä tavaraa lähti?

Vierailija
37/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:47"]Ap ei taida edes tietää mikä on valtimo, taitaa siis olla alaikäinen tai poikkeuksellisen tyhmä. Valtimoita ei rasvakudoksessa juuri ole, korkeintaan olet jotain pintaverisuonia katkonut jos niitäkään.

"Ihmisethän yleisesti luulee, että jos vaikka vedät ranteen auki, niin se veri vaan tulee ja tulee, mutta ei, se hyytyy, ellet ole vedessä."

Joopajoo, kyllä katkenneen rannevaltimon kautta vuotaa helposti kuiviin. Ei se veri pääse hyytymään kun se suihkuaa ulos sykkeen tahdissa.

Kerro noista sairaista fantasioistasi niille hoitotahoillesi äläkä tarinoi vauvapalstalle.
[/quote]
Mutta jollain keittiöveitsellä rannetta vaakasuoraan sahaamalla ei pääse käsiksi isoihin valtimoihin. Sama juttu muualla kehossa. Ja pienemmät valtimot suihkuaa aikansa ja sammuu, jopa vedessä. Aika paljon saa sitä paitsi vuotaa, ennen kuin hengenlähtö on lähellä. Ap on täysin uskottava tässä. Sitä ihmettelen, miten valtava operaatio on oikein ollut, jos kymmenen kiloa rasvaa on saanut ulos. En tiedä onko trolli!

Vierailija
38/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevintä tässä on että ap kutsuu tuota itsensä silpomista termillä "leikkaus". Pelottavaa jos joku oikeasti uskoo että tuo olisi mitenkään voinut olla joku toimiva operaatio.

Vierailija
39/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:09"]

No olitko tyytyväisempi leikattuun vatsaan? Paljonko sitä tavaraa lähti?

[/quote]

Olin! Sehän siinä onkin, kun se näytti jo ennen turvotuksen laskemista oikeesti paljon paremmalta kuin lähtötilanteessa. Tikatessakin lääkärin piti pyytää hoitajaa pitämään haavan reunoja yhdessä, kun ei muuten olisi onnistunut tikkaamaan sitä kiinni. En tiedä paljonko sain poistettua, varmaan jotain 0,5kg. Se loppu laihtuminen tuli aika suureksi osaksi varmaan sairastelusta operaation jälkeen ja en ole varma, mutta ehkä kun aluetta oli sorkittu, niin sieltä ympäriltäkin suli rasvaa helpommin pois seuraavina viikkoina. En siis todellakaan saanut kerralla poistettua sitä 10kg. ap

Vierailija
40/75 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala. Älä enää satuta itseäsi!